uuki Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Witam, Dzisiaj próbowałem wymienić klocki w XX 2010. Wcześniej nie miałem żadnych problemów, ale po dzisiejszej akcji jestem w lekkim szoku. Poprzednie klocki były już na wykończeniu, więc podczas jazdy podkręciłem trochę regulację, tak żeby klamka wcześniej brała. Dzisiaj wyjąłem stare klocki, poluzowałem regulację i próbowałem rozepchnąć tłoczki. Trochę rozepchnąłem, ale i tak po włożeniu nowych okazało się, że jest za mało miejsca na tarczę. Po kilku próbach dałem spokój, stwierdziłem że pewnie jest nieco więcej płynu w układzie (był w serwisie) i trzeba upuścić trochę zawartości. Ponieważ jednak nie chciało mi się tego robić, postanowiłem założyć stare klocki i jeszcze na nich opękać jutrzejszy maraton. Założyłem poprzednie klocki, które weszły idealnie a po wciśnięciu klamki niespodzianka - zapadła się do końca i to by było na tyle. Co się stało? Nie zauważyłem żadnego wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 A przypadkiem tłoczki nie wysunęły się całkowicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diabaz Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Spróbój podpompować troche klamką, miałem to samo w j7 i po kilku wciśnięciach stwardniała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uuki Napisano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Spróbój podpompować troche klamką, miałem to samo w j7 i po kilku wciśnięciach stwardniała Zatem: - pompowanie nic nie daje, wciśnięta klamka zostaje przy kierownicy :/ - tłoczki być może rzeczywiście zbyt daleko się wysunęły, ale wsunąłem je z powrotem. Czy to może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Powietrze dostało sie zapewno do układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uuki Napisano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2013 Powietrze dostało sie zapewno do układu. Od niecałych dwóch lat użytkuję hamulce XX z regulacją, i powiem tak - działanie jest ok, ale trawałość to jest TRAGEDIA! Mam je tylko w wyścigówce, którą jeżdżę praktycznie wyłącznie na wyścigi, normalne treningi katuję na drugim góralu. Pierwszy raz XX popsuł się po pierwszej przejażdżce, potem było tylko gorzej. Nie pamiętam już ile miałem awarii, aktualnie tył w ogóle nie działa a naprawa przekracza wartość zestawu. Klamka psuje się od samego patrzenia, nieużywana! Założyłem nawet temat w tej sprawie - w serwisie okazało się, że to nie powietrze w układzie, a klamka się zatarła bo płyn hamulcowy wchodzi w reakcję z magnezem! Paranoja za gruuubą kasę - przestrzegam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.