Skocz do zawartości

[Świdnica] Klub, grupa rowerowa?

Kiciok

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy ktoś orientuje się, czy jest jakiś klub, grupa rowerowa, jakaś w miarę zorganizowana grupka amatorów w Świdnicy? Może ew. Strzegom?

Chętnie wybrałbym się gdzieś w kilkuosobowej grupie, ale nie mogę nic takiego znaleźć.

Napisano

No własnie, jeśli już coś jest, to zawodowcy :/

A ten link co podałeś, jest strasznie mylny. Zainteresowało mnie to, ale zdziwiły mnie trasy... okazało się, że owszem, jest to Świdnicki, ale ze Świdnika :(

• 2 tygodnie później...
Napisano

w Jaworzynie to pewnie nieziemskie błoto było

Ale ja jestem całkowity amator jeżdże jak mi rodzina pozwoli, wiec jeżeli ktos jest chętny do Zagórza i z powrotem to zapraszam. GG1346148

Napisano

Co niedzielę, bodajże o godzinie 10 jest zbiórka nad zalewem. Jeździ zawsze większa grupa szosowo, ale ostrzegam - trzeba być mocnym, albo odpadasz. Maruderzy potem i tak trzymają się razem :)

A poza tym to ja np. często jeżdżę na Świdnicę z kolegami - ustaw się kiedyś z nami ;)

Napisano

Szukałbym raczej kogoś, kto ma podobne średnie najlepiej ok 20km/h ew. ciut wyżej, to bym się podciągnął. No i najlepiej gdyby był "jakiś" cel bo nie lubię w kółko jeździć.

Napisano

Oj to z nimi nie masz co jeździć, jak ja ostatnio tam pojechałem, to po pagórkach (na Dobromierz, Strugę) wyciągnęli 30km/h średniej zanim odpuściłem :P

• 1 miesiąc temu...
Napisano

Cześć

Jestem z Świdnicy i także szukam kogoś do jazdy rowerem ewentualnie na jakąś dłuższą wyprawę. Ktoś ma chęć?

Pozdrawiam

Napisano

Kiciok była by to wyprawa wzdłuż wschodniej granicy Polski od Przemyśla do Suwałk . Czas trwania wyprawy to ok 7 dni w połowie sierpnia , dystans dzienny 140km oczywiście z przerwami. Noclegi w namiocie ( mam 2 osobowy rowerowy) ewntualnie w razie braku pól namiotowych jakaś agroturystyka są po drodze . Drogi przeważnie asfaltowe.