MatiSpeed Napisano 22 Września 2014 Udostępnij Napisano 22 Września 2014 Bardzo dobrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelk018 Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Witam, szukam roweru crossowego do 1800 zł i znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/rower-medano-vanity-vt-3-28-18-cross-w-wa-i4582192080.html Po kontakcie ze sprzedającym dowiedziałem się że rower dostanę w kartonie tzn. złożony wstępnie tylko przykręcić kierownicę, pedała, siodełko i możliwe że trzeba będzie wyregulować przerzutki i hamulce. Według sprzedającego aby uznał on gwarancje 24 miesięczną rower musi być złożony w dowolnym serwisie rowerowym, wtedy będę miał gwarancję. Proszę o odpowiedź czy takie postępowanie w sprawie gwarancji to standard, czy tak powinno być? Dodam że rower kupuję przez internet, bez odbioru osobistego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 (edytowane) Jezeli tak sprzedawca sobie zażyczył to powinieneś tak zrobić, jeśli zależy Ci na gwarancji. Pewnie przy skręcaniu roweru w serwisie będą musieli Ci podbić kartę gwarancyjną. Ja na Twoim miejscu dokładnie bym sie wypytał sprzedawcę, wiem z własnego doświadczenia że aby uzyskać gwarancję trzeba było dać rower do przeglądu zerowego po kilkuset km. Ja swój rower sam skręcałem a po 500 km oddałem rower do pierwszego płatnego przeglądu w serwisie i wtedy podbili mi gwarancję. Pierwszy raz się spotykam żeby do skręcenia roweru trzeba go oddac do serwisu. Możesz się spytać także czy obniży Ci cenę roweru adekwatnie do ceny złożenia roweru w serwisie. Edytowane 25 Września 2014 przez rodszyld69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack3d Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Witam Jako, że jest po sezonie chce kupić rower dla swojej kobiety. Będzie jeżdziła 50/50 miasto teren więc myślę że CROSS będzie idealny. Jaki rower polecacie maksymalnie do 2000 zł . Aby parametry miał jak najlepsze w tej cenie Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam Wzrost 158 Waga: 58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Orkan 5.0 w tej chwili najlepszy stosunek cena /jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 (edytowane) Jaki rower polecacie maksymalnie do 2000 zł . Aby parametry miał jak najlepsze w tej cenie Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam Wzrost 158 Waga: 58 Rozmiar 17" a jaką ramę preferuje Twoja dziewczyna męską czy damską rower Edytowane 26 Września 2014 przez rodszyld69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack3d Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Damska preferuje co polecasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 popatrzyłem się za crossami i ten orkan http://allegro.pl/rower-romet-orkan-5-0-d-wyprzedaz-25-i4644026240.html co zaproponował @MatiSpeed jak na razie jest najlepsza propozycją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack3d Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Dzięki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hnaciu Napisano 26 Września 2014 Udostępnij Napisano 26 Września 2014 Tutaj tego orkana masz o wiele taniej http://allegro.pl/rower-romet-cross-orkan-5-0-d-wyprzedaz-i4616840530.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prz Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Co sadzicie o tym modelu: http://allegro.pl/rower-eurobike-trail-o-1-lepszy-od-kands-maestro-i4625880088.html ? Lepszy od Kandsa/Lazaro czy na jedno wychodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Ten eurobike ma klasę wyżej amortyzatory, lepsze koła, reszta będzie podobnej klasy. Uważam że warto się nim zainteresować. Jeśli chodzi o osprzęt to wygrywa z kandsem/lazaro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prz Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 A jak doświadczenia z firmą? Kands czy Lazaro są dość popularne na forum i dużo opinii, tutaj trudniej. Wiadomo, że kupując przez internet (zwłaszcza rower nie dla mnie) chciałbym, żeby nie było później problemów, jeśli coś się zepsuje itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LaLaNaBLaNaLaLa Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 (edytowane) Salve Cross do wszystkiego. Rama 21, koła najlepiej 28-29. Cena od 1400-1700? Oprócz firmy Kross(czuje dużą awersje) Zastanwaiałem się na MTB np. - http://rowerykellys.com.pl/rower-kellys-tnt-05-white-model-2014-p-546.html Ale raczej będę śmigał więcej po asfalcie... Hamulce tarczowe na linę jest sens? Nie lepiej zwykłe(nie wiem jak się nazywają) skoro je ciężej rozwalić podczas gleby? Edytowane 3 Października 2014 przez LaLaNaBLaNaLaLa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel20 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Koledzy prawie już jestem pewny że chcę UNIBIKE CROSSFIRE, ale patrzyłem trochę więcej na inne rowery i pytanie czy warto dopłacić do VIPERa lub Krossa Evado 4.0? Rower będzie użytkowany codziennie przez cały rok na dojazdy do pracy, a w sezonie bardziej intensywnie, w weekendy 30-40km . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Nie wiem jaki rozmiar potrzebujesz tu masz L http://www.goride.pl/kross-evado-40-2014-tylko-rozmiar-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1229.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel20 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Znam te stronkę. Pytałem czy warto dopłacić czy czuć różnice jakąś. A co do zakupu przez internet wolałbym tego uniknąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Jeśli myślałeś o unibike z hamulcami v-brake to wybrałbym tego evado. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel20 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Wiesz wyczynowo jeździć nie będę więc myślałem ze v brake wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prz Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 (edytowane) V brake jest na wymarciu, już teraz przy wymianie ma się mocno zawężony wybór, także zwróć uwagę, żeby przynajmniej rama miała mocowanie pod tarcze. Tarcze mają też ta zaletę, że działają o niebo lepiej od V w deszczu i błocie. Edytowane 5 Października 2014 przez Prz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Kupujesz nowy rower pewnie z myślą aby dłużej był nowocześnie wyposażony. Hamulce v-brake montowane są już tylko w najniższej klasie rowerów. Nie wiadomo jeszcze jak długo będą montowane. Jak kupisz teraz rower z v-brake a rama nie jest przystosowana do hydraulików to będziesz na nie skazany. Drugą sprawa jest że tarczówki mają większą siłę hamowania, jesli Ci się koło scentruje masz możliwość jechac dalej bez utraty hamulców., z v-brake tak nie zrobisz. Następna sprawa to jesli będzie chciał sprzedac rower hydrauliką to nie stracisz za bardzo na wartości niż hamplami v-brake. Jeszcze jest sprawa w jakich warunkach atmosferycznych będziesz jeździł na błoto, śnieg to tarcze sa lepsze od zwykłych hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Kupujesz nowy rower pewnie z myślą aby dłużej był nowocześnie wyposażony. Hamulce v-brake montowane są już tylko w najniższej klasie rowerów. Nie wiadomo jeszcze jak długo będą montowane. Jak kupisz teraz rower z v-brake a rama nie jest przystosowana do hydraulików to będziesz na nie skazany. Drugą sprawa jest że tarczówki mają większą siłę hamowania, jesli Ci się koło scentruje masz możliwość jechac dalej bez utraty hamulców., z v-brake tak nie zrobisz. Następna sprawa to jesli będzie chciał sprzedac rower hydrauliką to nie stracisz za bardzo na wartości niż hamplami v-brake. Jeszcze jest sprawa w jakich warunkach atmosferycznych będziesz jeździł na błoto, śnieg to tarcze sa lepsze od zwykłych hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 (edytowane) Przecież cross to nie rower do jazdy wyczynowej ... Dajcie spokój z tymi hamulcami, że niby v-ki to samo zło montowane w najtańszym shicie.... Taki np unibike viper gts to najniższa klasa? Mam crossa z fałkami, jeżdżę ~ 1000km/m-c i nie wybrzydzam jeśli chodzi o rodzaj nawierzchni.... O dziwo hamulce całkiem dobrze się sprawują pomimo wagi "zestawu" powyżej 100kg .... Bez przesady, kupując crossa priorytetem mają być hamulce hydrauliczne? Zwłaszcza w przedziale cenowym 1300-1800... Edytowane 5 Października 2014 przez chudeusz09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Ja tez ma crossa z v-brake i co z tego ma juz ok. 7 lat ale był modernizowany. Ale jak miałbym wydać teraz pieniądze na rower to zdecydowanie kupiłbym z tarczami. Chciałbym mieć rower na kolejne 7 lat a może dłużej w miarę nowocześnie wyposażony. V-braki wystarczają do crossa ale powoli już odchodzą w cień hamulców tarczowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkel20 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 W szosowkach tez masz tylko v brake a tam prędkości są dużo większe niż na crossie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.