Niszczacyzboze Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 Witajcie. Ze względu, że moja tylna piasta Shimano RM65 CL ma latający bębenek, 3 oś skrzywioną i bicie góra dół przyszedł czas aby pomyśleć nad czymś dobrym, a zarazem wytrzymałym. Moja waga na pewno ma niemały wpływ na wszystko (~95kg) plus rower kolo 12kg. Dlatego właśnie zastanawiam się nad tymi dwoma: http://www.bikekatalog.pl/2010/komponenty/532/Dartmoor.Free-Force/ krótki opis: Piasta tylna z mocowaniem tarczy. Korpus wykonany ze stopu aluminium 6061-T6. Oś 10 mm wykonana z utwardzanej stali Cr-Mo. Cztery uszczelniane łożyska maszynowe wysokiej klasy. Trzy zapadki. Średnica kołnierzy: 68 mm. Odległość między kołnierzami: 58,4 mm. Waga: 496 g. Ilość otworów: 32, 36 cena: 199zł http://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty/prod/novatec_t_do_42_sb krótki opis: http://www.dobrerowery.com/novatecd042tyl-p-12423.html Piasta D042 SB to zaawansowany, świetnie uszczelniony model piasty do hamulca tarczowego. Materiał: korpus wykonany z aluminium4 łożyska maszynowe, uszczelnianeMocowanie tarczy na 6 śrub (IS 2000)Szerokość: 135 mm (MTB)Bębenek pod kasetę 8-9 biegów. cena: 175zł Która z nich jest lepsza, dłużej wytrzyma i oczywiście dojście do części ? Jeżdżę sobie głównie XC w Lasku wolskim. Liczę na Waszą pomoc
KMtown Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 Kup piastę Novatec D042SB sam ją mam i bardzo płynnie chodzi. Jeśli chodzi o łożyska to nie ma problemu demontujesz i kupujesz nowe w sklepie z łożyskami I zawsze 4 łożyska są lepsze od 2 I zapadki też ma chyba 3
Seba4 Napisano 31 Maja 2013 Napisano 31 Maja 2013 Oczywiście Novatec Co do samego kupna to na Allegro wyrwiesz ją za 150zł więc nie warto przepłacać.
Mod Team sznib Napisano 31 Maja 2013 Mod Team Napisano 31 Maja 2013 To są te same piasty, z tym że Dartmoor daje swoje logo i więcej kolorków. Poza tym to dokładnie to samo jest
Niszczacyzboze Napisano 31 Maja 2013 Autor Napisano 31 Maja 2013 Na forum znalazłem też informacje o przeskakujących bębenkach ? Jak to wygląda ?
Mod Team sznib Napisano 1 Czerwca 2013 Mod Team Napisano 1 Czerwca 2013 Mam Freeforce'a już 4 sezon, spokojnie będzie przebieg powyżej 12tys. km i żadnych problemów, piasta chodzi jak nowa. Od siebie polecam
madluki Napisano 1 Czerwca 2013 Napisano 1 Czerwca 2013 w d042sb Jest dużo stali. Użytkuje w trekingu od 3 lat i zużycia nie widać. Bębenek stalowy, zero śladów nacięć Uwagi: Nie jest dobrze uszczelniony ( trzeba otwierać od czasu do czasu, co jest banalnie proste, by wybrać syf i nałożyć smar na bębenek ) Sa trzy zapadki i pierścień stabilizujący z małą przerwa ( dobrze kapnąć na niego klejem do gwintów tak by się nie przekręcał. Nowe modele maja wkręconego mikro imbusa, który go stabilizuje )
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.