Skocz do zawartości

[Stery] Jakie kupic? jakie mam? 100zł

BajkowiecxD

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema

Przy wymianie maortyzatora polecili mi wymienic stery lecz wtedy nie miałem na to kasy wiec zaniechalem dlaszych pytan jesli chodzi o stery

Sam widziałem ze wszystko tam bylo juz pordzewione

http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/1180/Centurion.Backfire.Fun.200/

Mam taki rower

nie znam się na sterach wiec moje pytanie jakie mam i jakich potrzebuje

Fundusz jaki posiadam na ten cel to 100zl:)

Napisano

Nikt Ci nie każe kupować za granicą. Stwierdziłem tylko fakt, że w granicach twojego budżetu dostałem stery crank brothers cobalt blue, ale takie promocje to raczej na zime. Na twoim miejscu poszukał bym czegoś na łożyskach ACB (chyba nie poprzekręcałem niczego) oczywiście zwykłe stery też będą pasować, tylko, że zabudowane łożyska są bardziej bezserwisowe od wianków.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Napisano

Z tych do 100zł można dostać: Accent airplane, VP-A41AC śrdnio u nich z uszczelnieniem ale potem nie ma kłopotów z łożyskami.

Napisano

[...]

widze ze te vp są o połowe tansze wiec czy warto dawac te 80zł za te accbety?

ACB to łożyska zamknięte, a tym samym bezobsługowe, do momentu gdy się nie popsują, więc zakładasz raz i jak masz nieszczęście, to zdarzy Ci się dokupić same łożyska do wymiany, a później albo sprzedasz rower, albo będziesz na niego za stary. Wianki niestety mają to do siebie, że jak uszczelka pójdzie, to rozpoczyna się powolny zgon. Przy ACB dodatkowo łożyska są uszczelnione. Dodatkowym atutem jest płaszczyzna łożyska, która uodparnia je na uderzenia boczne.

Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2

Napisano

łożyska łożyskom nie są równe ;) też są różnie uszczelnione, do tego dochodzi samo uszczelnienie sterów, nie jest obojętne jakie łożyska ACB będziesz miał ...

Zarchiwizowany