mc09 Napisano 23 Maja 2013 Napisano 23 Maja 2013 Witam, W temacie szosowym nie mam doświadczenia. Mam możliwość kupienia nowego Giant TCR Advanced 0 w cenie ok. 12.500 zł. Cena katalogowa wynosi 16.999 zł. Specyfikacja roweru: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.advanced.0/14047/64103/ I tu pytanie do doświadczonych szosowców: czy warto za tą cenę kupić ten rower, co jest jego słabą, a co mocną stroną, jaka jest opinia o ramie w tym modelu gianta?
1415chris Napisano 23 Maja 2013 Napisano 23 Maja 2013 Rozumiem, ze zaczynasz przygode z szosa. Ten rower juz mozna zaliczyc do tych, ktore potrafia zaspokoic wymagania doswiadczonych i wymagajacych kolarzy. Jezeli chcesz zaczac z grubej rury, to ten rower jak najbardziej. Sam rower bardzo dobry, bardzo popularna rama. W tym malowaniu na 2013 wyglada super ale to kwestia gustu. Jest na elektrycznej Ultegrze, dlatego tyle kosztuje. Sama grupa Ultegry Di2 to cos ok 5000zl. Czyli to co najwazniejsze jest tu dobre. Fabryczne rurki, sztyca karbonowa. Najwieksza zagadka sa kola. Osobiscie nie mam o nich zadnej wiedzy. Mozesz ewentualnie poszukac w necie czegos o nich. Poprzedni model 2012, niemalze w identycznej specyfikacji, byl na tych kolach, wiec chyba nie bedzie problemu ze znalezieniem jakis komentarzy. Z tego co mozna znalezc na stronie Gianta, wynika, ze moga to byc calkiem fajne kolka. Co prawda nie jest to waga piorkowa ale w tej klasie rowerow 1600g to akceptowalny standard. Mocne, sztywne szprychy, pomimo zaplotu 16/20 powinno byc OK. Aczkolwiek dla ciezszego zawodnika, jednak wolalbym nieco wiecej szprych. Ile wazysz?
mc09 Napisano 23 Maja 2013 Autor Napisano 23 Maja 2013 Aktualnie jeżdżę na crossie Speca, ale mam ciśnienie żeby własnie pojeździć na szosie. Ważę 90 kg, 180 cm wzrostu, ale walczę żeby osiągnąć 85 kg. A co myślisz o cenie, czy warto za 12,5 tys ten rowerek kupić? Jeszcze jedno pytanie czy przy moim wzroście rozmiar ramy ML 53,5 cm będzie odpowiedni.