pablo102425 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Jeszcze na jesień to był seryjny KTM Ultra Fire ważący prawie 14kg. 5 kwietnia było tak http://www.forumrowerowe.org/topic/132869-12000g-giant-xtc-team-by-pablo102425/ 30 kwietnia już tak http://www.forumrowerowe.org/topic/135176-11400g-giant-xct-team-by-pablo102425/ Dziś z oryginalnego KTM-a pozostała przednia obręcz, szprychy, chwyty i kapsel na gwiazdce:) Od ostatniego postu na zamianę poszla kierownica - Ritchey PRO, Zacisk przedni tytanowy a2z, sztyca STOCKLI (nadal ciężka ale jest co dalej zamieniać) oraz siodło Selle Italia SLR XP LOOK Nowa specyfikacja roweru: Bottle Cage: (Koszyk na bidon) -Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid Code R - 262g (dzwignia + przewód + zacisk z klockami, zalany)Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid Code R - 276g (dzwignia + przewód + zacisk z klockami, zalany)Cables: (Pancerze i linki) - 90g (pancerze Jagwire, linki no name)Cassette: (Kaseta) - Shimano SLX CS HG81 10rz. 11-36 - 368gChain: (Łańuch) - Shimano SLX ch HG74 10rz. 116 ogniw - 276gCrankset: (Korby) - Shimano SLX fc M660 10rz. 170mm 42-32-22 - 900g (wraz z miskami suportu, łozyskami oraz tuleją)Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano SLX fd M661 42t down swing - 158g (w tym śruba ze stali nierdzewnej 4g)Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano SLX rd M663 10rz. SGS Shadow - 272gFork: (Widelec) - FOX f100x terralogic - 1694gFrame: (Rama) - Giant XtC Team - 1439 (bez haka i misek sterów)Handlebar: (Kierownica) - Ritchey PRO, prosta, 560mm - 140gHeadset: (Stery) - Ritchey OEPedals: (Pedały) - Shimano SPD PD M520 czarne - 372gSeat: (Siodło) - Selle Italia SLR XP LOOK - 168gSeatpost: (Sztyca) - STOCKLI 31,6mm 400mm - 399gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Merida - 23gShifters: (Manetki)przód - Shimano SLX sl M660 3rz. Rapidfire plus - 132gtył - Shimano SLX sl M660 10rz. Rapidfire plus - 135gSkewers: (Zaciski koł)przód - a2z Ti - 44gtył - Shimano DEORE XT - 65gSpacers: (Podkładki pod mostek) - 20mm, karbon - 10gStarnut: (Gwiazdka) - no nameStem: (Mostek) - KTM AS 009 - 152g (w tym 4x śruba stal nierdzewna - 14g)Tire (Front): (Opona przednia) - Continental Race King 2.0 drutówka - 681gTire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Racing Ralph EVO 2.1 - 457gTubes: (Dętki)przód - Vee Rubber 26x1.75-2.125 - 191gtył - Vee Rubber 26x1.75-2.125 - 185gWheel Front: (Koło przednie)Hub: (Piasta) - Shimano Deore XT M775 centerlock 171gRim: (Obręcz) - Rigida Taurus 2000 disc - 536gSpokes: (Szprychy) - no name - 217gNipples: (Nyple) - no name - 30gRim tape: (Opaska) - taśma izolacyjna - 8gTarcza hamulcowa - Shimano SM-RT91-M 180mm centerlock - 155g (w tym nakrętka - 16g)Wheel Rear: (Koło tylne)Hub: (Piasta) - Shimano Deore XT M775 centerlock - 334gRim: (Obręcz) - Mavic 317 disc - 457gSpokes: (Szprychy) - no name - 248gNipples: (Nyple) - no name- 30gRim tape: (Opaska) - no name - 20gTarcza hamulcowa - Shimano RT98-S 160mm centerlock - 123g (w tym nakrętka - 16g)Chwyty - no name - 90gLicznik - Sigma 906 - 58gAdapter hamulca:przód - no name - 45g (w tym 4x śruba stalowa - 25g)tył - no name - 45g (w tym 4x śruba stalowa - 25g)Razem : 11050 g Co dalej z rozbudową: Przewody hamulcowe, są stanowczo za długie, można je skrócić i urwaćkilka gram. Zamiana opaski na obręcz z tyłu na tasmę, zawsze to coś Ciągle sztyca na lżejszą. Kierownica, chodź ta co mam obecnie nie jest zła to może uda mi się wyrwać Ritchey WCS o 20g lżejszą. Zdjęcia niedługo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi