Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Trochę dziwię się, jak czytam temat o papierowatych bokach, koszmarnym wykonaniu, a co gorsza wybuchach i pękaniu.

Na swoim XK zwijana (wiem, że temat dotyczy wyższych wersji) często jeżdżę z ciśnieniem 60 PSI i po 630km nie zauważyłem strzępienia się oplotu, pękania/rozłażenia się boków ani innych podobnych. Wszystko w najlepszym porządku.

Wczoraj jechałem BM na 40 PSI (o zgrozo) i nie narzekałem na brak trakcji. Wręcz przeciwnie. Traciłem przyczepność tylko w głębokim piachu.

Zastanawiam się, czy to nie wina wagi. Moje XK 26x2.2 wersja zwijana ważą w okolicach 700g.

Edytowane przez MokryxD
Napisano

postrzępione boki w okolicy dziury pojawiły się po wybuchu, dzień przed regulowałem v-brake to bym zauważył że coś nie tak...

a XK nie ma co porównywać bo to opona z dużym bieżnikiem i normalne że waży więcej :)

poza tym 600km to trochę za mało żeby stwierdzić opinię - moja po takim przebiegu była super, nieprzebijalna i w ogóle.

Napisano

Moja tylna opona RK 2.2 niedługo skończy żywot. Znów na tylnej oponie pojawia się uszkodzenie ścianki bocznej. Po około 4kkm część środkowa bieżnika kończy się. Więcej raczej nie kupię,

Napisano (edytowane)

Ja na tych oponach-conti jeżdżę od zawsze, tylko 2.2 w wersji od zwykłej zwijanej, przez race sport i supersonic do protection,  no i zdarzały się egzemplarze, że się źle układały na obręczy, tak na oko to w sumie nawet około 20% z tych opon, i to nie tylko tylko RK tak mają, ale MK i XK też, tylko w wersji RaceSport były zawsze ok, przynajmniej nie pamiętam, żeby coś było nie tak,  w ogóle jakieś lepsze się wydają, lepiej zalany oplot, gładszy rant i ścianki.

Nie mniej pękać nigdy nie pękły, za to urywały się klocki albo potrafiły odłupywać się ich kawałki przy ostrzejszych hamowaniach.

A jeździ się, bo często są w okazyjnej cenie :)

 

Edytowane przez blinkers13
Napisano
  W dniu 25.05.2013 o 16:21, ugupu napisał:

Im to powiedz, miszczu :stupid:

 

http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle/ti%20MountainKing2.shtml

 

"rec inflation pressure"-ciśnienie zalecane

"max inflation pressure"-ciśnienie maksymalne

1 psi=0.069 bara

 

Zobacz na Race Kingi, tam masz "Rec. Inflation Pressure (psi)", czyli zalecane ciśnienie. Czyli jak sądze ciśnienie bezpieczne dla osób z każdą wagą.

Napisano
  W dniu 1.06.2013 o 06:49, ukaniex napisał:

Jaka wersja? To nie bez znaczenia.

 

Wysłane z mojego 15rl18j.jpg za pomocą wrxb2d.jpg

 

 

Drutówka.

 

A jeśli chodzi o klocki to żadnych nie urwałem, a bardziej wytarły się.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.