Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tych dwóch rowerów:

http://www.leaderfox.pl/1899-zl-toscana-gent-2014-c11-k2014-i147.pl.html

http://www.leaderfox.pl/1699-zl-daft-gent-2014-c11-k2014-i149.pl.html

Co myślicie o tej marce, sprzęce itd? Rower jest mi potrzebny na miasto, chcę na nim przejechać około 300- 400 km/m-c. Mam 175, ważę 75 kilo.

 

Są w porządku. Ten tańszy ma lepszą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. 

Oby dwa cię zadowolą. Na ile ci fundusze pozwalają, to bierz i droższego - troszkę lepszy jednak jest.

 

Pamiętaj, że na start dochodzi sporo wydatków - m.in. takie pierwszej potrzeby IMO must get : u-lock (200 minimum), klucze podręczne + mała sakwa na nie, smar, dętki, łyżki etc. +- 100 zł, oświetlenie byle ledowe przód+tył dodatkowo odblaski ~50 zł, kask ~100 zł = ~450-500 zł

Napisano (edytowane)

Ten tańszy ma lepszą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. 

 Ten tańszy ma taką samą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. I kosztuje 1300 zł.

 

 

 

@@PjeseczeQ, jest jakiś powód, dla którego twierdzisz, że warto kupić którykolwiek z tych LeaderFoxów? Bo osprzętem tańszy sromotnie przegrywa z Kandsem Maestro, a droższy np. z Unibike Crossfire. 

Edytowane przez Shiryu
Napisano

Dobrze, że jesteś zadowolony z zakupu. Sęk w tym, że teraz to kto inny ma być z niego zadowolony, a niekoniecznie będzie miał tak małe wymagania, jak Ty.

Dla przykładu: bardzo wyraźnie widzę różnicę w szybkości i precyzji pracy przerzutek między moim Kandsem a Trans Siberianem żony (ma bardzo podobny o sprzęt do Leaderów i Twojego Authora). Zresztą nawet antyczny Victus Magnum z '97 (MTB) wypada nieźle w tym porównaniu. Gdyby więc Twoja porada, trafiła na mnie, to skończyłoby się kiepsko, nie sądzisz?

 

Poza tym, jak ktoś szuka informacji na forum to znaczy, że chce dobrze wydać pieniądze, a w relacji jakość/cena oba Leadery wypadają słabo. Skoro więc lepsze rowery istnieją, to czemu ich nie polecić?

Napisano (edytowane)

Dziękuję Wam za odpowiedź, oczywiście chodziło mi o to czy warto zainwestować pieniądze na dany sprzęt i moje raczej skromne potrzeby czyli tak jak podawałem około 300- 400 km/m-c. Rozumiem, że się nie zawiodę, jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.

Edytowane przez Hormizdas
Napisano

Twoje przebiegi raczej skromne nie są... 300-400 km miesięcznie, to całkiem sporo. Daje to jakieś 3500-5000km rocznie. Super.

 

A co do roweru, to imho leder, kands oraz tanie kellysy, meridy, gianty i krossy też będą ok. Ważne, żebyś serca do jazdy nie stracił.

 

Moim zdaniem potrzebujesz crossa lub, przy tych przebiegach, jakiejś przełajówki. Nawet jeśli miałbyś poczekać, to może warto... A osprzętem się nie przejmuj. Przerzutki tourney będą tak samo zmieniać jak alivio (zaraz mi się dostanie). Ważna jest rama, siodło, koła, opony 700x28-32c, dobre vbrakei.

 

Daj znaka, co wybrałeś.

Pozdr

Napisano

Ja nadal szukam czegoś zmiennego za mojego 29, dziennie robie 20km co miesięcznie daje około 500-600km sam dojazd do pracy oraz wypady w weekendy, i potrzebuje coś szybszego na asfalt 29er świetnie spisuje się w lesie, ale na asfalcie mogłoby być lepiej i szybciej ;p Doradźcie coś z tarczowkami do 2 tys, mam dylemat jest wielu producentów a osprzęt przeważnie ten sam lub podobny... Do crosa nie zależy mi tak znów na osprzęcie, ponieważ itak ma służyć głównie na dojazd do pracy a turystyki odpadają...

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Napisano

Mieszczuch odpada jeżdżę ścieżkami leśnymi w 35%, chcę lekkiego crossa... Do tarczowek przyzwyczaił mnie 29er...

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Napisano

Nawet jeśli, to po co tarcze do miasta ? Z chodnika na główną ulicę miasta się wpierniczasz przy ponad 40km/h i potrzebujesz mocy hydrauliki wtedy ?

 

Ten Physio 10 to do miasta bardzo dobry pomysł. Jak ktoś ma kasę tylko to warto go brać. Jak koniecznie chcesz te hydrauliki, to Kross Seto, ale to już drożej.

 

Chyba, że kupisz ten wynalazek który sam posiadam (profil). Ale 3 tarcze z przodu są bez sensu na miasto. Używam 2-3; 2-4; 2-5 w mieście - to tylko 3 biegi, więcej bardzo rzadko się przydaje w miejskiej dżungli. 

Napisano

Z tarczami masz rację tym bardziej, że ma służyć do jazdy cały rok szkoda roweru. Ale w takim razie co wybrać dobrego, ale zależy mi na niskiej wadze, oraz amorek z przodu drogi leśne są okropne będzie mi się mało komfortowo sztywnym jezdzic...

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Napisano

ten kelly's jest lepszy od crossfire bez tarcz?

 

Pod względem osprzętu nieco gorszy, ramy powinny być lepsze w teorii, serwis tak samo (Unibike/Kross mają serwisy dość dziadowskie).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...