Skocz do zawartości

[amortyzator] Dla 100kg ridera - reba race czy R 7 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam 1500zł i ok 100kg wagi :) Dokładnie nie wiem, bo boje się sprawdzać :)

Ale nie ważne. Ważne jest to, że chciał bym kupić dobrego i przedewszystkim wytrzymałego

amora do XC. Za 1500zł na allegro znalazłem Rock Shox Reba Race i Manitou R7. Z tego co czytałem

na forum oba amorki mają dobrą opnię... no dobra ale który jest lepszy ? :) Biorąc pod uwagę moją wagę :(

 

Chyba że macie jeszcze jakieś pomysły.... ?

 

Dzięx z góry za pomoc !!!

Napisano

nie wiem dokladnie ktory jest lepszy

o r7 malo wiem,malo tego jezdzi

mysle ze reba wiecej wytrzyma

chociazby jesli chodzi o wage :(

Napisano

Na R7 niestety nie mialem przyjemnosci jezdzic ale posiadam rebe race. Moge ja szczerze polecic. Dzieki Dual Air dostroisz amorka idealnie do Twoich wymagan. Amorek na pewno wytrzyma bo producent jako przeznaczenie podaje xc/enduro.

Pozdrawiam

Jacek

Gość kamoreks
Napisano

A może BOMBERA...Ceny od 800 do góry ale za jakieś 1200 to już kupisz. No albo Jakiś SKAREB.

Napisano

kamoreks teraz sie osmieszyles. Ja polecam Rebe, czuc w amorku moc (raz go macalem, fajnie było :P)

 

 

No dobra niech będzie REBA,postanowione. Tylko teraz pytanko czym wersja RACE różni się od wyższej team i niższej sl ?

Napisano

Niewiele sie roznia, team od race tym, ze ma lzejsza koronę a race od sl tym ze ma "Floodgate z pokrętłem regulacyjnym".

Napisano

tak btw mam nadzieje ze to nie robi roznicy ale do reby nie zalozysz V-kow bo tylko tarcze podchodza(sa niby wersje na V-ki ale nikt ich nie widzial w naszym pieknym kaju :) )Scareb odpada R7 tez bym sobie darowal na Twoim miejscu bralbym Rebe albo Bombera z serii MX Pro

Napisano

Niewiele sie roznia, team od race tym, ze ma lzejsza koronę a race od sl tym ze ma "Floodgate z pokrętłem regulacyjnym".

 

 

Mam tarcze więc żaden problem. To biorę to rebe skoro nie mam innego wyjścia, tak?

Napisano

Bierz "Rybe". :) . :) .

Naprawde polecam.

A co do wersji z piwotami osobiście ją widziałem na ul.Broniewskiego na Warszawskim Żoliborzu.

Oczywiście to Ciebie "philiphosky" nie dotyczy :D.Pisałem do kolegów.

Gość kamoreks
Napisano
kamoreks teraz sie osmieszyles.

Czemu ? Może przecież kupic bombera MX...np !

Twoim miejscu bralbym Rebe albo Bombera z serii MX Pro

No i co IBNZ ?

Napisano

och wybacz, jestem takim idiotą, przeciez Skareb, którego polecałes w swoim poście jest idealnym amorkiem pod 100 kg człowieka. Przepraszam. Idę sie biczować za kare. ;)

Napisano

Najuboższa wersje Pike'a. Zależy jeszcze jaka to wersja 409-tki. Najcięższa (U-turn) waży 2229g, najlżejsza (Dual Air) 1979g. Ogólnie amor do enduro i FR. Mocny, sztywny, wytrzyma skoki ale wymaga piasty pod oś Maxle 20mm.

Do XC nie polecam nawet dla ciężkiego bikera.

Napisano

600 g większa waga z czego około 150 to efekt zastosowania stalowej rury sterowej. Jest sztywniejszy (oś 20mm) i ma większy skok. Rebę SL można dostać za 1050zł i to jest rewelacyjna cena.

Napisano

Do Reby Sl 05 nie ma manetki blokady roge... A pike do xc jest za ciezki- reba w zupelnosci wystarczy - w koncu sama nadaje sie do enduro...

Napisano

Nie ma manetki, ale jej brak praktycznie nie upośledza użyteczności amora, osobiscie nie korzystam z niej zbyt często, poza tym zawsze można użyć wajchy na widelcu :mellow:

Też uważam, że Pike w XC to przesada. Co do wagi, to rzecz względna, Bomber Coil jest niewiele lżejszy od Pike.

Napisano

Hmmmm Z1ki wkładają do rowerów enduro a to dopiero klocek a mówicie że pike ciężki :( poza tym jak chcesz kp pike 454 dual air waży poniżej 1900g, a na pewno kupie pike bo ma qr20 reby i inne tego nie mają :)sztywność amorka to podstawa coś o tym wiem po moim suntourze :/ jak i tak kupuje 454 albo air uturn albo normalny u-turn. Wogóle co do manetki w rebie torze piku nie brałbym tego moim zdaniem zbędny balast a blokade masz na wyciągnięcie ręki :mellow: W koncu wyjdzie tak że mój pike bez manety bedzie tyle samo ważył co tora lub reba z manetą :( :( :D i co to za różnica?????

Napisano

No przy Rebie jest ciezki... Niektorzy zabili by Ciebie za stwierdzenei ze 300gram nie robi wielkiej roznicy :mellow:

No i manetka wcale nie jest ciezka - nie przesadzaj :(

Dobry wybor z 454 Alvarern ale nad manetka to sie zastanow. Moge Ci dac kontakt do kogos kto smiga na pike`u - mowil mi ze bardzo czesto manetki uzywa... No i nie wmawiaj mi tu ze reba z manetka wazy tyle co twoj przyszly pike :(

Poza tym trzeba kolko na sztywna os miec tez... W XC (nawet ciezkim) nie pchalbym sie w pike`a. Reba i tak jest bardzo sztywna - porownywales oba amorki na zywo? :(

 

Za ile mozesz kupic pike`a?

Gość kamoreks
Napisano
och wybacz, jestem takim idiotą, przeciez Skareb, którego polecałes w swoim poście jest idealnym amorkiem pod 100 kg człowieka. Przepraszam. Idę sie biczować za kare.

Myślałem, że chodziło o BOMBERA :)

Napisano

Po piwersze nikomu nic nie wmawiam :)

Po drugie manetka, linka i pancerz na pewno waży powyżej 100g

Po trzecie pike dual air waży niecałe 1900g więc jako amor do ENDURO i FR (co chce uprawiać) nie jest źle poza tym lubie sobie poskakać a jak wejde w fulla może za rok pike będzie mi bardziej odpowiadał

Po czwarte nie mogę sobie załatwić innych amorów niż pike a cena jest bardzo bardzo niska :rolleyes: reba wtedy wypadnie jako drogi amor także niektóre z tory :D więc nie mam się nad czym zastanawiać :D

Napisano

Manetka Poplock z linką i pancerzem waży 72g. Linkę i pancerz można skrócić i wsadzić aluminiową śrubę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...