robsonlbn Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 (edytowane) Witam. Jestem nowy na forum. Chciałbym zjechać trochę z wagi roweru Scott Scale 30. Dopiero zaczynam wciągać sie w temat i bardzo proszę o Wasze przemyślenia i sugestie co zrobić, żeby waga zjechała poniżej 10kg. Dokładna specyfikacja:Rama: Scott Scale 30 carbonWidelec: Rock Shox Sid Race, tłumienie: powietrze, olej, skok: 100mm,Przerzutka przednia: Shimano SLX, Top Pull, 34,9mmPrzerzutka tylna: Shimano XT Shadow SGSManetki: Shimano SLX Rapidfire 3x9Korba: Shimano SLX HT2, 44-33-22 zębyWkład suportu: Shimano SLXKaseta: Shimano SLX 11-32Łańcuch: Sram 108 ogniwKlamki hamulcowe: Magura JulieHamulec przedni: Magura Julie, tarcze Shimano SLX Centerlock, 180mmDiscHamulec tylny: Magura Julie, tarcze Shimano SLX Centerlock, 160mmOgumienie: Schwalbe Racing Ralph EVO, zwijane, 26x2.1, SV-wentylKoła: Mavic Crossride Disc CenterLockKierownica: Scott Hot Rod, 600mm, oversize 31,8Mostek: Scott Pro, oversize 31,8Stery: FSA 1 1/8, półzintegrowaneSiodło: Scott Racing, pręty Cr-MoSztyca: Scott RC 03-60Pedały: -Kolor: czarno-srebrno-czerwonyRama rozmiar L: karbon, technologia CR1, włókna HMF NETWaga: 10,9 kg Edytowane 28 Maja 2013 przez robsonlbn Cytuj
rzezniol Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Nie podajesz wag komponentów i kto ma wiedzieć co ile waży ? Ale ... Na kołach do urwania do 400 g Migracja z SLX >> XT około 150 g Coś na ogumieniu ale to wróżenie z fusów ... nie wiadomo jakie dętki i jaka waga opon. Pozdro Cytuj
dzieniol Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Jeżeli Twoje Crossridy są z tych co ważą ponad 1900g to dietę zdecydowanie zacząłbym od kół. SLX moim zdaniem nie ma co ruszać bo pójdzie kupa kasy, a zysk mały. Może kasetę, może rurki, może siodełko. Dopisz wagi komponentów i budżet to będzie duuużo łatwiej Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 28 Maja 2013 Mod Team Napisano 28 Maja 2013 Poza tym warto wspomnieć o budżecie,jakim dysponujesz. Cytuj
Wdzydzak Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Jak chce zejść poniżej 10 kg to zakładam, że tak chce i już a ekonomia jest na drugim miejscu. Idąc tym torem - wymień korbę i kasetę na XT. Następnie kierownicę i sprawdź jakie masz dętki. Po czym podaj nam ile urwałeś z wagi. Jak będzie za mało to zmień obręcze i piasty. Używki wystaw na allegro - zawsze choć troszkę odzyskasz. Cytuj
rzezniol Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Tańszym kosztem więcej z wagi urwie wymieniając w korbie SLX najmniejszą zębatkę oraz śruby zębatek na te z XT . Gołą ramiona SLX są lżejsze od XT. Najwięcej do urwania aktualnie mają koła ... moje CrossRide bez opasek to 1881g para ... po sprzedaniu tych kół i kupieniu nowych można realnie myśleć o urwaniu 1 g za 1 zł. Pozdro Cytuj
robsonlbn Napisano 20 Czerwca 2013 Autor Napisano 20 Czerwca 2013 Kurcze troszke mnie nie było. Dzięki Panowie za podpowiedzi, niestety z powodu przeznaczenia $ na wakacje odchudzanie zostaje przesunięte w czasie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.