oscare Napisano 3 Czerwca 2013 Napisano 3 Czerwca 2013 Z góry chciałem przeprosić wszystkich jeżeli temat został źle nazwany. Przeczytałem regulamin, ale przyznaje że nie wiem co oznacza połowa oznaczeń tu używanych. Licze na wyrozumialość moderacji.No ale przejdę do rzeczy. Ogólnie chce kupić rower, w przedziale cenowym 1000-1600zł (a najlepiej to do 1300) Mam 190cm wzrostu i około 100kg wagi, przeznaczenie tego roweru to głównie jazda po asfalcie, ale znam siebie i wiem że może mi się to szybko znudzić i będę chciał wykorzystać wszystkie mi znane drogi leśne. Nie będzie do jazda agresywna, ale moja waga już pewnie będzie wyznaniem dla kół, opon i innych elementów tego roweru. NO ale do sedna. Moją uwagę przykuły nastepujące roweryEVOLUTION V3 MEN (cena około 1100zł)Romet Arkus Rambler 6.0 20 cali (cena około 1650)KANDS 1300 DYSK ALIVIO (1300zł) i przyznaje że ten przydpadł mi najbardziej do gustu.No i ROMET FUSION 505 2HT (1300zł)I teraz liczę drogie grono specjalistów na waszą profesjonalną pomoc.Dodatkowo chciałem zapytać, dla pewności, rozmiar ramy jaki mam wybrać dla siebie to 21?Wszystkim z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam.I dziękuję za wyrozumiałość.
Gangessior Napisano 3 Czerwca 2013 Napisano 3 Czerwca 2013 Od siebie mogę polecić Limber VX7. Dwie sztuki z 2011 roku stoją na allegro po 1150zł i 1200zł. A z tych co podałeś, to chyba faktycznie Kands będzie najlepszym wyborem.
artex232 Napisano 3 Czerwca 2013 Napisano 3 Czerwca 2013 Oczywiście kands bije wszystkie rowery cena-jakość
oscare Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Napisano 3 Czerwca 2013 Serdecznie wam Panowie dziękuję. ;)Czyli spokojnie pod swoją wagę i wzrost mogę kupować ten rower z ramą 21?
oscare Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Napisano 5 Czerwca 2013 Panowie, otóż mam do was takie pytanie, otóż poszedłem do sklepu zobaczyć jak się klasują ceny, zapytałem sprzedawce o rower rowery KANDSa, na to sprzedawca powiedział ze to szajs, ze hamulce tarczowe w nim sie krzywią, okladziny niszcza dosłownie raz w tyg, kola masakrycznie krzywią i trzeba je cały czas centrować nawet jeżdżąc po asfalcie. I rzecz jasna zaproponował mi coś innego. Mam wrażenie że chciał zrobić mnie w balona, ale wole zapytac was o zdanie.Strasznie dużo mówił o słabej jakości kół i opon, w gruncie rzeczy to wspomniał ze wszystko jest do kitu pokolei pokazująć jakie to złe.
Rades Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 typowa gadka, dla mnie, do niedawna Kands też kojarzył się z "marketową" marką choć jak mijałem go na trasie to wyglądał nadzwyczaj solidnie i gdyby nie napis na ramie..... Jak z jakością kół opon ciężko powiedzieć (akurat oponę zawsze możesz wymienić na coś remnomowanego i nie jest to jakiś nadzwyczajny wydatek, gorzej z kołami). Specjalista ze mnie żaden ale z tego co wyczytałem hamulce tarczowe w słabszych modelach się nie sprawdzają zdecydowanie V-brake. Większość chwali kands maestro Ty wspominałeś o KANDS 1300 i tu musieli by "starsi koledzy" podpowiedzieć jakimi tp detalami się różnią i czy warto sobie nimi głowę zawracać.
rezox Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 Nie różnią się detalami tylko ogólnie typem, maestro to cross a energy to mtb. Jeśli problemem jest makrokeszowa rama zawsze można pozbierać pieniądze i kupić inna: http://allegro.pl/rama-kross-hexagon-x4-level-nowy-model-alu-lite-i3297093802.html http://allegro.pl/bardzo-lekka-rama-kross-level-a4-tylko-1800-g-i3293270778.html
Rades Napisano 6 Czerwca 2013 Napisano 6 Czerwca 2013 patrząc na zdjęcia KAND-sów nie dostrzegłem różnicy.... http://allegro.pl/rower-gorski-kands-enegry-1300-na-alivio-lublin-i3272592139.html http://allegro.pl/rower-cross-kands-maestro-na-alivio-lublin-i3272722342.html Odbiegając od tematu cenią się w Lublinie i to słono, 1400 to już przesada;/
oscare Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Napisano 6 Czerwca 2013 No to panowie, taki ten rower słaby? ogólnie nie będę jeździł wyczynowo, raczej chce go wykorzystać do wycieczek (czyli aktywnie spędzić wakacje) Hamulce tarczowe w tym modelu wybrałem z powodu tego iż wydaje się być to lepszym rozwiązaniem, ale jeździłem na takich najzwyczajniejszych i dawałem sobie radę, więc to tylko powiedziałbym taka fanaberia raczej.Myślalem nad KANDS MAESTRO również, z powodu większych kół, ale doszedłem do wniosku że jednak czasem gdzieś pojadę w teren, a i te z 1300 (pewnie przez opony) dają wrażenie być solidniejszych.To jak Panowie, warto brać ten rower czy szukać w tej cenie czegoś innego. (modyfikować nie zamierzam, chce po prostu spokojnie przejeździć sezon i za rok to powtórzyć)Wypytuje was Panowie o to, bo przyznaje się bez bicia że w tym temacie jestem zielony. Chce poprostu spokojnie przejeździć na tym rowerze parę sezonów bez wielkich inwestycji pieniężnych w kolejnych sezonach.
oscare Napisano 9 Czerwca 2013 Autor Napisano 9 Czerwca 2013 Jeszcze jedno pytanie Panowie i Panie.Zamiast tego Kandasa może te będą lepsze?http://allegro.pl/mtb-northtec-sorang-db-hydraulika-alivio-model2013-i3289723097.htmlhttp://allegro.pl/rower-mtb-ferrini-r3-2013rok-2-kol-acera-gratisy-i3283612125.htmlEwentualnie ten (ale o nim już pisałem)http://allegro.pl/rower-romet-rambler-6-0-2013-najgratisy-i3298016228.html
rafbr Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 witam podczepiam się pod pytanie lepiej ten kands energy 1300 disc http://allegro.pl/potwor-a-nie-rower-kands-1300-dysk-alivio-i3313884001.html czy northtec sorang db http://allegro.pl/mtb-northtec-sorang-db-hydraulika-alivio-model2013-i3324255900.html
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 popatzr takze na ten rower http://allegro.pl/swietny-rower-limber-vx-7-alivio-tarczowki-super-i3334761547.html. przyzwoity osprzet, niezly amortyzator. ten limber jak i propozycje autora to rowery, ktore sprawdza sie w rekreacyjnej jezdzie. co do slabosci kol kandsa to mecze takie w maestro od ponad 2 lat. waze 95kg i do tej pory tylko 2 razy je centrowalem. mizna na nie zalozyc grubsze opony i po lesnych, lekko blotnych, kamienistych, szutrowych drogach takze sie poruszac. choc w takim terenie spotykam takze osoby na rowerach z oponami zblizonymi do maestro-energy 1300 i nie maja one problemow z poruszaniem sie w takim terenie. co do northteca to mam ich cayona 2xl od zeszlej jesieni i tez na rower-rame-podzespoly nie narzekam. wybiez rower , ktory najbardziej ci sie podoba-chetniej bedziesz na nim jezdzil. rame 19-21 calowa, osprzet acera-alivio. 24 biegi z kaseta z tylu, amortyzator xcm-xcr. i cene , ktora jestes zaakceptowac. kupuj rower, baw sie jazda. a to , ze gdzies-kiedys stwierdzisz, ze mogles wziac inny-lepszy model to kazdemu sie zdarza po zakupie. pozdrawiam.
rafbr Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 a który z nich ma lepszy amortyzator? i czy te hydrauliki są wystarczające?
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 mozna powiedziec, ze tak to rosnie : xct-xcm-xcr. hydrauliki sa najprostsze ze stajni shimano.
oscare Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 To ja mam teraz pytanie, warto dołożyć 800zł i kupić ten rower?http://allegro.pl/super-rower-mtb-cayon-dr-deore-2013-hydralika-hit-i3314906736.html
PjeseczeQ Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Ja bym brał... Ale nie z allegro, tylko osobiście i z pewnego sklepu razem z serwisem... Co kto woli...
oscare Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 Ze sklepu mogę brać Kross Black Edition 3 za 2099zł (z Martes Sport)Tylko czy dla miie laika jest sens dokładania 800zł? to mnie ciekawi.W ogóle jak teraz wydam tyle kasy, to dopiero za parę miesięcy będę mógł dokupić do niego cokolwiek (licznik, światła, błotniki etc)ewentualnie jakiś limber.Serio Panowie jestem tak zielon że bez waszej pomocy nie wybiorę odpowiedniego sprzętu.
PjeseczeQ Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 To bierz Black Edition 2 + akcesoria i odzież. Hample hydrauliki i Deore z tyłu to nie jest sprawa priorytetowa dla laika...
oscare Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 A nie lepszy będzie ten kands 1300 w takim przypadku?
PjeseczeQ Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Jak wolisz full alivio, gorsze siodło/chwyty/pedały/hamulce/opony itd., brak serwisu (albo na odległość) za niższą cenę, to lepszy. Ale ogólnie patrząc, to nie jest lepszy. :E
oscare Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 Chwyty i tak w planach miałem zmienić. A Hamulce wydają mi się chyba lepsze? może się mylę.
PjeseczeQ Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Tektro to jedne z najlepszych fałek, czego nie można powiedzieć o saccon'ach... Chyba, że... Mówimy o E1300 Dysk ? Wtedy sprawa ma się trochę inaczej, ale jednak ja bym i tak wolał v'ki tektro + porządne klocki niż mechaniczne rotory...
oscare Napisano 22 Czerwca 2013 Autor Napisano 22 Czerwca 2013 A no właśnie e1300 disc. Różnica w cenie to 200zł jak odliczę gripy i przesyłkę to wyjdzie 130 mniej. Nie wiem czy jest sens dopłacania tej kasy jeśli będę jeździł głównie po asfalcie i czasem po drogach polnych.
PjeseczeQ Napisano 22 Czerwca 2013 Napisano 22 Czerwca 2013 Jak po asfalcie i drogach polnych, to jak już to Maestro... A jak napisałem - zamiast tarcz mechanicznych wolę dobre fałki z porządnymi klockami.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.