alusek Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Witam. kupiłem ostatnio hamulec składający się z klamki Bl-m505 oraz zacisku 446, w aukcji było zaznaczone że z zacisku wycieka olej przy tloczkach. Nie stanowiło to jednak dla mnie problemu gdyż posiadam połamany zacisk 575 z którego przełożyłem uszczelki oraz tłoczki, jednak nie rozwiązało to problemu wycieku. Podejrzewam że problemem jest miejsce w którym osadzone są uszczelki, ponieważ aluminium w tym miejscu jest zabrudzone czymś twardym i ciemnym co nie chciało wyjść za pomocą patyczka do uszu oraz acetonu. Nie chciałem do tego celu używać nic metalowego aby jeszcze bardziej nie popsuć, a wykałaczką też nie poszło. Tutaj rodzi się moje pierwsze pytanie, czy istnieje jakiś nieinwazyjny sposób wyczyszczenia zacisku, bądź przyklejenia do niego uszczelek? Np. silikonem Jeżeli pierwsza opcja zawiedzie, czy klamka 505 będzie kompatybilna z zaciskiem 596 ? Nie mam pewności gdyż w 596 jest servo-wave. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 Co do cieknącego zacisku jeśli tłoczki są sprawne, czyli bez rys to zdrap czymś twardyn ten brud z zacisku i zapewne trzeba by nowe uszczelki dać. Ja zleciłem wykonanie uszczelek do swoich zacisków w firmie zajmującej się uszczelnieniami. Na forum jest też link do sklepu który je sprzedaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alusek Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 OK, dzięki zrobię jak mówisz. Natomiast tłoczki oraz uszczelki są w idealnym stanie, na tym 575 przyjechałem może z 200 Km od nowości więc nie ma mowy o zużyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.