Gość Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Cześć. Obecnie posiadam grube opony o szerokości 2.0, a z racji że zwykle nie zjeżdżam poza szosę i lekki szuter myślę nad zmianą gum. Zależy mi głównie na niskich oporach toczenia i wytrzymałości. Maksymalna szerokość tych opon? Myślę, że będzie to co najwyżej 1,5. Obręcz to Kellys Draft 559x19. Dużo dobrego słyszałem o oponkach marki Schwalbe, czy Schwalbe Marathon to byłby dobry wybór? Pozdrawiam
zadra1965 Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Schwalbe marathony sa dobre, ale do tanich nie należą.
Gość Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Dodam jeszcze, że budżet wynosi mniej więcej 150 zł za obie, więc 75 za jedną. Fakt, z tymi marathonami przesadziłem - po prostu widziałem je ostatnio gdzieś taniej.
zadra1965 Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Po 75 zł za opone to wcale nie tak mało . W tej cenie możesz wybierać pomiędzy schwalbe marathonami czy tez continentalami - np tour ride. Tanie opony sa po około 20-30 zł .
Gość Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Dzięki za pomoc. Czy to jest dużo czy mało - po prostu nie wiem, w cenach nie orientuję się za bardzo
seraph Napisano 22 Maja 2013 Napisano 22 Maja 2013 Tanie to są Kendy: Khan'y, Kwest'y, Kontender'y. Sztukę można za 30 zł kupić. Za tą kasę opony jednak ważą tyle co terenowe i nie da się ich pompować do naprawdę szosowych ciśnień, ale różnicę i tak czuć.
vitesse Napisano 24 Maja 2013 Napisano 24 Maja 2013 mozesz kupic detonatory 1,5 drutowe, na tej obreczy dobrze leza i balon jest spory daja rade w lekkim terenie
dzieniol Napisano 24 Maja 2013 Napisano 24 Maja 2013 Tanie to są Kendy: Khan'y, Kwest'y, Kontender'y. Sztukę można za 30 zł kupić. Za tą kasę opony jednak ważą tyle co terenowe i nie da się ich pompować do naprawdę szosowych ciśnień, ale różnicę i tak czuć. Aż wygrzebałem Kendę Kontender 1.0 cal Ciężko zważyć bo ucieka z wagi, ale obie sztuki ważą raczej poniżej 250g. Ciśnienie podane przez producenta to 125PSI. Fajna oponka jak za 40zł A Kwest to faktycznie klocek
Gość Napisano 24 Maja 2013 Napisano 24 Maja 2013 Myślę, że 1 cal to trochę za mało jak dla mnie będzie, liczy się też komfort jazdy A te Maxxisy Detonator całkiem ciekawie wyglądają
michaljg Napisano 25 Maja 2013 Napisano 25 Maja 2013 Jakbyś był zainteresowany Detonatorami, mam dwie zwijane 26x1,5 z niewielkim przebiegiem do sprzedania
Gość Napisano 25 Maja 2013 Napisano 25 Maja 2013 Jak myślicie, lepsza dla mnie będzie opona 1,5 czy 1,25? Moje trasy to w 80-90% asfalt, a czasem wjadę na jakąś boczną żwirową lub po prostu ubitą drogę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.