Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tak, masz rację. Montaż spinki jest zaiste zadaniem z pogranicza filozofii i technologii kosmicznej i widocznie nie posiadłem wiedzy z tego zakresu. Wziąwszy pod uwagę, ze spinka KMC jest niemalże identycznie zbudowana i z nią nie ma najmniejszego problemu to wychodzi na to, że KMC robi spinki dla plebsu i troglodytów a SRAM robi spinki dla inżynierów politechniki i trzeba mieć pięć fakultetów żeby jak to ładnie napisałeś "umieć to założyć".

Edytowane przez Piehursson
Napisano

Nie moge tej spinki zdjac, pojezdze z nia pare dni i jak dojdzie mi connex to wymienie skuwaczem

 

To nie za dużo? Ja mam wprowadzone 2190. Sprawdzałem z GPS-em i wyszło, że na trasie 70km, gps pokazał o 1,5 km mniej od licznika więc prawidłowa wartość musi być poniżej 2190. Chyba, że masz jakieś inne opony.

 


wydaje mi sie ze gps zawsze bedzie troche zanizal dystans (o ile nie jedziemy idealnie prosto)

Mzwonfr.png

Napisano

 

Nie moge tej spinki zdjac, pojezdze z nia pare dni i jak dojdzie mi connex to wymienie skuwaczem

W jaki sposób chcesz zdjąć spinkę skuwaczem?

To dopiero było by mistrzostwo świata.

 

 

wybacz ale ja kupiłem spinkę 8rz sram do łańcucha HG40 i nie pasuje, z taką samą opinią spotkałem się wśród innych użytkowników, z palca sobie tego nie wyssałem

W jaki sposób nie pasuje? Zapina się, obraca na pinach? To, że są kłapoty ze zdjęciem to nie znaczy, że nie pasuje, może trzeba przed telewizorem poćwiczyć zapinanie i rozpinanie.

Napisano

Ok, po długich namysłach dołączyłem do rodziny Lazaro Integral v3, teraz tylko (nie)cierpliwie poczekać na przesyłkę:)

Napisano

Nie wiem jak u Was ja po miesiacu moge powiedziec ze lakier w lazaro jest slaby. W miejscach gdzie linki ocieraja o rame farba sciera sie istotnie. na razie nakleilem w tych miejscach male kawaleczki tasmy izolacyjnej, zobacze jak to sie sprawdzi. Mysle nad zakupem ochronnych naklejek na allegro.

. Lakier jest chyba poprostu miekki.

Napisano

Od ceny detalicznej odejmij prowizję sprzedawcy. Od jego ceny zakupu odejmij prowizję dystrybutora/hurtownika. Od tej kwoty narzut producenta. Tą kwotę podziel pomiędzy zysk wszystkich którzy przyczynili się do powstania tego roweru. Rachutek staje się bardzo bardzo niekorzystny między innymi dla jakości wykonania :)

Napisano (edytowane)

Ja nie dziwie sie, tylko pisze moja opinie na ten temat dla ludzi ktorzy beda to czytac byc moze sie przyda. Ja bym decyzji i tak nie zmienil ;)

 

Dodatkowo te kalkulacje i tak biora w leb jak polozy sie cos markowego i lazaro w podobnej konfiguracji to za sam lakier musialbym przesadnie doplacic ;)

Edytowane przez Telik
Napisano

Bez przesady, tak samo można odejmować od wszystkich markowych rowerów w tej klasie cenowej, tylko tam jeszcze dodatkowo marketing, sponsorowanie drużyn sportowych, eventy, patenty, import, obsługa dystrybucji na niezliczone sklepy stacjonarne itp. Transrower akurat zaskakująco mało oszczędza na samym rowerze. Naklejenie naklejki pod kablem uważam za bardzo niską cenę jak na to, co się dostaje. Szczególnie, że jest to wada jedynie kosmetyczna, a Lazaro kupują głównie "zdroworozsądkowcy" :)

Napisano

to że ma słaby lakier było już poruszane kilkakrotnie na forum, więc większość przed zakupem się z tym liczyła. Tak czy owak stosunek jakości do ceny jest jak dla mnie bardzo dobry.

Co do samego lakieru, gdyby nie 2 niegroźne wywrotki mojej małżonki byłoby pewnie bardzo dobrze a tak niestety trochę do ideału brakuje...

Napisano (edytowane)

Swoją drogą, w ramach tego co się dostaje i za co się płaci. Widzieliście rower z najnowszej kolekcji Authora? To chyba największe przegięcie jakie do tej pory widziałem.

 

http://www.author.pl/rowery/gorskie/cross-country-26/trophy

 

1050zł cena roweru. Rama stalowa i przerzutki 18 biegów. Nie 21 na wolnobiegu. 18! czaicie? :D A teraz całujcie Transrower po rączkach. Hmm tak na oko to w tym Authorze za naklejkę płaci się... z 500zł :) Niech mi ktoś powie, że to 500zł to jest cena za wprawę i doświadczenie inżynierskie firmy i dbałość przy składaniu... To wszystko bzdury, jedyne co droższe firmy w tym segmencie robią lepiej to wyciąganie kasy za nic.

Edytowane przez Tadeus
Napisano

to że ma słaby lakier było już poruszane kilkakrotnie na forum, więc większość przed zakupem się z tym liczyła. Tak czy owak stosunek jakości do ceny jest jak dla mnie bardzo dobry.

Co do samego lakieru, gdyby nie 2 niegroźne wywrotki mojej małżonki byłoby pewnie bardzo dobrze a tak niestety trochę do ideału brakuje...

Nie widzialem by ktos pisal konkretnie o wycieraniu sie lakieru. Mozliwe ze cos przeoczylem.
Napisano

ja od razu po zakupie nakleiłem w newralgicznych miejscach spore kawałki folii przezroczystej i jak na razie nic się nie przetarła.

Co ile radzicie wymieniać łańcuch? podobno najlepiej mieć 2-3 łańcuchy i wymieniać je po 1000 km w kolejności aby napęd dłużej pociągnął. 

U mnie na szczęście jest spinka na łańcuchu więc obejdzie się bez rozkuwacza :)

Napisano

ja od razu po zakupie nakleiłem w newralgicznych miejscach spore kawałki folii przezroczystej i jak na razie nic się nie przetarła.

Co ile radzicie wymieniać łańcuch? podobno najlepiej mieć 2-3 łańcuchy i wymieniać je po 1000 km w kolejności aby napęd dłużej pociągnął. 

U mnie na szczęście jest spinka na łańcuchu więc obejdzie się bez rozkuwacza :)

Gość TheMan
Napisano

Mam pytanie na szybko chce kupic lazaro integral V3 zastanawiam sie czy wytrzyma moj ciezar 115kg?

 

Wytrzyma

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...