Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kup remiro jeżeli się podoba, a resztę dołóż do wymiany suportu, piasty czy klocków hamulcowych (fabryka kiepska jest), jeżeli nie podoba się to weź inny. Różnica jest  żadna w moim czy twoim przypadku. Również miałem ten dylemat, a zaoszczędzoną kasę zainwestowałem w małe zmiany pod siebie. Może za resztę kasy osprzęt typu błotniki czy oświetlenie. Ja wymieniłem suport na wyższy model, klocki, siodełko, mostek regulowany. W kolejce piasta tył novateca na maszynach czeka, potem piasta przód. Następnie zaciski v-brake zmiana na alivio lub deore.

Edytowane przez nikonmen
Napisano

Temat wałkowany przez kilkanaście ostatnich stron tego wątku - warto cofnąć się i z ostatniego miesiąca jest sporo opinii . W zasadzie widzę że przez ostatnie wątki te same osoby się wypowiadają, wyrażają te same opinie :) bo co niektórzy mają lenia :) i nie chcą zapoznać się z tym co było już napisane :)

 

Remiro Viper - 1350 zł , Kands Maestro - 1500zł , Lazaro Integral v3 - 1500zł - wszystko bardzo zbliżone do siebie.  Także - wybierz ten który Ci się kolorem podoba najbardziej . Ja i nikonmen mamy Remiro Viper i polecamy bo jest z tych 3 najtańszy a w zasadzie różnica między nimi minimalna.

 

WAŻNE -dobierz dobry rozmiar ramy - ja mam 181 cm wzrostu i 19tka jest idealna . Zależy jaki Ty masz wzrost- rama tych rowerów jest ciut wydłużona stąd byś nie przesadził z rozmiarem ramy .

Napisano

Nie zakładam, natomiast uprawiam sport i cały czas rosnę, ale tak czy siak jeśli nawet kiedyś tam dobiłbym do 190 to nie będzie to wcześniej niż za 5 lat. 

 

A jeśli chodzi jeszcze o te części które wymieniłeś - wymiana powoduje znaczne podwyższenie komfortu/jakości? 

Napisano

Na pewno poprawia samopoczucie (żeby nie było - nie mam nic przeciwko :) , każdy może robić z rowerem co mu się tylko zamarzy ) - ale wymieniać suport na dzień dobry to chyba przesada :).

A na marginesie - mostek zmieniony na regulowany bo ?

Napisano

Najlepiej sie przymierzyć do roweru,no ale w rowerach crossowych lepiej dobrac rame większa niz te ktora używamy do MTB,ja sugerował bym bardziej 19",no ale wcześnie j lepiej sie przymierzyć ewentualnie zmierzyć przekrok po wewnętrznej i przeliczyć przez odpowiedni współczynnik stosowany dla rowerow crossowych ktory wzór mozna znaleźć w necie.

Napisano

Rozmiar roweru to tylko poniekąd wzrost. Ja lepiej czułem się na 21" jednak długość nogi nie pozwalała. Mierz długość nogi i wysokość ramy. Jak zsiądziesz z siodełka żebyś sopranem nie śpiewał. Ja mam nogę 80cm i luzu jest 1,5cm pomiędzy klejnotami, a ramą. Więc zmierz nogę od wewnątrz czy tam wysokość krocza. Jak masz powyżej 83cm bierz 21" jak mniej bierz 19" bo obijesz co nieco jak się zapomnisz.  

Napisano

Witam wszystkich,
Mam 160 cm i 45 kg, dlatego poza wyposażeniem  waga roweru jest dla mnie istotna.

 

przeczytałam 50 wcześniejszych stron i na swoje potrzeby waham się pomiędzy
Lazaro Generation 2 http://allegro.pl/lazaro-generation-v2-lady-hydraulika-acera-suntour-i6295449461.html
lub Lazaro Evolution 3 http://allegro.pl/full-alivio-wysoka-polka-mtb-lazaro-ev-3-lady-i6308358450.html

ceny są bardzo podobne, wiec mam watpliwości czy Evolution jest lepszy? Ile ważą te rowery? A może ktoś poleca inny model?

z góry dzięki za wskazówki 

 

 

 

 

Napisano

W przypadku Remiro/Kands/Lazaro/Spartacus lepiej brać ramę mniejszą, bo one mają wydłużoną geometrię. Dla wzrostu 175 19" jest idealna. 21" to dla wzrostu 185 się bierze w przypadku tych marek.

Napisano (edytowane)

W przypadku Remiro/Kands/Lazaro/Spartacus lepiej brać ramę mniejszą, bo one mają wydłużoną geometrię. Dla wzrostu 175 19" jest idealna. 21" to dla wzrostu 185 się bierze w przypadku tych marek.

 

Tutaj się udzielę - od kilku tygodni mam Kandsa Maestro, rama 21" przy 186 cm wzrostu. I ze swojej pozycji na rowerze nie jestem za bardzo zadowolony - zbyt pochylona, głowę muszę bardzo zadzierać, dużo ciężaru ciała idzie na dłonie, przez co bolą po dłuższej jeździe. Czy wymiana mostku na regulowany rozwiąże te problemy? Jeśli tak, polecacie jakiś model w rozsądnej cenie? 

Edytowane przez Resel
Napisano

Co wy chcecie od suportu czy piast w remiro? To jest najniższa budżetówka, ale nie ma co zmieniać dopóki się nie rozpadnie (w przypadku piast to jak się o nie zadba to i 10kkm przejeżdżą, a suport to zmieniać od razu z korbą bo ta się wygina pod cięższą nogą). Jeśli miałbym się do czegoś czepiać to do ramy bo w stosunku np. do maestro 2014 to jest spory regres - obecnej ramie bliżej do roweru ukraina niż do crossowego (stery niezintegrowane). Może nie ma to większego znaczenia z technicznego pkt widzenia ale mi się nie podobają stalowe miski sterczące z chudziutkiej główki.

Napisano (edytowane)

Wszyscy piszą o wydłużonych ramach rowerów od Transrower tj Kands, Lazaro, Remiro. Przyglądając się baczniej I porównując geometrię tych ram względem innych crossow choćby po samych zdjęciach doszedlem do wniosku, że wyglądają one pokracznie ! Długa rama i oddalone przednie koło prawie jak w chopperze sprawiają że rower nie wygląda dobrze. Miałem kupić Kandsa Avantgarde ale odpuszczę na rzecz Eries.

Mam tylko pytanie jaki rozmiar ramy dla Eries Eveo Cross Disc będzie dla mnie odpowiedni. 19 czy 20,5? Mam 182 cm wzrostu ważę 70-74 kg.

http://allegro.pl/2016-eries-cross-dysk-alivio-blokada-27-biegow-sza-i6115858890.html

Edytowane przez trelemorele
Napisano

Zależy co chcesz z tym rowerem robić jak niedzielne wyjazdy z roddziną, jazda po śceżkach rowerowych, szeroko pojęta turystyka to faktycznie lepiej poszukać krótszej. Ja uważam, że rower crossowy jako coś pomiędzy przełajem a MTB powinien jednak być długi.

Napisano (edytowane)

To nie MTB tak ze większa rama trochę zwiększy komfort w crossie.Przy wzroście 182 bardziej pasuje ta większa ,ale jak wspomniano powyżej zmierz "prze krok".

Edytowane przez roberttrebor
Napisano

Przeczytaj kilka stron w tył, od dwóch miesięcy mówi się o tych  rowerach. Wysil się troszkę i poczytaj. Szkoda pisać w kółko to samo. Pół godziny lektury i wiesz wszystko. 

Napisano

Ech - ponieważ niedawno zasięgałem sam porady co do remiro, po jego zakupie często komentowałem /polecałem go niezdecydowanym jako wart zakupu produkt (ale opinii o nim było jak na lekarstwo) -teraz jak widzę w kółko te same pytania to chyba jestem tak samo leniwy jak Ci co dorzucają kolejne wpisy w tym wątku odpytujac w kółko o te same modele. Im się nie chce przeklikać kilka stron wstecz by przeczytać opinie na temat tych rowerów, a mi już nie chce się chyba odpisywać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...