marexq Napisano 19 Maja 2013 Napisano 19 Maja 2013 Cześć wszystkim, pilnie potrzebuje jasnej i rzeczowej rady, jako że we wtorek wymieniam XCT na Epicona i obawiam się że popsuję sobie geometrię a nie znam się na tym kompletnie. 1. Strona Suntoura milczy nt. długości do korony amortyzatora modeli z 2011 roku, gdzieś znalazłem że Epicon jest minimalnie wyższy (1-2cm) 2. SAG obecnie to jakiś niecały centymetr przy 11cm długości goleni, w Epiconie pewnie będzie koło 1,5cm, dodatkowo ważę niecałe 60kg więc na pewno straćę kolejne 1-1,5 cm przez negatywną sprężynę, efektywnie daje to 3cm niżej kierownicę. 3. Jak widać na zdjęciach mam już 1,5cm podkładek, czy można tak sobie bezkarnie dokładać kolejne? 4. Wiem że można zwiększyć skok Epicona do 120mm, czy to coś zmieni w pracy widelca, stracę gwarancję, jaka jest rozsądna cena za taką usługę. 5. Jak widać mam gięta kierownicę która efektywnie podnosi pozycję o jakieś mniej więcej 2,5-3cm, planuje zmienić ją na grubszą prostą razem z nowym mostkiem(w tej chwili 90mm kąt nie wiem jaki) bo poprostu już mi się nowe bajery nie mieszczą na niej ;D , propozycje mile widziane. 6. Jeżdżę rowerem sporo - około 3kkm/rok, większość z tego w terenie, także nie chcę nic popsuć a euforie z nowej zabawki wypełnia powoli strach i niepewność, a już w tej chwili idealnie nie jest bo po 30 km boli mnie kręgosłup zaraz za szyją i nie wiem z czego to wynika (zbyt pochylona sylwetka?), także poradźcie coś - co robić tak żeby było dobrze :lol - pamiętajcie że docelowo ma być prosta kiera. PS> Sorry za chaos i dzięki wielkie mądrzejszym za rady xD