Rockerroller Napisano 7 Maja 2006 Udostępnij Napisano 7 Maja 2006 Mam zamian wymienic nieco zuzyte juz opony Kenda 26x1,95" na zestaw Continental Explorer Supersonic 2,1. W zwiazku z tym mam dwa pytania: Czy beda one pasowaly do kola i czy nie beda za szerokie? Czy ktos mial stycznosc z tymi oponami(jesli tak prosze podzielic sie wrazeniami) bo nie wiem czy warto wydac ok 200zl za zestaw opon ktore zachwalane sa jako jedne z lepszych a niewiele informacji jak na razie mozna o nich znalezc w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manio49 Napisano 7 Maja 2006 Udostępnij Napisano 7 Maja 2006 Heh. Spokojnie zmieści Ci sie na koło Generalnie z Conti jest tak że to 2.1 jest w rzeczywistości 1.9 Generalnie do XC będą b. dobre. Ewentualnie możesz poszukać tańszych i równie dobrych Continentali Escape Pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawek Napisano 7 Maja 2006 Udostępnij Napisano 7 Maja 2006 Moim zdaniem nie warto płacić za wersję Supersonic lżejszą o 100 czy 150 gram, chyba że ścigasz się to wtedy każde 0,001 sekundy jest ważne do zwykłej jazdy lepsze chyba będą jakieś cięższe czyli grubsze bardziej wytrzymałe i wolniej się zużywające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwb2 Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 z tego co pamiętam czy to nie skrzynia na nich jeździ ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ssslawecki Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Heh. Spokojnie zmieści Ci sie na koło Generalnie z Conti jest tak że to 2.1 jest w rzeczywistości 1.9 Generalnie do XC będą b. dobre. Ewentualnie możesz poszukać tańszych i równie dobrych Continentali Escape Pro. Escape Pro były lepsze od Explorera - na pewno mniej się ślizgały, choć szybciej ścierały. Ostatnie egzemplarze łatwo pękały na ostrych skałach. Chyba wycofane już z produkcji. Moim zdaniem nie warto płacić za wersję Supersonic lżejszą o 100 czy 150 gram, chyba że ścigasz się to wtedy każde 0,001 sekundy jest ważne do zwykłej jazdy lepsze chyba będą jakieś cięższe czyli grubsze bardziej wytrzymałe i wolniej się zużywające. Popieram. Superlekkie wersje to nie tylko większy wydatek, ale problem przy przecięciu byle szkiełkiem - tak nadwyrężonych nie polecałbym stosować np. na zawody czy dłuższe wyjazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MIC Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Generalnie z Conti jest tak że to 2.1 jest w rzeczywistości 1.9 Mi to bardziej przypomina 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockerroller Napisano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Thx za info. W takim razie musze poszukac czegos innego.Mozecie mi polecic jakies solidne,szerokie opony z agresywnym bieznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockerroller Napisano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2006 Thx za info. W takim razie musze poszukac czegos innego.Mozecie mi polecic jakies solidne,szerokie opony z agresywnym bieznikiem? Nikt nie chce mi pomoc ? A co sadzicie o oponach Schwalbe Space 2,35 ? Podobno teraz trwa promocja i opona+detka kosztuje tylko 39zl. Podobno duze opory toczenia etc. Jednak... Jak juz pisalem w innym poscie unikam asfaltu jak ognia i moje trasy rozkladaja sie mniej wiecej tak: 80% las/bezdroza/pagorki - 20% moze nawet mniej asfalt.Nie biore udzialu w zadnych wyscigach wiec nie zalezy mi na duzych predkosciach. 20-35 km/h to predkosc z jaka na ogol sie poruszam. HELP...! P.S. edit po spozyciu wiec przepraszam za dosc chaotyczny text. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 Space nie polecam - naprawde cięzkie i toporne. Nawet w teren czasami mogą byc zbyt szerokie. Kumpel ma i na moje oko to jest bardziej 2.5 niz 2,35. Teraz na allegro pojawily sie Schwalbe King Jim za 36 zł z dętką - waga o połowe niższa, mniejsze kostki = mniejsze opory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.