Amatorkamtb Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Czesc szukam chetnych na wycieczki rowerowe w okolicach Nowego Targu. Jestem amatorka wiec chodzi mi o frajde z roweru a nie wyscigi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
segate Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Napisz też tu http://www.forumrowerowe.org/forum/80-ma%C5%82opolskie/ bo mamy tam straszną posuchę. Chętnie się wybiorę na małe wyprawy jak tylko wyjdę obronną ręką z sesji. Pozdro Ps. Jaki rodzaj terenu : bardziej asfalt czy nieutwardzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amatorkamtb Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Napisz też tu http://www.forumrowerowe.org/forum/80-ma%C5%82opolskie/ bo mamy tam straszną posuchę. Chętnie się wybiorę na małe wyprawy jak tylko wyjdę obronną ręką z sesji. Pozdro Ps. Jaki rodzaj terenu : bardziej asfalt czy nieutwardzone ? osobiscie wole nieutwardzone,jak to mowie po wertepach . Po asfalcie tez zrobilam troche km ale kolarki nie posiadam.To powodzenia z sesja i daj znac jak Ci poszlo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
segate Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 To mi pasuje po wertepach. Na sesję, jak dobrze pójdzie zostaną tylko 3 przedmioty: Matematyka, Finanse, Prawo Tylko nie wiem jak z tym wolnym czasem będzie. Ostatniego roku tylko w niedziele i świeta jeździłem bo resztę tygodnia miałem zajętą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...