mike24 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) Z przyjemnością przedstawiam mój nowy projekt Założeniem było kupno nowej ramy i analogowa przekładka osprzętu z mojego Focusa... Życie pokazało inaczej. Niestety części, które udało mi się bezproblemowo przełożyć policzyć można na palcach jednej ręki. Na szczęście, mimo moich obaw czy adapter do sterów tapered da radę, amor siadł i projekt został doprowadzony do następującego stanu: Bar Ends: (Rogi) PRO ALLOY SL 61 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) PRO 10 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) XTREME 42 Brake (Front): (Hamulec przedni) XT BR-M775 259 Brake (Rear): (Hamulec tylny) XT BR-M775 263 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) XT BL-M775 268 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire/Shimano 80 Cassette: (Kaseta) XT CS-M771 11-36 276 Chain: (łanńuch) CONNEX 10SG 10s 280 Crankset: (Korby) XT FC-M785 40/28 175 817 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) XT FD-M786 149 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XT RD-M786 249 Fork: (Widelec) + manetka pop-lock REBA SL 2010 1646 Rear Shock: (Damper) + manetka push-lock MONARCH XX 305 Frame: (Rama) MONDRAKER LITHIUM RR 1985 Grips: (Gripy) PRO PIANKOWE 38 Handlebar: (Kierownica) KCNC DARK SIDE 600 25.4 138 Headset: (Stery) ONOFF TAPERED REDUCED 87 Pedals: (Pedały) XT PD-780 341 Seat: (Siodło) FIZIK ALIANTE GAMMA 259 Seatpost: (Sztyca) KCNC Ti pro lite 350 156 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) MONDRAKER 22 Shifters: (Manetki) XT SL-M780 227 Skewers: (Zaciski koł) KCNC Z6 64 Spacers: (Podkładki pod mostek) KCNC 10 Starnut: (Gwiazdka) KCNC 10 Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE 90 25.4 139 Tire (Front): (Opona przednia) ROCKET RON 2.25 TL 481 Tire (Rear): (Opona tylna) ROCKET RON 2.25 TL 477 Tubes: (dętki) Schwalbe XXLight 200 Top Cap: (Top cap) KCNC 12 Wheel Front: (Koło przednie) 581 -Hub: (Piasta) DT 240s -Rim: (Obręcz) ZTR PODIUM -Spokes: (Szprychy) DT AEROLITE -Nipples: (Nyple) DT LOCK -Rim tape: (Opaska) DT TL Wheel Rear: (Koło tylne) 716 -Hub: (Piasta) DT 240s -Rim: (Obręcz) ZTR PODIUM -Spokes: (Szprychy) DT AEROLITE -Nipples: (Nyple) DT LOCK -Rim tape: (Opaska) DT TL Misc : (Inne) ADAPTER STERÓW 15 Total: 10663 Mam go od kilku dni i jaram się przeokrutnie Najbliższą planowaną zmianą jest przejście na tubeless. Miłego oglądania: https://picasaweb.google.com/giant24/Mondraker?authkey=Gv1sRgCPmI7O-R18bKLw Edytowane 17 Maja 2013 przez mike24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Trochę poprawiłem rozpiskę dla łatwiejszego czytania. Na przyszłość proszę stosować taki format. A propos- waga pedałów jest zaniżona- XT ważą ok. 340 gramów. Kokpit mi zupełnie nie pasuje do tego roweru,ale to sprawa osobista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) dzięki za poprawki... pedały były podobno ważone, ale sprawdzę i jakby co skoryguję kokpit musi zostać jaki jest... jego udało mi przełożyć z poprzedniego projektu i na razie nie przewiduję zmian Edytowane 17 Maja 2013 przez durnykot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Świetnie wygląda, rama 1sza klasa. Waga jak na fulla, rewelka ( mój HT będzie tylko lekko poniżej ). Jest jeden szczegół który mi osobiście znacząco podniósł by walory estetyczne, uwaga,piękny czarny carbonowy low rizer 660mm - jakoś mam takie zboczenie że nie uznaję wąskich kier z rogami, ale oczywiście to tylko moje zdanie. Jeszcze raz, świetna maszyna, na dobrych, sprawdzonych i wytrzymałych podzespołach. Na pewno frajda z jazdy będzie niesamowita. Pzdr i życzę adrenalinki w terenie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 dzięki! kiedyś na pewno będzie low riser... jak znam siebie to szybciej niż myślę trudno mi się tylko zdecydować na markę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 napisz koniecznie dużo o pracy zawiechy - bardzo mnie interesuje to 'zero suspension' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) napisz koniecznie dużo o pracy zawiechy - bardzo mnie interesuje to 'zero suspension' nie ma problemu... jak tylko dostroję pod siebie i zrobię te kilkaset km w terenie przy okazji wpadła mi oko fajna, lekka kiera... miał ktoś styczność może? http://rower.com.pl/-p-331121.html?zenid=1a2b02c5fc84ad7fe9a9e57b69dc89af&cPath=34_63 Edytowane 17 Maja 2013 przez mike24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 Tyle banknotów za produkt firmy ,która nawet nie ma swojej strony? No cóż..... Jest cała masa karbonowych kierownic, które budzą większe zaufanie. Np. http://bikecenter.pl/index.php?p7833,fsa-sl-k-carbon-pro-riser-csi-31-8-685-carbon-kierownica http://bikecenter.pl/index.php?p4839,pro-xcr-ud-carbon-31-8-660mm-kierownica-gieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomash Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 W podobnych cenach znany i chwalony Easton - najlepszy chyba stosunek cena-masa. Z fajnych, lekkich węgli jest jeszcze Reverse http://bicyklon.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=35&Itemid=1&lang=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) dzięki za propozycje... mostka w sumie nie bardzo chcę wymieniać, więc raczej szukam czegoś na 25.4... poza tym nie chcę na pewno dłuższej kiery niż 660mm w sumie to już znalazłem coś co spełnia wszystkie moje oczekiwania, tylka ta cena... http://bikecenter.pl/index.php?p6047,easton-ec70-xc-riser-25-4-660mm-kierownica edit chociaż w sumie to jest jeszcze coś takiego... http://www.formicki-bike.pl/produkt.php?kod=615&&id_pod_kat=35&&id_kat=3&&id_pp=145 pewnie za różnicę w cenie dałoby się wyrwać też niezły mostek oversize... tylko ta jednak chyba trochę przykrótkawa jak na rizera... Edytowane 18 Maja 2013 przez mike24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 Ja kupiłem tą http://www.bikestacja.pl/pl/kierownica-easton-ea70-xc-20mm-685x31-8mm.html jest świetna! Jest cała matowa ale przez to właśnie śliczna! Waga 160g. Wcześniej miałem pro Xcr 660mm, najlepsze że po zważeniu okazało się że waga to 158g a nie jak podaje producent 190g! Także zacna kiera ale lakierowanie szybko się matuje w miejscu przykręcania manetek i klamek. W eastonie tego nie ma! I jeszcze rada na koniec nie przykręcaj niczego do kiery kluczem dynanometrycznym nawet jeżeli go dobrze ustawisz może ściskać obejmą np manetki do momentu strzału karbonu, lepiej na wyczucie i nie za mocno:) Właśnie Xcr-a całatwiłem odrazu przy montażu:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) wygląda świetnie, ale trochę za długa... szukam max 660mm masz do niej również karbonowy mostek czy na alu montujesz? Edytowane 19 Maja 2013 przez durnykot pkt 2i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) Kolego pisz jak to jeździ Jak pracuje zawias?Nie jest zbyt wiotki? Edytowane 18 Maja 2013 przez severian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jahoo84 Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 wygląda świetnie, ale trochę za długa... szukam max 660mm masz do niej również karbonowy mostek czy na alu montujesz? Można ją spokojnie skracać, producent namalował na końcach podzialke do rownego cięcia. Mostek mam alu kcnc ponieważ jest lekki, rozgladalem sie za karbonem ale są drogie a waga..... nie zadowalająca:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomash Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 Podobnie jak kolega wyżej, mam 2 Eastony, wszystkie na alu mostkach i nie ma problemów, trzeba zobaczyć tylko czy nie ma jakichś ostrych krawędzi w miejscu styku (akurat KCNC SC Wing po zdjęciu zostawia ślady przedniej płytki). Inna sprawa, co było już gdzieś poruszane na forum, że obecnie jest mało, w pełni karbonowych mostków, a te które są są bardzo drogie i wagowo nie zachwycające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon16 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 ile n niego wydałeś? fajna maszynka ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 ile n niego wydałeś? fajna maszynka ;-) dżentelmeni nie rozmawiają o dukatach cenę ramy masz na stronce dystrybutora (można negocjować przy zamówieniu) a ceny osprzętu są znane... niewiele części, niestety, udało mi się przełożyć ze starego projektu z uwagi na zaprojektowanie tej ramki strikte pod napęd 2x10; tak naprawdę przełożyłem widelec, hample, siodełko, koła i kokpit, który i tak pójdzie w najbliższym czasie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek33 Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Witam. I jak wrażenia z jazdy?jak zawieszenie się sprawuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Witam. I jak wrażenia z jazdy?jak zawieszenie się sprawuję? doświadczenia jeszcze wciąż małe, ale już jakieś są.... przejechane mam nieco ponad 200km, głównie leśnymi szutrami i asfaltem... dla mnie zawiecha działa rewelacyjnie; nie jestem oczywiście zbyt obiektywny, gdyż moje doświadczenia z fullami sprowadzają się do dwóch - Cube'a mojej pani i mojego monda... ... niemniej jednak jazdą dziurawymi szutrami jestem zachwycony; zawiecha jest bardzo czuła i nawet sporo napompowana wybiera wszystkie nierówności, łącznie z szyszkami ... wciąż oczywiście szukam optymalnego ciśnienia dampera, ale na chwilę obecną SAG 30% wydaje się optymalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 21 Maja 2013 Udostępnij Napisano 21 Maja 2013 Uważaj na wykręcające się śrubki z zawiasu W necie znalazłem info na ten temat. Mondraker żałuje kasy na loctite..,. Przejedź się po błocie,zobaczymy jak damper będzie po tym wyglądał.Niezbyt szczęśliwe umiejscowienie tego elementu.Wydaje mi się,że sag masz jednak zbyt wielki jak na ścigacza xc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 spoko... zostałem uczulony na sprawdzanie zawiasu, który póki co spełnia wszystkie moje oczekiwania SAG zmiejszyłem wczoraj do 25%... jest nieco twardziej i amortyzacja jest mniej czuła na małe przeszkody, ale rower jest jakby bardziej stabilny, więc na razie tak zostawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 co sądzice na temat tych kierownic jako alternatywy do tej, którą mam obecnie zamontowaną? http://allegro.pl/kierownica-easton-ec90sl-carbon-635mm-super-cena-i3295159914.html http://allegro.pl/kierownica-ritchey-wcs-carbon-31-8x660mm-tanio-i3288499073.html http://allegro.pl/kierownica-fsa-k-force-carbon-rise-h18-660mm-146g-i3268909341.html wszystkie wysokiej klasy w tej samej cenie... na pewno oryginały za taką dobrą kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Podróbki skoro takie kiery w sklepie chodzą po 500-600 pln.Z drugiej strony mogą niczym się nie różnić od tych z oficjalnego obiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomash Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 Hmm mój Easton ma trochę inną fakturę i nie widać takich pionowych łączeń. Zaryzykuję stwierdzenie, że to podróba. Podobnie to FSA - napisy lekko rozjechane, ale niech się wypowie tutaj ktoś, kto taką posiada. ps. mam EC90Sl na sprzedaż, używaną rok, z dożywotnią gwarancją - jeśli byłbyś zainteresowany zapraszam na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 im dłużej się im przyglądam tym bardziej upewniam się, że to kolejny chiński fake... pytanie z innej beczki - czy na takie oryginalne kiery (chodzi o te wymienione wyżej modele) można zamontowac rogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.