filo2222 Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 Witam forumowiczów.Jest to mój pierwszy post na tym forumChce sobie kupić rower do jazdy w terenie : górki,dołki,kamienie,ścieżki leśne itp.Zastanawiam się nad 2 modelami : Kross level A4 , Kellys viper 6.0Który ma lepsze wyposażenie , funkcjonalność , ogółem który jest lepszy.Jestem zielony w tym temacie , więc proszę o pomoc.Jestem otwarty na wszystkie nowe rady.
Mumineek83 Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 Co do wyposażenia widać który ma lepszy z opisów, funkcjonalność ...musisz Sam wybrać bo będą opinie 50/50, ogółem tu i tam ramy się "kruszą". Jak dla mnie wystarczy trochę poszukać na "forach" i wykazać się zainteresowaniem od siebie, choć trochę
provid Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 idź do sklepu i przymierz się do jednego i do drugiego... obrazek nic Ci nie pomoże, jeśli kupujesz przez internet a później kup ten, który Tobie najlepiej odpowiada pod każdym względem...
provid Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 idź do sklepu i przymierz się do jednego i do drugiego... obrazek nic Ci nie pomoże, jeśli kupujesz przez internet a później kup ten, który Tobie najlepiej odpowiada pod każdym względem...
mklos1 Napisano 1 Czerwca 2013 Napisano 1 Czerwca 2013 @@Mumineek83, Trudno powiedzieć, że opinie będą 50/50, bo: Kross vs Kellys Tarcze: hydraulika vs mechanika Mancetki: Acera vs Tourney Napęd: 9-rzędów vs 8-rzędów Przutka przód: Acera M390 vs Tourney M190 KOrba: Alivio Octalink vs XCT na kwadracie (Porównywalna z Altus M311) Klamkomanetki Tourney ST-EF65 nadają się do roweru trekingowego, ale nie do MTB (chyba że ktoś jeździ tylko po mieście). Trudno cokolwiek porównywać w tych rowerach, bo to jest niebo a ziemia podczas użytkowania. Brałbym Levela A4, mimo że został nieco zdegradowany w stosunku do poprzednich modeli.