Skocz do zawartości

[rama] Poszukuję ramy do streetu

SLUonomato

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałbym złożyć rower do jazdy po mieście, do kolegi, czasami do lasu i do pojeżdżenia na kole ;D Poszukuję jakiejś dobrej ramy z przedziału cenowego do 200 zł. Jak na razie upolowałem takie ramy:

http://allegro.pl/rama-kross-sign-ds-limited-edition-i3262752242.html

http://tablica.pl/oferta/rama-fr-dh-dirt-wytrzymala-nie-kona-trek-merida-dartmoor-ns-ID2TXHl.html#8813f23b5e

Czy moglibyście mi powiedzieć ile ważą, czy nadają się do tego, do czego chciałbym mieć rower itd.

Ps. Nie znam się na tym za bardzo, może polecicie mi jakąś ramę z tego przedziału cenowego?? ;)

Napisano

no nie są to na pewno ramy rowerów miejskich, ta z allegro jest ramą górską a ta 2 jak pisze sprzedawca jest do FR, DH. 

Trzeba wybrać :P W jakim temacie się szuka, czy MTB, DH, czy może "trekingówka"

Napisano

Chcez rower uniwersalny a takich nie ma.

Na początek to powinieneś się określić bardziej co do stylu jazdy i dobrać sobie rozmiar pod wzrost bo zarzucasz dwa linki gdzie kolesie nawet sobie nie zadali trudu żeby napisać rozmiar. Jak to ma być rama do ogólnie pojętego "świrowania" to takie jak w linkach będą ok.

Co do ich przeznaczenia miejska/górska to bym polemizował. To tak samo jak z Hornetem i TwoPlayerem od Dartmoora, jedna do FR/AM a druga do Streetu a chyba główna różnica w hakach, poza tym geometria bardzo podobna.

Jak to ma być rower do jazdy powiedzmy bardziej grawitacyjnej to możesz coś sklecić na tych ramach.

Ani o jednej ani o drugiej nie można powiedzieć że są to ramy typowo górskie czy typowo streetowe ponieważ są to specyficzne ramy do secyficznych zastosowań.

A tak namarginesie to kombinujesz jak koń pod górę. Tytułujesz temat "rama do strertu" a potem walisz "raczej MTB"