stawek Napisano 15 Maja 2013 Napisano 15 Maja 2013 Witam. Jestem zmuszony do wymiany tylnej opony ponieważ ta którą mam aktualnie uległa dzisiaj przebiciu i ogólnie do niczego się już nie nadaje. Z przodu mam 26x1.95 i na tył chciałbym wrzucić to samo jeśli chodzi o szerokość, a nawet zastanawiałem się nad czymś węższym, tylko czy to nie będzie głupio wyglądać ani jakoś negatywnie nie wpłynie na komfort jazdy ? Druga sprawa, jaką oponę wybrać ? Brałem pod uwagę RK ale niestety jest za szeroka. Teraz głównie jeżdżę po asflacie i nie jest mi potrzebna aż tak szeroka opona.
beskid Napisano 15 Maja 2013 Napisano 15 Maja 2013 Różnica miedzy 1.95 a 2.0 jest praktycznie żadna w odniesieniu do RK.
stawek Napisano 15 Maja 2013 Autor Napisano 15 Maja 2013 Tzn. miałem na myśli te 2.2 bo 2.0 nie mają najlepszej opinii.
seraph Napisano 15 Maja 2013 Napisano 15 Maja 2013 2,2" też możesz założyć jeśli tylko się w ramę zmieszczą a powinny. Możesz też węższą. Wizualnie o ile nie wsadzisz slicka 1" też się dużo nie zmieni, a po napompowaniu jak trzeba odczujesz różnicę w lekkości jazdy po asfalcie. Komfort i prowadzenie w terenie się pogorszy.
stawek Napisano 15 Maja 2013 Autor Napisano 15 Maja 2013 Sam już nie wiem. Czyli im węższa opona nie znaczy, że będzie szybsza na asfalcie ? A gdyby w grę wchodziła tylko 1.95 lub 2.0 to co możecie polecić ?
Mongol96 Napisano 15 Maja 2013 Napisano 15 Maja 2013 Często jest tak, że z przodu jest grubsza opona. Jeśli jeździsz głównie po asfalcie to może poszukaj opony, która na środku jest praktycznie łysa, a po bokach ma jakieś klocki, które będą Cię trzymać, gdy zechcesz wjechać w teren. Coś ze stajni Speca - Specialized Borough CX. Jest to opona 1.75, ale na Twoje preferencje powinna być OK (zapewne małe opory po szosie i dobra kontrola w terenie).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.