Manitoupower Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Witam chce się cos dowiedzieć na temat tego amorka . A dokładnie o jego regulacji. Od dolu jedno ustawienie i od góry kolejne dwa. Jakie powinno byc początkowe ugiecie gdy wsiądzie sie na rower . Wogole czy to pozadny model foxa . Wojek Google niestety mi nie pomogl wiec proszę was o porade. Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Board Express Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Jakie powinno byc początkowe ugiecie gdy wsiądzie sie na rower . Zależy ,na jakim SAGu chcesz jeździć i czego oczekujesz od amorka.. Zacznij od 20%. Od dolu jedno ustawienie i od góry kolejne dwa Na górze masz pokrętło odbicia ( Rebound) oraz pokrętło blokady ( Lockout) .Na dole pokrętło zwolnienia zaworu BlowOff ( Threshold), czyli określasz siłę ,przy której zawór ma zwolnić zablokowany amorek. Im mocniej skręcisz amorek, tym większa musi być siła działajaca na amorek . Działą tylko przy włączonej blokadzie. Miał chyba 12 kliknięć. Punktem wyjścia do regulacji opcji Threshold może być skręcenie pokrętła do końca ) ruch zgodny z ruchem wskazówek zegara) i powrót o jedno kliknięcie. W czasie jazdy bawisz się regulacjami i obserwujesz zachowanie się amorka. Wogole czy to pozadny model foxa . Porządny i owszem. Tak na marginesie- RLT to trochę starszawy amorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manitoupower Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Wiem kupilem speca na tym amorku... Mam go w garażu forumowym. Cena okazyjna ... Niestety zawieszenie ( 10 lozysk ) wymienilem . Pelen serwis amorka jak i dampera wsio uszczelki nowe plynu itp. Nowe tarcze klocki linki pancerze klamki hamulców xt przezutek slx .nowe kolka tylnej przezutki nowa kaseta lancuch xtr środkowy blat nowy z przodu. Nowe opony detki. Trochę mnie martwi te 80 na przodzie ale jak zjezdzalem z chaldy po torach zrobionych przez kolesi od tego typu rozrywki to zawieszenie ladnie dzialalo. Jan blokuje przód to nie blokuje sie totalnie. A serwis robil znajomy który foxy ma w jednym palcu serwisuje je od lat . Czyli nie trzeba w nowego isc amorka? Jest to dobry sprawdzony amorek ? Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Board Express Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSG90 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 ja mam foxa f100 rlt , podobna budowa tylko że u ciebie 80mm u mnie 100 , sag na poziomie 1.5cm , lecz mi się wydaję że jest trochę za twarda praca, na samym dole pod dolnymi logami masz pokretlo musisz je dokrecic wtedy na górzę niebieskim pokretłem zablokujesz amortyzator ustawiajac go na godzinę 6stą , jeżeli tego nie robi to twój kolega nie ustawił dobrze regulacji , poprostu pominął fakt że pokretlo regulacji trzeba zamknąć tzn dokrecic go w taki sposób by nie można było już krecic regulacją , a wtedy ustawia się na godzinie 6stej pokretlo i masz blokadę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Trochę mnie martwi te 80 na przodzie Być może Twój Fox ma możliwość zmiany skoku na 100 mm- kwestia sprawdzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.