Skocz do zawartości

[1300-1800] Rower crossowy jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Kaczr, podjedź sobie do trybika, są w Warszawie (adresy na trybik.pl), i przymierz sie do Medano Vanity. Ja mam 170 cm i na 18-calowej ramie jest ok, jeździ mi się świetnie. Osprzęt bezkonkurencyjny w tych pieniądzach.

 

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałbyś krótką recenzję o tym Vanity w dziale Strefa Testów :) Bo kupa osób się tym rowerem interesuje, a nie ma żadnych opinii.

 

 

Przyłączam się, ciągle się waham czy wybulić 1800 zł  na ten niesprawdzony rower i takim osprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałbyś krótką recenzję o tym Vanity w dziale Strefa Testów :) Bo kupa osób się tym rowerem interesuje, a nie ma żadnych opinii.

 

Ok, tylko muszę trochę więcej pojeździć :-)

A w ogóle ma to sens, skoro go już nie robią? Chyba jednak robią.

 

Edytowane przez m2michal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://author.pl/rowery/turystyczne/crossowe/integra-0

 

Poszukaj sklepu sieci DSR i na miejscu urwij stówę.

 

A jak wypada ten Author względem Kands Mastero: http://allegro.pl/2014-wypasiona-pogromczyni-szosy-kands-maestro-d-i4239551637.html

 

Szukam roweru dla dziewczyny, wiadomo Kands i Lazaro tylko przez neta, ale ona wolałby zobaczyć rower na żywo i wtedy zdecydować.

 

Zwróciłem uwagę jeszcze na:

http://www.unibike.pl/viperlds.html            - dość drogi szukam czegoś max 1800 zł

http://www.unibike.pl/crossfirelds.html     -  nie ma blokady amortyzatora

 

 

Author i Unibke są dostępne w Trójmieście w sklepach stacjonarnych.

 

Z wyliczeń wyszła rama 19stka i musi być crossowy.

 

Może coś innego w tej cenie dla dziewczyny dostępnego w sklepie stacjonarnym?

Edytowane przez szakalq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Crossfire jest bardzo przyzwoity (nie ma jedynie blokady skoku amortyzatora - niektórzy używają, inni nie). Viper jest już praktycznie idealny pod względem części - nie ma się do czego przyczepić.

 

Author pod względem samych części jest wyraźnie hm... skromniejszy od Kandsa... ale nadrabia to znaną marką, robiącą lepsze wrażenie ramą i dłuższą gwarancją.*

 

 

*starałem się być obiektywny :D

 

Niezły jest jeszcze ten:

http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/clea-60-turquoise/turquoise#.U3nfMyhAc74

 

Choć gorszy od Vipera. No i trochę ponad budżet.

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe moja dziewczyna przejechala lazaro singletraki w swieradowie ;) wymienila tylko siodelko na to z lidla bo tamto oryginalne vader bylo za twarde. Nie bede sie powtarzał kto jest ważniejszy ;)

Aaa no i objezdzamy oczywiście regularnie trase maratonu w Wieleniu słynne Michałki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie po wielu przeczytanych postach, przejrzanych aukcji, ofertach sklepów i oczywiście paradach forumowiczów wybrałem:

http://allegro.pl/show_item.php?item=4226528489

 

Ze względu na to, że rowerek ma opony KOJAK czyli łyse jak aktor o tej samej ksywce musiałem dokupić oponki:

http://allegro.pl/opona-schwalbe-cx-comp-28x1-35-700x35c-opony-w-wa-i4223320876.html z tego co się dowiedziałem to tego samego dnia był u nich zapaleniec po kolejny komplet tychże opon. Na poprzednim zrobił 15k km!

 

Kupiłem też komplecik błotników:

http://allegro.pl/blotniki-rowerowe-orion-28-czarne-41mm-blotnik-i4243682728.html chciałem aby rowerek miał stabilne błotniki a nie latające na każdym wyboju.

 

Można troszkę się potargować i troszkę dostać rabatu niezbyt dużo.

 

Wracałem nim z Kabat do siebie na Bródno i muszę przyznać, że wrażenia bardzo, bardzo pozytywne.

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc. :yes:  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

szukam roweru do rekreacyjnych przejażdżek (później możliwe że wypraw kilkudniowych) dla mojej nieforemnej osoby: wzrost 205cm, długość nogi 95cm (około), waga 80kg. Będę jeździł głownie po lasach, ale bez przesady z trudnością terenu z częstotliwością około 2 razy na tydzień. Kilka faktów które udało się mi samemu ustalić:

- rama > 22"

- koła: 26" przy tak dużej ramie wyglądają trochę nieproporcjonalnie (ale może się mylę) więc pewnie 28"

- hamulce: V-brake - prosty serwis z którym sobie poradzę

- amortyzacja: przód

 

Kwota do wydania: jak w temacie +/- rozsądne propozycje. Proszę o propozycje.

PS> Gdzie w Trójmieście można byłoby podjechać posiedzeń na takim sprzęcie ? (ze względu na wzrost myślę że bez tego się nie obejdzie)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to będzie ok:

http://www.unibike.pl/crossfiregts.html

 

Tu masz 4 sklepy z Gdańska:

 

BUGA SPORT Kartuska 195a 80-122 Gdańsk 58 302 48 93 kontakt@bugasportrowery.pl WYSEPKA Grunwaldzka 135a 80-264 Gdańsk 58 346 08 45   TYSAR I Brygady 18 80-180 Gdańsk 58 306 66 16 tysar@tysar.pl FORMELA ul.Klonowa 4 80-264 Gdańsk 58 341 52 66 formelarowery@interia.eu

 

Unibike ma też w podobnym budżecie MTB (na 27,5), gdyby ci cross nie podszedł, więc się poprzymierzaj. Mają też MTB na jeszcze większym kole, ale on już chodzi po 1999zł:

 

http://www.unibike.pl/fusiondisc.html

http://www.unibike.pl/fusion29.html

 

Wszystko dobre. Kwestia tylko wyboru tego, co ci najbardziej podejdzie. Na stronie producenta masz jeszcze zakładkę Dystrybutorzy. Ja tam wklepałem akurat Gdańsk, możesz zobaczyć czy gdzie indziej w okolicy nie ma jeszcze innych sklepów.

 

Edycja: A, jeśli koniecznie bez tarcz, to z MTB zostaje tylko ten:

http://www.unibike.pl/fusiongts.html

 

Ale on ma kółka 26 cali. Z tych MTB na większych kółkach wszystkie sensowne mają tarcze.

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest trudniejsza od V-braków. Niektórzy robią to sami, ale większość niezbyt wprawnych w serwisowaniu raczej oddaje do serwisu.

 

Tak, czy inaczej, obecnie już wszystkie lepsze MTB są na tarczach. Więc (szczególnie jeśli ma się w przyszłości w planach ulepszanie roweru) dobrze by było obecnie te tarcze wziąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba uważać na czystość tarcz klocków trochę oleju lub czegoś tłustego i może się okazać że klocki do wymiany, pozatym jak masz mieć jakieś tanie tarczowki to szkodą nerwów na to..

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tak w ramach tematu, w którym jesteśmy, to zaznaczam, że mówię o MTB. W crossach Vki się jeszcze jako tako trzymają. No i w crossach nie za bardzo jest zapotrzebowanie - hydrauliki główne zalety pokazują w błocie i na trudnych zjazdach w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie przekreślam hamulców tarczowych i jeśli okaże się że taki rower byłby lepszy to się na niego zdecyduje. Kiedyś sam przeprowadzałem wszystkie naprawy i regulacje w moim rowerze, ale z układem hydraulicznym nie miałem styczności. I głównie dlatego obawiam się czy podołał bym ich serwisowi/regulacji/obsłudze. Poza tym wybierając się gdzieś dalej trudno mi sobie wyobrazić serwis tarczy w środku lasu.

 

Tadeus - dzięki za sugestie, twoje propozycje wyglądają sensownie. Przejadę się po sklepach i przymierze się do konkretnych modeli. Jakoś nie wyobrażam sobie zakupu roweru przez internet bez możliwości sprawdzenia go na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,
chcę kupić pierwszy porządny rower i padło na crossa, bo głownie będę jeździł po asfalcie i może z rzadka przecinał tylko jakiś teren. co do budżetu to optymalnie by było wydać 1.2-1.6 tyś, ale jakby się uprzeć na coś konkretnie lepszego to powiedzmy i do 1.8 tyś jeszcze by dołożył. początkowo myślałem o evado 1.0 lub 2.0, (ale wyczytałem że tam dmc do 100 kg tylko, a ja sam ważę ponad 90 kilo przy wzroście 192 cm wiec odpadła raczej ta opcja),

dlatego chciałbym prosić o jakąś poradę co i dlaczego warto byłoby kupić żeby jak najlepiej wykorzystać te środki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym budżecie z dobrych crossów jest praktycznie chyba tylko klasyczna trójka:

 

Kands Maestro

Lazaro Integral v3

http://allegro.pl/rower-crossowy-eurobike-trail-0-1-28-alivio-gratis-i4234416510.html

 

Dwa pierwsza są niemal identyczne i mają lepsze manetki zmiany biegów, a Eurobike ma lepszy amortyzator. A, a przy tak wysokim wzrośnie odpada zapewne i trzecia opcja, bo w promocji rama chyba tylko do 20tki.

 

Ewentualnie w tym twoim wyższym budżecie jest:

 

http://www.unibike.pl/crossfiregts.html

 

Nie jest dużo lepszy, ale w przeciwieństwie do powyższych jest często w stacjonarnych.

Edytowane przez Tadeus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Crossfire jest bardzo przyzwoity (nie ma jedynie blokady skoku amortyzatora - niektórzy używają, inni nie). Viper jest już praktycznie idealny pod względem części - nie ma się do czego przyczepić.

 

Author pod względem samych części jest wyraźnie hm... skromniejszy od Kandsa... ale nadrabia to znaną marką, robiącą lepsze wrażenie ramą i dłuższą gwarancją.*

*starałem się być obiektywny :D

 

Niezły jest jeszcze ten:

http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/clea-60-turquoise/turquoise#.U3nfMyhAc74

Choć gorszy od Vipera. No i trochę ponad budżet.

 

Byliśmy, obejrzeliśmy, przejechaliśmy się, ja sobie wziąłem Zethosa a dla dziewczyny ten Crossfire :)

 

Brak blokady amortyzacji nie przeszkadza, woli miękko jeździć dlatego fajną opcją jest amortyzowane siodełko :) 

 

Dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...