Skocz do zawartości

[rower] Brak numeru ramy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kolega kolegi ma do sprzedania bardzo fajny rower, który kupił z komisu. Chcę z nim sporządzić umowę kupna -sprzedaży, jak to po bożemu powinno być zrobione, ale nie mogę znaleźć nr ramy :/ Nie widać, żeby był numer zeszlifowany, rama jest chyba karbonowa , bo rower jest bardzo lekki. Poradźcie, co mam zrobić. Chcę kupić rower, ale  zajumali mi już 3 rowery, więc po pierwsze nie chcę wspierać złodziejstwa, po drugie nie wiem, co bym zrobił, jakby na policji spytali się mnie o nr ramy, gdyby ktoś ukradł mi tego.

Kolega, któy naprawdę dobrze zna się na rowerach i skręcił nie jeden model, pracował w serwisie, przejrzał całą ramę i nie znalazł niczego obrócz jakiegoś nr 0081.

Tak, nie znam się rónież na fizyce kwantowej, nie umiem szydełkować i nie odróżniam ercu od jasnego beżowego. Rama jest najprawdopodobniej karbonowa, bo jest bardzo lekka.

Główka ramy, mufa suportu?

btw kupujesz rower, a nie wiesz z czego jest? "chyba z karbonu"?

Kolega, któy naprawdę dobrze zna się na rowerach i skręcił nie jeden model, pracował w serwisie, przejrzał całą ramę i nie znalazł niczego obrócz jakiegoś nr 0081.

Tak, nie znam się rónież na fizyce kwantowej, nie umiem szydełkować i nie odróżniam ercu od jasnego beżowego. Rama jest najprawdopodobniej karbonowa, bo jest bardzo lekka.

Na ramach karbonowych sa naklejki z numerem, pewnie ktos zdarl. Nie kupuj :)

• 2 tygodnie później...

Ja swego czasu również nabyłem rower z ramą bez numerów.
Szczęscie było takie ze kupowałem rower a nie samą ramę, toteż pozostaliśmy przy spisaniu dokładnego kodelu ramy oraz amortyzatora a numery właśnie z amortyzatora wzieliśmy.
Jest to rzadkość niemniej trafiają sie tacy producenci i niech ktoś dorobi do tego filozofie co nimi kieruje wypuszczając gołe ramy w obieg.

Ja swego czasu również nabyłem rower z ramą bez numerów.