Kajus23 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 Szukam rower typowo do miasta + polne drogi, tak do 1200-1300zł co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 Kands Maestro/Lazaro Integral V3. Rocznik dowolny. Wybierz dosłownie ten, który będzie Ci się bardziej podobał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hormizdas Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 Witam! Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tych dwóch rowerów: http://www.leaderfox.pl/1899-zl-toscana-gent-2014-c11-k2014-i147.pl.html http://www.leaderfox.pl/1699-zl-daft-gent-2014-c11-k2014-i149.pl.html Co myślicie o tej marce, sprzęce itd? Rower jest mi potrzebny na miasto, chcę na nim przejechać około 300- 400 km/m-c. Mam 175, ważę 75 kilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 Większość osprzętu marna, za to przerzutka tylna i ceny prosto z Marsa. Szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 Witam! Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tych dwóch rowerów: http://www.leaderfox.pl/1899-zl-toscana-gent-2014-c11-k2014-i147.pl.html http://www.leaderfox.pl/1699-zl-daft-gent-2014-c11-k2014-i149.pl.html Co myślicie o tej marce, sprzęce itd? Rower jest mi potrzebny na miasto, chcę na nim przejechać około 300- 400 km/m-c. Mam 175, ważę 75 kilo. Są w porządku. Ten tańszy ma lepszą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. Oby dwa cię zadowolą. Na ile ci fundusze pozwalają, to bierz i droższego - troszkę lepszy jednak jest. Pamiętaj, że na start dochodzi sporo wydatków - m.in. takie pierwszej potrzeby IMO must get : u-lock (200 minimum), klucze podręczne + mała sakwa na nie, smar, dętki, łyżki etc. +- 100 zł, oświetlenie byle ledowe przód+tył dodatkowo odblaski ~50 zł, kask ~100 zł = ~450-500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Ten tańszy ma lepszą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. Ten tańszy ma taką samą tylną przerzutkę, a gorszy amor od mojego jeździdła, które sprawuje się bardzo dobrze. I kosztuje 1300 zł. @@PjeseczeQ, jest jakiś powód, dla którego twierdzisz, że warto kupić którykolwiek z tych LeaderFoxów? Bo osprzętem tańszy sromotnie przegrywa z Kandsem Maestro, a droższy np. z Unibike Crossfire. Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Shiryu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Nie jest zły po prostu. Mam podobny i zadowolony jestem to nie będę narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Dobrze, że jesteś zadowolony z zakupu. Sęk w tym, że teraz to kto inny ma być z niego zadowolony, a niekoniecznie będzie miał tak małe wymagania, jak Ty. Dla przykładu: bardzo wyraźnie widzę różnicę w szybkości i precyzji pracy przerzutek między moim Kandsem a Trans Siberianem żony (ma bardzo podobny o sprzęt do Leaderów i Twojego Authora). Zresztą nawet antyczny Victus Magnum z '97 (MTB) wypada nieźle w tym porównaniu. Gdyby więc Twoja porada, trafiła na mnie, to skończyłoby się kiepsko, nie sądzisz? Poza tym, jak ktoś szuka informacji na forum to znaczy, że chce dobrze wydać pieniądze, a w relacji jakość/cena oba Leadery wypadają słabo. Skoro więc lepsze rowery istnieją, to czemu ich nie polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Ale pytanie było o to, czy te LF się nadają do rekreacji i czy warto je kupić : oczywiście, że się nadają i warto kupić. Tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hormizdas Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Dziękuję Wam za odpowiedź, oczywiście chodziło mi o to czy warto zainwestować pieniądze na dany sprzęt i moje raczej skromne potrzeby czyli tak jak podawałem około 300- 400 km/m-c. Rozumiem, że się nie zawiodę, jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Hormizdas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Twoje przebiegi raczej skromne nie są... 300-400 km miesięcznie, to całkiem sporo. Daje to jakieś 3500-5000km rocznie. Super. A co do roweru, to imho leder, kands oraz tanie kellysy, meridy, gianty i krossy też będą ok. Ważne, żebyś serca do jazdy nie stracił. Moim zdaniem potrzebujesz crossa lub, przy tych przebiegach, jakiejś przełajówki. Nawet jeśli miałbyś poczekać, to może warto... A osprzętem się nie przejmuj. Przerzutki tourney będą tak samo zmieniać jak alivio (zaraz mi się dostanie). Ważna jest rama, siodło, koła, opony 700x28-32c, dobre vbrakei. Daj znaka, co wybrałeś. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Ja nadal szukam czegoś zmiennego za mojego 29, dziennie robie 20km co miesięcznie daje około 500-600km sam dojazd do pracy oraz wypady w weekendy, i potrzebuje coś szybszego na asfalt 29er świetnie spisuje się w lesie, ale na asfalcie mogłoby być lepiej i szybciej ;p Doradźcie coś z tarczowkami do 2 tys, mam dylemat jest wielu producentów a osprzęt przeważnie ten sam lub podobny... Do crosa nie zależy mi tak znów na osprzęcie, ponieważ itak ma służyć głównie na dojazd do pracy a turystyki odpadają... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2014 Tylko po kiego grzyba Ci tarczówki do roweru na dojazdy do pracy? Kup jakiegoś mieszczucha lub cruisera jeśli masz kiepskie drogi lub coś w stylu taniej szosy http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-300-id_8239800.html jeśli śmigasz do roboty po asfaltach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Mieszczuch odpada jeżdżę ścieżkami leśnymi w 35%, chcę lekkiego crossa... Do tarczowek przyzwyczaił mnie 29er... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Do tarczowek przyzwyczaił mnie 29er. To się odzwyczaj i kup se Unibike Vipera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 @MatiSpeed Tarcze na dojazdy to chyba po to żeby kupować lepszego u-locka do odstraszania złodziei ? Tarcze kilka stów więcej niż V-B i u-lock też kilka stów droższy do rowerów z hydrauliką etc. Bierz http://www.kellysbike.com/pl/rowery-2014/fitness/physio-10#.U1Acfvl_tmo - na dojazdy itepe do wleczenia się po mieście idealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Mam kryptonite Evo... Rower bardzo bardzo rzadko zostaje bez opieki... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Nawet jeśli, to po co tarcze do miasta ? Z chodnika na główną ulicę miasta się wpierniczasz przy ponad 40km/h i potrzebujesz mocy hydrauliki wtedy ? Ten Physio 10 to do miasta bardzo dobry pomysł. Jak ktoś ma kasę tylko to warto go brać. Jak koniecznie chcesz te hydrauliki, to Kross Seto, ale to już drożej. Chyba, że kupisz ten wynalazek który sam posiadam (profil). Ale 3 tarcze z przodu są bez sensu na miasto. Używam 2-3; 2-4; 2-5 w mieście - to tylko 3 biegi, więcej bardzo rzadko się przydaje w miejskiej dżungli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSpeed Napisano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2014 Z tarczami masz rację tym bardziej, że ma służyć do jazdy cały rok szkoda roweru. Ale w takim razie co wybrać dobrego, ale zależy mi na niskiej wadze, oraz amorek z przodu drogi leśne są okropne będzie mi się mało komfortowo sztywnym jezdzic... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 http://velo.pl/rowery/turystyczne/crossowe/author/stratos-2013 - dość dobry sprzęt. Albo http://unibike.pl/vipergts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek28 Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Waga 75 kg Wzrost 178 cm w 80% jazda po utwardzonej nawierzchni, do 100 km tygodniowo. Po przeczytaniu wszystkich postów jestem praktycznie przekonany na Unibike'a crossfire disc gts ale zacząłem się zastanawiać nad propozycją Gianta a mianowicie Giant roam 3 disc , przemawia za mną blokowany amortyzator. Co byście mi polecili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 Kellys cliff 50/Author Classic - nie potrzeba ci tarcz do tych zastosowań, reszta w nich prawie identyczna jak w Roam'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mop231 Napisano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2014 ten kelly's jest lepszy od crossfire bez tarcz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudy090 Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Siema który z tych byście wybrali na moim miejscu? SCUD Atlantic Lazaro Integral V3 kands 1300merida matts 5 ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 ten kelly's jest lepszy od crossfire bez tarcz? Pod względem osprzętu nieco gorszy, ramy powinny być lepsze w teorii, serwis tak samo (Unibike/Kross mają serwisy dość dziadowskie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.