masabzc Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 Witam. Mam zamiar kupić MTB do 3000 zł Mam 168cm wzrostu 75kg wagi Oto moje 3 typy rowerków http://unibike.pl/flite.html http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a5 http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a6 Który z tych 3 wymienionych polecacie i jest najlepszy
karolik0 Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 Jeżdzę na unibke'u bo miał lepszy stosunek jakości podzespołów do ceny, jednak design jednym się podoba jednym nie. A może rozejrzeć się warto nad expertem z ubiegłego roku oprócz tych wyżej wymienionych?
dzieniol Napisano 17 Maja 2013 Napisano 17 Maja 2013 Kiedyś brałbym Unibika, bo rozsądniejszy. Teraz chyba skusiłbym się na Krossa, bo wygląda jak rower
Roonin Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 A unibike wygląda jak co? Na wyglądzie się nie jezdzi a Unibike wygrywa na komponentach. Lepsze hamulce, dbręcze, kaseta, przerzutki.... Jedynie co za tym ostatnim krosem przemawia to może trochę lepszy wideł.
MokryxD Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Ja brałbym Unibike. Podoba mi się jego wygląd, lepszy osprzęt i lepsze hamulce jak do mnie całkowicie przemiawiają. Dodatkowo jest tańszy o 300zł. A jeżeli chodzi o porównanie XCR vs XC30 to w sumie jest to samo, tylko naklejki różne. Swoją drogą w opisie Krossa A6 są Avid Elixir 1, które zazwyczają łączy się z HS1. A na zdjęciu są Shimano BR-M446 z SM-RT64. Dziwna sprawa.
mklos1 Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Unibike ma ewidentne problemy z estetyką swoich rowerów. Wyglądają jakby ktoś naprędce złożył rower z przypadkowo dobranych komponentów. Kross jest dużo bardziej przemyślany pod tym względem i nawiązuje wyglądem do współczesności. Ale jak wiadomo o kolorach i gustach się nie dyskutuje, więc ostateczny wybór należy do kupującego.
masabzc Napisano 18 Maja 2013 Autor Napisano 18 Maja 2013 Wybiore chyba Kross level a6 Tylko martwi mnie jedna rzecz. Zawsze miałem opony z dętką i wentylkiem,a w krossie prawdopodobnie nie ma dętki i nie widzę węntylka na zdjęciu. I chciałem zapytać czy moja dętkę i wentylek i jak będzię opona bezdętkowa i przebije to co zrobić w tedy?
Zazi Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Kross level a6 skończył się bodajże na modelu z 2008 r .
masabzc Napisano 18 Maja 2013 Autor Napisano 18 Maja 2013 Kross level a6 skończył się bodajże na modelu z 2008 r . Skończył się tzn?
qwaq Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Kross level a6 skończył się bodajże na modelu z 2008 r . http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a6 http://www.kross.pl/pl/2012/level-a6 http://www.kross.pl/pl/2011/mtb-xc/level-a6-disc , a cóż to takiego? Kross nie ma systemu bezdętkowego, po za tym w systemie bezdętkowym też potrzebny jest wentylek, bo jak byś chciał pompować opone. A, i Unibike będzie lepszym wyborem, dlaczego, masz napisane w drugim temacie, nie będę się powtarzał.
masabzc Napisano 18 Maja 2013 Autor Napisano 18 Maja 2013 Zapytam UNIBIKE I KROSSA jakie opony mają dętkowe czy bezdętkowe. Jak któraś z tych marek napisze mi ze są dedkowe to ją biore. Ale tak w 80 % jestem przekonany że UNIBIKE ma opony dętkowe
mklos1 Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Zobacz sobie ceny systemów bezdętkowych. Z pewnością nie jest to ta klasa rowerów. Z tego co wiem w niskiej i średniej półce seryjnie nikt tego nie oferuje (przynajmniej polscy producenci).
Rulez Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 I poczytaj to : http://www.forumrowerowe.org/topic/133516-rama-p%C4%99kni%C4%99ta-rama-kross-level-b6/
Deg2 Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Nie chciałbym się narazić ale Kross A6 to nie to samo co B6 a z tego co wynika z linka zapodanego przez Rulez'a problemy z ramą Krossa dotyczą tylko B6? Może po prostu firma ma wadliwą "linię produkcyjną" 29". 26" chyba im tak koszmarnie nie wychodzą jak czytamy w temacie o B6.
Rulez Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Nie dotyczą tylko B6, wystarczy przeczytać cały temat a nie tylko tytuł ...
Zazi Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 qwaq prównaj specyfikację modelu 2008 i późniejszych. Zobaczysz co miałem na myśli
trupek Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Nie wiem co macie do estetyki Unibike Flite, może na zdjęciu nie wygląda wyczesanie ale w rl nie jest brzydki, na mój gust rzekłbym ładny - no ale o gustach się nie dyskutuje. Rower ma sprawiać przyjemność z jazdy, a nie prezentować się, dlatego wg. mnie wybór prosty. Ps; w unibike jest trochę słaby lakier i pojawiają się odpryski, mnie osobiście to nie przeszkadza bo rower ma mi sprawiać frajdę, a nie wyglądać (rama i tak z aluminium, więc rdzy nie łapie). Ps2; dlatego też często nie rozumiem podejścia ludzi którzy kupują rowery z karbonu i inne cudawianki (nie, że mam coś przeciwko nim) ale śmieszy mnie podejście takich osób - tu nie zjedzie bo za stromo, tam znów wystaje krzak i może coś się zarysować, tu będzie jechał wolniej niż czasuwka ślimaka bo są małe kamyczki i porysują lakier, później będzie płaczu pół dnia, a ból jest tym większy bo co jazdę trzeba pucowac sprzęt żeby błyszczał się jak psu jajca i wtedy wszystkie mankamenty widać. Ja tylko sobie czasem myślę co to za przyjemność z takiego postępowania względem sprzętu (oczywiście trzeba dbać ale nie przesadnie). No ale co tam, on jest Pro elo zawodowiec (nawet nie odkiwa na trasie bo on jest królewicz, wyższa klasa społeczna), całe 20 km/h pojedzie i jaki on bogaty nie jest - tak, tak jakie to imponujące przecież każdy "mi" zazdrości. (oczywiście nie kieruję, tego prześmiewczego tekstu do wszystkich ludzi bo znaczna część ma w miarę równo pod sufitem) . Sory za oftop, ale nie wytrzymałem. Ps3; W tym budżecie szczerze polecę ci tego Unibike Flite, tym bardziej, że posiadam rowerek z 2012, a lekko ze mną nie ma i naprawdę daje radę.
masabzc Napisano 18 Maja 2013 Autor Napisano 18 Maja 2013 Ok teraz tylko dobór ramy Jest gdzieś tabelka ram tzn od jakiego wzrostu np rama 17 ?
Gość voytec Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 Wybiore chyba Kross level a6 Tylko martwi mnie jedna rzecz. Zawsze miałem opony z dętką i wentylkiem,a w krossie prawdopodobnie nie ma dętki i nie widzę węntylka na zdjęciu. I chciałem zapytać czy moja dętkę i wentylek i jak będzię opona bezdętkowa i przebije to co zrobić w tedy? Rowery raczej nie są sprzedawane z systemem bezdętkowym (przynajmniej te z średniej półki cenowej). Mimo że mogą posiadać odpowiedni zestaw (obręcz, opona). To bez sensu. Kupujesz rower i grzebiesz przy kołach bo mleczko się siadło Unibike daje do rowerów Rocket Ron'a w wersji Evo czyli Tubless ready
Kluska Napisano 18 Maja 2013 Napisano 18 Maja 2013 nie rozumiem podejścia ludzi którzy kupują rowery z karbonu i inne cudawianki tak samo jest z użytkownikami pickup'ów oraz terenówek, 90% tych aut nie zjeżdża z asfaltu również nie rozumiem takich ludzi, kupić auto/rower dla szpanu
szmeli Napisano 19 Maja 2013 Napisano 19 Maja 2013 A może polecacie jakiś rowerek z CUBE ? We wszystkich Unibike stosowane są dętki!! Wiem z pewnego żródła
masabzc Napisano 19 Maja 2013 Autor Napisano 19 Maja 2013 We wszystkich Unibike stosowane są dętki!! Wiem z pewnego żródła Wiem że we wszystkich rowerach UNIBIKE są dętki ... również się pytałem ...
Kluska Napisano 19 Maja 2013 Napisano 19 Maja 2013 cube Do 3k masz kilka, ale Cube Curve Pro, nie ma blokowanego amortyzatora Wysłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.