pacman Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Re Piaseczq Z pewnością słyszałeś o metodie 3 łańcuchów? Polegajacej na tym że kupuje się 3 łańcuchy i jeździ się po kolei na kazdym 500km potem bierze sie znowu łańcuch nr 1 na 500 km ,nr 2 ,nr 3 i znowu 1,2,3, 1,2,3 itd do zasrania aż naped się rozsypie . Bo co znaczy że łańcuch jest zuzyty ,on jest zawsze dobry tyle że nieco dłuzszy,ale jak zrobisz na jednym 2500 km i zacznie skakać to na nowym tez ci zacznie skakać i napę do wywalenia albo musisz szukac lekko zużytych łańcuchów na nich nie bedzie skakać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 Wiem, słyszałem. Nie mam najmniejszej ochoty na taką zabawę. Chcę posmarować raz na 200-300 km i jechać. Jak zrobię 2.5k na jednej kasecie z łańcuchem w ten sposób, to mi pasuje. Nie robię wielkich przebiegów bo jeżdżę czysto rekreacyjnie. Korby na kwadrat po 5k i tak są do wywalenia, więc mam nadzieję, że akurat dwa takie zestawy mi mój NEX obsłuży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacman Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) Skoro nie chce ci się bawić to po prostu wymieniaj co 2k i tyle ,i nie baw sie nawet w smarowanie. Nie bardzo czaje o co ci chodzi,bo chcesz zaoszczędzić a nie chce ci sie zmieniać łańcuchów ze spinką co 500-1000 km co jakies strasznie upierdliwe nie jest.Jak bedziesz tak zmieniał to ci napęd ponad 10k nawet do 15k wytrzyma,mam na mysli kasete i 3 zębatki korby. A jak mało jeździsz to pieprz to ,zajedziesz naped po 2 k i wymienisz kasete a za drugim razem koronki przednie Edytowane 27 Marca 2014 przez pacman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 2.5k bym chciał minimum zrobić na moim czyszczeniu szczotką do zębów co 500 km i smarowaniem co ~250 - mam nadzieję, że się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacman Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) Nie zapomnij na szczoteczke nałozyc dobrej pasty z fluorem jesteś nieedukowany napisałem ci że najtaniej i oszczedniej wychodzi z 3 łancuchami a ty chcesz wymyślać jakieś ,słuchaj ludzi którzy zjechali xxxxxx km bo wiedza lepiej, Edytowane 29 Marca 2014 przez pacman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 (edytowane) 2.5k bym chciał minimum zrobić na moim Przy łańcuchach z tej grupy cenowej po 1k będzie już wyczuwalnie gorsza praca napędu. I mowa tu o łańcuchu okresowo szejkowanym. Oczywiście, kupa ludzi korzysta tylko z paru biegów, nie jeździ siłowo, i macha wajchami bardzo rzadko. Oni mają szansę tego tak szybko nie zauważyć. Jak dla mnie bez sensu jest wydawać koło półtora tysiąca na rower i potem mieć w nim napęd działający jak przy rowerach na najniższych grupach osprzętu tylko dlatego, że chciało się trochę później wymienić część za 25zł Edytowane 29 Marca 2014 przez Tadeus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PjeseczeQ Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 A mi się nie chce kombinować i jakoś przeżyję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Jakiego sprzętu używacie do czyszczenie kasetki i innych elementów? Zamówiłem sobie również ostatnio uchwyt na u-locka Transh*t H-Bar i latarkę tylko kurde nie wiem czy będzie na to wszystko miejsce. Mam jeszcze licznik Kross KRC 108 ale on strasznie lata na kierownicy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fitnessfood Napisano 31 Marca 2014 Udostępnij Napisano 31 Marca 2014 Zmieniłem w moim Lazaro cały kokpit. Nowa kierownica, mostek, rogi, chwyty. Poprzedni był strasznie brzydki Zmieniłem jeszcze klocki hamulcowe, w tym sezonie wrzucę też trochę szersze opony. Może zmienię pedały (bo też są do kitu) i to będzie koniec modyfikacji na długi długi czas. Z celów typowo rowerowych na ten sezon to zaliczyć Pierścień Rowerowy dookoła Poznania. W dwa dni a później w jeden dzień. aha, dla zainteresowanych na Facebooku jest grupa zrzeszająca właścicieli Lazaon Integral i Kands Maestro, zapraszam: https://www.facebook.com/groups/569292213117830/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2014 Czyli mówisz, że kierownicę wymieniałeś. Co na niej nie przypnę to zbyt luźno siedzi - licznik albo latarka. Niby teraz będę miał nową latarkę z uchwytem 25mm to powinno wejść i uchwyt na u-locka Transit H-Bar. Ciekawe czy się zmieści xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krism4a1 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Co to za licznik, że nie mozesz dopasować uchwytu? Wydaje się nieprawdopodobne. Ja swój licznik na tej samen podstawce montowalem na kierownicy i mostku (pewnie różnica średnicy 2x) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Licznik KROSS KRC 108 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakac93 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 Mam ten sam licznik i jakoś dobrze siedzi. Założyłeś tą gumę pod opaskę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 Tą dłuższą część tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakac93 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 To nie wiem Ja u siebie też tylko tą dłuższą gumę dałem. Licznik założyłem zaraz przy mocowaniu kierownicy z mostkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wibart Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Witam Jestem zupełnie nowy na tym forum. Mam pytanie do znawców tematu. Chce kupić zonie rower Lazaro http://allegro.pl/2014-queen-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4116399286.html Jaki wybrać rozmiar? Zona ma 168 cm 56kg, niby rama 19 jest dedykowana własnie od tego wzrostu, tylko czy nie bedzie za duża? Czy jednak wybrac 17? Pozdrawiam Wibart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 Celuj raczej w ramę 17", chyba że masz wyjątkowo długonogą żonę 19" to rama dla osób o wzroście koło 180 cm (przynajmniej u tego producenta). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2014 To nie wiem Ja u siebie też tylko tą dłuższą gumę dałem. Licznik założyłem zaraz przy mocowaniu kierownicy z mostkiem Tej dłuższej nawet widzę nie było. Nic teraz podłożony jest ucięty kawałek z dętki rowerowej i jakoś trzyma. Jtr może jakieś foty wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LFC Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4097571260.html W tej kwocie chyba nic lepszego nie znajdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackoos89 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 co do Lazaro integral V3 2014 - jestem jego posiadaczem od paru dni, co do uwag - rower przyszedł zapakowany bardzo solidnie, przerzutki, hamulce wyregulowane, w widelcu siedział plastikowy wspornik zamiast koła (funkcja ochronna na czas transportu), składanie chwila moment:) szczerze mówiąc to więcej czasu zabrało mi założenie błotników:) po wypakowaniu jedynie w ręku przy pedałach było czuć jak coś tyka podczas kręcenia nimi (jeszcze przed założeniem) po 140km prawie niewyczuwalne już. po 50 km dokręciłem jeszcze korby - w serwisie dowiedizałem się że to normalne że w nowym rowerze należy podokręcać wszystko po przejechaniu 50 - 100km. Jedynie nasmarować musiałem łańcuch (prawie nie wyczuwało się smaru) oraz dopompować opony (miały po 2 bary - bynajmniej tak pokazało na Statoilu:) ) Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie innych elementów przy nim z chęcią podpowiem od strony uzytkowej:) PS: jestem amatorem rowerzystą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LFC Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 Nie napisałeś najważniejszego, czy jesteś zadowolony z zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackoos89 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 na rower przesiadłem się z górala arkus sport bike (cena koło 800zł) i różnica jest masakryczna, co prawda w ogóle inne rowery:) Co do zadowolenia jakbym miał drugi raz wybierać wybrałbym ten sam rowerek:) jestem bardzo zadowolony - tylko trzeba pamiętać że jeżeli się nie posiada oświetleń odblasków dzwonków itp to do ceny też trzeba dorzucić koszt tych elementów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikeur Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś kto posiada Lazaro w rozmiarze ramy 19 i ma około 174 cm wzrostu i 80 cm do punktu krytycznego, jaki jest komfort jeżeli chodzi o ten rozmiar ramy? No i może jeszcze ktoś kto ma większe doświadczenie z różnymi rowerami. Czy to prawda, że Lazaro ma geometrię Titanica i służy on raczej do jazdy prosto? Może trochę przesadziłem, ale czy rzeczywiście jest trochę bardziej toporny w manewrowaniu niż inne rowery crossowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gruff Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) Witaj, masz 1,74 m wzrostu to radze ci rozmiar ramy 17" [tak jak producent zresztą]- rama cross zawsze jest trochę dłuższa od "górala" czy MTB, ponadto właśnie rowerem z mniejszą ramą łatwiej się manewruje ["problem" Titanica]. Lazaro to rower na asfalt, ubite drogi i lekki teren- żaden wyczyn, las [chyba że twarda leśna ścieżka], czy inne takie. Z tą manewrowością to raczej nikt Ci nie powie- Lazaro to cross na pewno mniej zwrotny ale i szybszy od tych na kołach 26"... Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez Gruff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elano1000 Napisano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2014 Ja chyba tak ok. 175 cm mam i rama 19 i jest w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi