Skocz do zawartości
  • 0

Rower dirt/street

Gość Dawid

Pytanie

Gość Dawid
Napisano

Witam serdecznie ;]

Mam pare pytan odnosnie roweru typy dirt/street.

Szukam sobie nowego hobby aby przestac siedziec przed komputerem i postanowilem poprobowac street/dirt.

I tu moje pytanka: Czy rama typu 13 cali dla czlowieka o wzroscie troche ponad 180 to mala? Rower ma miec zastosowanie 50% wlasnie dirt/street a 50% jazda na uczelnie/ po bułki. Czy taka rama nie bedzie uciazliwa? Powinienem szukac czegos wiekszego? Nie mam jak sprawdzic tego...

Drugie pytanka jako iz mam dosc maly budzet(700-750) i jednak niechcialbym kupiowac na start roweru za 3 kola czy dla takich cech lepiej bedzie kupic uzywany rower czy poszukac czesci i sprobowac zlozyc cos dla siebie? Jestem laikiem pod tym wzgledem wiec ciekawi mnie to czy jest to podobnie jak z zakupem komputera. Ze na czesci wychodzi znacznie taniej. Generalnie rozgladalem sie i chyba lepiej na czesci niektore da sie kupic nawet nowe a to na pewno jakis plus?

I ostatnie pytanie jako iz zrobilem sie troche kanapowcem czy przy wadze ponad 100kg powinienem sie martwic o wytrzymalosc calej konstrukcji? Nie bede go katowal na samym poczatku i probowal niewiadomo czego, ale czy jednak powinienem szukac ramy stalowej zamiast aluminiowej i czy jakies uwagi nt. np. ilosci szprych w kolach???

Tutaj zeby cos dodac:

-rama Dartmoor street style 13' stan bdb (żadnych luzów itp)

-Kompletne Koło przód :obręcz alexrims 24" piasta NS coaster fioletowa, opona kenda (nowa) dętka nn (nowa)

-Kompletne koło tył: obręcz Dartmoor 24' v-brakee , piasta ns coaster fioletowa single speed ,opona kenda (nowa) dętka nn (nowa)

-amortyzator mozo (do wymiany raczej bo sprężyna pęknięta)

- pedały dartmoor (db)

-korby: truvativ isoflow (w lewej zjechany kwadrat)

-mostek : krótki truvativ hussefelt (bdb)

-kierownica : truvativ hussefelt (bdb)

-chwyty specialized BMX fioletowe (nowe)

-sztyca accent

-siodło FUJI (jakies zwykłe)

-hamulec tył v-brakee