Skocz do zawartości

[rower]Kands czy Limber?


siolek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Mam problem z wyborem już określonego roweru.

Nie chcę propozycji innych rowerów tylko porównanie od osób które znają się na tym.

Pierwsza propozycja:

http://allegro.pl/rower-alu-kands-tarcza-mtb-alivio-amor-energy-1300-i3285548473.html

Druga propozycja:

http://allegro.pl/super-rower-mtb-limber-vx7-najtaniej-i3270879861.html

 

 

Jeśli już ktoś koniecznie nie może się powstrzymać od swojej propozycji do 1300-1400zł (widełki 100mm uskok/tarcze) to pisać pw:)

Napisano

Zorientuj się, czy Limber ma mocowanie hamulca tarczowego na ramie i czy piasta tył je ma. Jeśli tak, limber będzie ok jeśli będziesz miał ochotę coś modyfikować. Ma lepszy uginacz i hamulec przód, a gorszą przerzutkę przód i hamulec tył.

Jeśli jednak nie masz ochoty na modyfikacje, weź kandsa, przynajmniej ma napęd tej samej grupy.

Napisano

Ja bym brał Kandsa ...sam rok temu takiego kupiłem i sporo szukałem w tym przedziale cenowym.

Zresztą na forum trochę już napisano na temat tego Kandsa...i w większości były to opinie pozytywne.

 Jak napisał :

HairyHeeled

"Jeśli jednak nie masz ochoty na modyfikacje, weź kandsa, przynajmniej ma napęd tej samej grupy."

 

A do tego rama ma mocowanie z tyłu na tarczę.

Napisano

Witam.

Kolego posiadający Limbera.

Mocno się zastanawiam nad tym rowerkiem, ale nigdzie nie mogę zdobyć danych co do geometrii. Możesz mi napisać, jaka jest długość od osi suportu:

1. tylnych widełek

2. rury podsiodłowej w całości i do rury poziomej

3. długość rury poziomej

 

Będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki,  kolego odszyld69!

Ja nie mogłem nigdzie się doszukać. Tylko długości widełek brakuje. Napisze do tego sprzedawcy, może mnie oświeci. Wygląda na w miarę sprawną, klasyczną ramę z niskim przekrokiem - moja grozi utratą "klejnotów" :)

Pozdrawiam

  • Mod Team
Napisano

Zwróćmy uwagę na hamulec bo to istotna kwestia i bezpieczeństwa i finansowa. Cena za rower jest taka jak komplet porządnych hamulców wiec wiadomo. Ale Jeżeli rower posiada hamulce mechaniczne to jedyne jakie hamują to są Avid bb5 i bb7, Hayeys Mx2. Inne zwłaszcza no name nie nadają sie do hamowania i nawet niw wyglądają ładnie. 

 

Weźcie to pod uwage przy wyborze, ja stawiam na Limbera, który jak mi sie wydaje ma mocowanie na ramie i wystarczy w późniejszym czasie dokupić hamulec i koło lub piastę. I oczywiście ma dużo lepszy widelec co tez jest kluczową kwestią.

Napisano

Ja kupiłem Limbera VX7 model 2011 21.05.2013, czyli jakies trzy tygodnie temu. Przejechałem na nim około 500 kilosów i jestem na razie mocno zadowolony. Cena jaką dałem 1299 w 100% zachęca do zakupu tego Bicka z takim osprzętem. Jak dl amnie są dwie rzeczy, kóre docelowo będę chciał zmienić:

- przednia przerzutka z Altusa na Alivio, aby napęd był na tym samym systemie

- dodać na tył tarczówkę (rama jest do tego przygotowana, trzeba tylko postarać sie o piastę lub nowe koło)

Koszt tych dwóch operacji nie powinnien przekroczyć 300-400 zł (wszystko zalezy jaka tarcza, pasta. Przerzutka przednia Alivio kosztuje około 50 pln http://allegro.pl/przerzutka-przednia-shimano-alivio-fd-m412-top-swi-i3276528766.html).

 

Kupuj Limbera, będziesz zadowolony, zobaczysz.

A jak będziesz chciał go rozbudować, zmodyfikować, to przykład też Ci podałem :).

 

Limber z tego co się wywiedziałem, to grupa osób, którzy pracowali kupę lat w Krossie. Odeszli i założyli swoją fabrykę za płotem.

Mają więc doświadczenie w rowarach i wiedzą jak je robić i co do nich wkładać.

Cena też będzie zachęcająca, aby zabrać trochę rynku Krossowi :)

Modele na 2013 rok wyglądają naprawdę zachęcająco, widać, że się rozwijają.

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...