Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Trochę dziwię się, jak czytam temat o papierowatych bokach, koszmarnym wykonaniu, a co gorsza wybuchach i pękaniu.

Na swoim XK zwijana (wiem, że temat dotyczy wyższych wersji) często jeżdżę z ciśnieniem 60 PSI i po 630km nie zauważyłem strzępienia się oplotu, pękania/rozłażenia się boków ani innych podobnych. Wszystko w najlepszym porządku.

Wczoraj jechałem BM na 40 PSI (o zgrozo) i nie narzekałem na brak trakcji. Wręcz przeciwnie. Traciłem przyczepność tylko w głębokim piachu.

Zastanawiam się, czy to nie wina wagi. Moje XK 26x2.2 wersja zwijana ważą w okolicach 700g.

Edytowane przez MokryxD
Napisano

postrzępione boki w okolicy dziury pojawiły się po wybuchu, dzień przed regulowałem v-brake to bym zauważył że coś nie tak...

a XK nie ma co porównywać bo to opona z dużym bieżnikiem i normalne że waży więcej :)

poza tym 600km to trochę za mało żeby stwierdzić opinię - moja po takim przebiegu była super, nieprzebijalna i w ogóle.

Napisano

Moja tylna opona RK 2.2 niedługo skończy żywot. Znów na tylnej oponie pojawia się uszkodzenie ścianki bocznej. Po około 4kkm część środkowa bieżnika kończy się. Więcej raczej nie kupię,

Napisano (edytowane)

Ja na tych oponach-conti jeżdżę od zawsze, tylko 2.2 w wersji od zwykłej zwijanej, przez race sport i supersonic do protection,  no i zdarzały się egzemplarze, że się źle układały na obręczy, tak na oko to w sumie nawet około 20% z tych opon, i to nie tylko tylko RK tak mają, ale MK i XK też, tylko w wersji RaceSport były zawsze ok, przynajmniej nie pamiętam, żeby coś było nie tak,  w ogóle jakieś lepsze się wydają, lepiej zalany oplot, gładszy rant i ścianki.

Nie mniej pękać nigdy nie pękły, za to urywały się klocki albo potrafiły odłupywać się ich kawałki przy ostrzejszych hamowaniach.

A jeździ się, bo często są w okazyjnej cenie :)

 

Edytowane przez blinkers13
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...