MatiSpeed Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) Zna ktoś real wagę unibike viper gts 2014 ? Naprawdę waży aż 14.30kg ? Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez MatiSpeed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Chciałbym prosić o opinię dotyczące tego roweru. http://allegro.pl/scott-aspect-29-tour-rozmiar-m-i4159831618.htmlDzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Zna ktoś real wagę unibike viper gts 2014 ? Naprawdę waży aż 14.30kg ? Może być, jak ważyłem mojego Zethosa zaraz po zakupie to waga pokazywała 13 kg. (model z 2013 roku rama 19") Jeżeli myślisz o odchudzeniu roweru to na pierwszy ogień wymień amortyzowaną sztycę i regulowany mostek kierownicy i do tego zdemontuj nóżkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Chciałbym prosić o opinię dotyczące tego roweru. 1. To nie cross tylko MTB 29 cali 2. Jest słaby, jak na taką cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Zna ktoś real wagę unibike viper gts 2014 ? Naprawdę waży aż 14.30kg ? Może być, jak ważyłem mojego Zethosa zaraz po zakupie to waga pokazywała 13 kg. (model z 2013 roku rama 19") Jeżeli myślisz o odchudzeniu roweru to na pierwszy ogień wymień amortyzowaną sztycę i regulowany mostek kierownicy i do tego zdemontuj nóżkę. Ta amortyzowana sztyca tak dużo waży? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Oczywiście mam na myśli amortyzowaną sztycę siodełka. Waga takiej części to jakieś 480-500 gram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Tak wiem o co chodzi, osprzęt itak juz dobry ma to sporo waży... Coś lżejszego będzie do 2tys? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 1. To nie cross tylko MTB 29 cali 2. Jest słaby, jak na taką cenę. Mógłbym Cie prosić o wyszczególnienie co w nim jest słabego? I za jaką kwotę uważasz, że to rozsądny zakup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) 1. Manetki - najgorsze możliwe z asortymentu Shimano 2. Hamulce - tanie mechaniki, a nie prawdziwe hydrauliczne tarczówki 3. Przerzutki - altus/acera - przeznaczone raczej do lekkiego użytku, w połączeniu z tymi manetkami, o naprawdę słaba sprawa. 4. Korba - najniższa możliwa grupa u Shimano Ogólnie używany wart pewnie z 1000zł, choć w tej cenie można dostać już coś z hydraulikami. Ewentualnie fakt, że są papiery potwierdzające legalność dodaje mu trochę wartości. Ale na pewno nie 500zł Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez Tadeus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polak322 Napisano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2014 Co byście powiedzieli o tych crossach, w tej cenie warto??http://olx.pl/oferta/wspanialy-rower-crossowy-ktm-imula-cross-hydraulika-slx-igla-CID767-ID5FXZX.html#58861bc8d7http://olx.pl/oferta/rower-haibike-land-hydraulika-3-9-biegow-28-CID767-ID5wKdW.html#40c0b39413http://olx.pl/oferta/giant-roam-1-disc-2012-r-m-stan-idealny-CID767-ID5ALad.htmlW KTMie chyba fajny sprzęt, ale musiałbym się bawić w zamianę ramy, bo 18" raczej na mnie za mała. *Jeszcze co do mnie, to mam 178cm wzrostu i około 75kg wagi (wahania +/- 3kg) *Mój styl jazdy określił bym jako rekreacyjny z namiastką sportu. Jeżdżę głównie ulicami, ścieżkami rowerowymi (75%), dróżkami utwardzonymi i szutrowymi (20%) oraz czasami przejadę przez leśne ścieżki (dosyć szerokie i utwardzone - 5%). Jak już jeżdżę, to lubię ciut dłuższe trasy (50-60km) i mniej więcej raz w tygodniu realizuję trasę 100-140km. *Czasami montuję sakwy z tyłu, gdyż nie lubię jeździć z plecakiem. W wakacje planuję także wykonać kilka kilkudniowych tripów [właśnie z sakwami (45L)], dziennie tak 50-80km (rekreacja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jur Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 No ten KTM to ma osprzet mega jak na ta cene. Korba na holowtech to juz jest cos chociaz nie wiadomo w jakim stanie łańcuch i zebatki. Warto tez sprawdzć na policji czy nie jest "gorący" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morieris Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam, zbieram sie do kupna crossa od dluzszego czasu, poczytalem, poogladalem i wybralem dwa modele, budzet do 1500, rower chce nowy. Pierwszy to Kands Maestro http://rowerykands.pl/rowery/56-kands-maestro-men-model-2014-28.html Drugi to Kross Evado http://www.goride.pl/kross-evado-10-2014-akcesoria-za-140zl-raty-10x0-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-1226.html Za kandsem przemawia to ze ma blokade amortyzatora, bo prawdopodobnie 80% drog jakimi bede sie poruszal to asfalt, jestem przyzwyczajony do sztywnego widelca bo od lat jezdze na szosie, ktora niestety ma juz najlepsze lata dawno za soba i szukam czegos w miare szybkiego z mozliwoscia poruszania sie w lekkim terenie. Co do ramy to wydaje mi sie ze 19', mam 177cm wzrostu, waga ok 100kg. O kandsie sporo czytalem i nie natknalem sie na jednoznacznie negatywne opinie, jedyne co wyczytalem to skrzypienie korb, ale do wyelminowania. Za krossem przemawia to ze moge go kupic na miejscu w warszawie, ale wysylke tez przezyje, a skladanie polece fachowcowi. Bede wdzieczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Ten Kross ma DUŻO gorszy napęd niż Kands. Skreśl go od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom1900 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Ponowie pytanie bo widze, ze nie tylko ja sie waham miedzy tymi dwoma rowerami: Unibike Crossfire GTS czy Giant Roam 3. Z tego co piszecie tarczówki to niepotrzebny wydatek szczegolnie w przypadku Gianta (mechaniki) ale co do samych modeli, cena bardzo zbliżona, Unibike odrobine lepszy osprzet, Giant marka - serwis itp. Co byście wybrali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2michal Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Witam wszystkich. Dołączę do tego wątku, mimo nieznacznego przekroczenia ceny, bo o części modeli, które brałem pod uwagę, była tu mowa, a nie ma co mnożyć bytów. Szukam crossa dla siebie (170cm, 77cm przekrok), problemem jest wysokość ramy (np. Kands Maestro 19" jest zdecydowanie za wysoki). Generalnie wolę pojeździć i poczuć rower przed kupnem. Sensowną dla mnie geometrię ma Kellys; pytanie, co sądzicie o cenie 1999 zł za Axella 2013: rama KELLYS Crosslite 6061 alloy MAN´s rozmiary ram 430mm (17") / 480mm (19")530mm(21'')580mm(23'') widelec SR SUNTOUR NEX HLO, 63mm, coil / Speed Lockout stery KLS Expert integrated suport SR SUNTOUR cartridge (113mm) korby SR SUNTOUR XCR (48x36x26) manetki SHIMANO Alivio ST-M430 Rapidfire Plus przerzutka przód SHIMANO M191 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO SLX M662 ilość biegów 27 kaseta SHIMANO CS-HG20-9 (11-34) łańcuch KMC Z99 (114 links) hamulce TEKTRO linki hamulcowe DRIVING Force SCS (SlickCableSystem) dźwignie hamulcowe SHIMANO Alivio ST-M430 Rapidfire Plus piasty alloy / SHIMANO RM30 (32 holes) szprychy stainless steel obręcze KLS Draft 622x19 (32 holes) opony KELLYS Softline 40-622 (700x38C) ReflectiveLine wspornik kierownicy KLS Cross - adjustable (diam 28.6mm / bar bore 25.4mm) kierownica KLS Cross RiseBar (25.4mm) chwyty KELLYS Exbone 2Density sztyca KLS Expert (diam 27.2mm) siodło KLS ComfortLine pedały VP NonSlip - alloy Bo mnie się ten rower wydaje lekko... niezrównoważony :-) Średniutka przednia przerzutka, podstawowy amortyzator, piasty i kaseta. Reszta przyzwoita, a SLX z tyłu nawet bardzo przyzwoita. Warto?Przy okazji, w czasie grzebania/czytania zrobiłem zestawienie paru modeli w zbliżonej cenie, może się komuś przyda: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ksgWTAd_LZvLH_56l2TOL19UcZ26DrSjcXn6fjlPMws/edit?usp=sharing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość PiotrowskiGD Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Szukam crossa dla siebie (170cm, 77cm przekrok), problemem jest wysokość ramy (np. Kands Maestro 19" jest zdecydowanie za wysoki). Sensowną dla mnie geometrię ma Kellys; pytanie, co sądzicie o cenie 1999 zł za Axella 2013: korby SR SUNTOUR XCR (48x36x26) przerzutka przód SHIMANO M191 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO SLX M662 ilość biegów 27 kaseta SHIMANO CS-HG20-9 (11-34) łańcuch KMC Z99 (114 links) Jak Kands Maestro 19 calowy za duży, to bierz w ciemno Lazaro Integral v3 - 17 cali - to konstrukcja bliźniacza do Kandsa maestro. Co będziesz nabijał portfel słowackiej marce za taką kwotę, dla mnie ten napęd z połączenia przedniej przerzutki ALTUS, która ma obsługiwać tylną przerzutkę SLX na 9 napędów to pasmo wiecznych problemów regulacyjnych. A cena.... ...od jakiegoś czasu zauważam jakąś zmowę producentów, stosujących niewyobrażalne marże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2michal Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Jest na sieci zwymiarowany Lazaro Integral V3, gdzie rozmiar "A" (wysokość ramy przed siodełkiem) dla ramy 17" określono na 77cm. Ryzykowne dla mnie, i to mnie trochę powstrzymuje przed zakupem, bo fakt, że stosunek cena/wyposażenie nie do przebicia. A nie mam w Lublinie sklepu, gdzie dałoby się do niego przymierzyć. Chyba żeby brać wysyłkowo, a jak będzie nie halo, to odesłać; to jest jakaś koncepcja... Ma ktoś Lazaro Integral V3 17", żeby zmierzyć tę wysokośc ramy, czy faktycznie 77? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jur Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Witam, Dziewczyna ma lazaro evolution :http://allegro.pl/2013-lazaro-evolution-v3-full-alivio-suntour-m-i4176252358.html Ma 160cm wzrostu i nie narzeka a juz troche pojeździła. Widze ze rama krossowa jest o 4cm dluzsza do MTB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m2michal Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Wysokość ramy za siodełkiem w MTB wg wymiarów z tego linka: 73cm; faktycznie spora różnica w geometrii ramy. Lazaro Integral v3 z ramą 17" - anybody?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sultan3 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Witam czy ten rower dla osoby jezdzacej po mieście i sporadycznie za miastem może byc na początek . Mam 185cm i 100kg. http://allegro.pl/mocny-cross-lazaro-integral-v2-acera-suntour-alu-m-i4148699608.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Tak, choć opłaca się dopłacić do o stopień wyższego modelu. U Lazaro to v3, ale tu jest tańszy klon: http://allegro.pl/rower-cross-scud-atlantic-28-alivio-amortyzator-i4137869561.html Ten sam producent, te same części, inny napis Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Tadeus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sultan3 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Ni i mam zagwostke czy lazaro v2 i klon v3 bardzo sie różnią? Czy w ogóle zainwestować w kands maestro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 No Kands Maestro to to samo co v3. Ogólnie te wyższe modele mają: O klasę lepsze amortyzatory + z blokadą. O stopień lepszą przerzutkę tylną O trzy stopnie lepszą przerzutkę przednią O klasę lepszą korbę I jakieś tam jeszcze małe szczegóły. Ogólnie za niewiele więcej kasy mają wiele lepszych rzeczy. Ten Scud jest chyba najtańszy z tych lepszych (Maestro i v3) choć możliwe, że są jeszcze jakieś tańsze. Dużo tego produkują pod różnymi markami i łatwo się zgubić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sultan3 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Czyli lepiej dołożyć i mieć cos porządnego. Bardzo dziękuje za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robrado Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Mam pytanie co sądzicie o rowerach których oferty są zamieszczone na stronie http://www.cyklistalodz.pl w zakładce "okazje", chodzi mi o KTM LIFE ONE za 2099 zł,SuperiorRX590 za 1799 zł i medano vanity za 1949 zł - czy są warte swojej ceny? Co sądzicie o tym modelu za cenę 2 tys. Medano Vanity vt.3 http://allegro.pl/rower-medano-vanity-vt-3-28-20-cross-w-wa-i4100394864.html Czy w cenie max do 2 tys. znajdę coś lepszego? Czy odczuję dużą różnice między tymi rowerami a lazaro/kands za 1200 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.