Skocz do zawartości

[błotniki] proszę o pomoc w wyborze

pabloss86

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na wstępie witam serdecznie wszystkich Forumowiczów!

Poszukuję błotników na rower górski, rozmiar koła 26".

Jeśli chodzi o styl jazdy to głównie po mieście i od czasu do czasu jakiś spokojny wypad na leśne dróżki - bez taplania się w półmetrowym błocie ;)

Rower głównie będzie mi służył do dojazdów do pracy, więc zależy mi na możliwie najbardziej efektywnym zestawie.

W oko wpadł mi ten model:

www.sks-germany.com/?l=pl&a=product&r=mudguards&i=11020&VELO%2065%20MOUNTAIN

jednak nie jestem pewien czy przedni błotnik jest odpowiednio długi i dobrze wyprofilowany.

Jakoś nie ufam typowo górskim modelom jak np. Topeak Defender M1/M2, choć może czyjaś argumentacja mnie przekona:)

Będą to moje drugie błotniki w życiu więc nie mam dużego doświadczenia, toteż zdaję się na Wasze.

Otwarcie przyjmę wszelkie propozycje i sugestie.

Dodam jeszcze, że marna ze mnie złota rączka, więc wolałbym nabyć coś, co nie wymaga modyfikacji ;)

Pozdrawiam!

Napisano

topeak defender są przede wszystkim łatwe i szybkie w montarzu/demontarzu, jak będzie ładna pogoda to nie będziesz musiał bez sensu targać zbednego plastiku ze sobą bo zdejmniesz je w minutę. Jakościowo też na pewno są pożądnym sprzętem. 

P.s- trzeba pamiętać że to co my łatwo możemy zdemontować, złodziej może również... ;)

Napisano

topeak defender są przede wszystkim łatwe i szybkie w montarzu/demontarzu, jak będzie ładna pogoda to nie będziesz musiał bez sensu targać zbednego plastiku ze sobą bo zdejmniesz je w minutę. Jakościowo też na pewno są pożądnym sprzętem.

P.s- trzeba pamiętać że to co my łatwo możemy zdemontować, złodziej może również... ;)

Nie wątpię, że są dobrej jakości, pytanie tylko czy dobrze zabezpieczają przed chlapaniem :)

Mimo wszystko jakoś bardziej skłaniam się do dłuższych modeli.

Ktoś jeszcze coś podpowie? :)

Napisano

Witam wszystkich serdecznie.