repak59 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Cześć, sprzedałem swojego Krossa i wysłałem go kurierem do osoby która go kupiła. Po zapłaceniu z jej strony i obejrzeniu roweru okazało się że rama została widocznie porysowana przez złe zabezpieczenie.. czy w takiej sytuacji muszę przyjąć zwrot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lamprologus Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Jak źle zabezpieczyłeś paczkę i przez to zaniedbanie rama została porysowana to powinieneś przyjąć zwrot, z czystej uczciwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 A ty byś się domagał zwrotu? Po odpowiedzeniu sobie na to pytanie będziesz wiedział co zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian4323 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Cześć, sprzedałem swojego Krossa i wysłałem go kurierem do osoby która go kupiła. Po zapłaceniu z jej strony i obejrzeniu roweru okazało się że rama została widocznie porysowana przez złe zabezpieczenie.. czy w takiej sytuacji muszę przyjąć zwrot? Zwal wine na kuriera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 każda paczka kurierska zawiera w cenie wysyłki ubezpieczenie , kwestia tylko sporządzenia protokołu przy odbiorze w obecności kuriera - i to jest problem najczęściej, jak już odjedzie to nie będzie chciał wrócić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Dzwonisz do firmy kurierskiej i mówisz co jest nie halo. Na drugi dzień powinien się zjawić u Ciebie kurier z protokołem. Jeśli jednak było za słabe zabezpieczenie sprzętu, to masz problem, powinieneś przyjąć zwrot. Inna sprawa że może dogadacie się na jakąś rekompensatę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
repak59 Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 Jeśli jednak było za słabe zabezpieczenie sprzętu, to masz problem, powinieneś przyjąć zwrot. Inna sprawa że może dogadacie się na jakąś rekompensatę. Napisałem do gościa że przyjmę zwrot ale i że mogę pokryć koszt naprawy + zadośćuczynienie.. z 200zł bym musiał zapłacić? czy więcej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Wysokość rekompensaty Wy ustalacie między sobą. Wszystko zależy jak bardzo uszkodzony jest rower. Tapniete Talkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobert1 Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 Cześć, sprzedałem swojego Krossa i wysłałem go kurierem do osoby która go kupiła. Po zapłaceniu z jej strony i obejrzeniu roweru okazało się że rama została widocznie porysowana przez złe zabezpieczenie.. czy w takiej sytuacji muszę przyjąć zwrot? Ja bym na ten temat spojrzał pod innym kątem. Naturalne jest, że rower w trakcie użytkowania się rysuje a rysy kompletnie nie mają wpływu na jazdę więc jeśli owa rysa na lakierze nie jest do samego metalu to zaproponowałbym gościowi przyjęcie ramy bo inaczej to bym go posądzał o próbę odstąpienia od umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.