mfsn Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 Koledzy proszę o opinię w sprawie tych kółhttp://www.bikestacja.pl/pl/kola-novatec-711-712-dt-swiss-xr3500-26-laser-1470g.html1. Czy warto standardowe zmienić na właśnie te?2. Czy mogę bez problemu przełożyć opony i dętki czy jednak inwestować w nowe (jakie?)?3. Czy może polecacie coś innego w podobnej cenie i wadze?moja masa 72-74kg Cytuj
Schwefel Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 Kupować lekkie koła i zakładać kowadlaste opony i dętki to mija się z celem. Cytuj
seraph Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 A wg mnie zaczynanie odchudzania roweru na XCM'ie od kół mija się z celem Opona Ci wejdzie bez problemu, ale ten amor to kowadło dopiero... Cytuj
mfsn Napisano 13 Maja 2013 Autor Napisano 13 Maja 2013 Co do amora, to nie mam wątpliwości. W planach byłby Epicon. Jedynie koła są chwilowo dla mnie zagadką Cytuj
Schwefel Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 Tylko, że bardziej odczuje wagę zrzuconą w kołach niż w amorze. Cytuj
mfsn Napisano 14 Maja 2013 Autor Napisano 14 Maja 2013 A wracając do kół, warto ten model? Bo nikt nie odpowiedział jednoznacznie. I co z tymi oponami i dętkami, obojętnie jakie oby lekkie czy konkretny model? Cytuj
BajkowiecxD Napisano 25 Maja 2013 Napisano 25 Maja 2013 po wymianie amortyzatora zrzuciłem ponad PÓŁ KILO i odczulem sporą róznice własnie na epicona !!! Cytuj
miller Napisano 26 Maja 2013 Napisano 26 Maja 2013 A wracając do kół, warto ten model? Poszukaj opinii o dt xr350 to praktycznie ten sam model obreczy co dales w linku (te były robione dla Focusa) generalnie miękkie ale forumowa szukajka nie gryzie, natomiast co do piast to sprawdzony sprzęt. Co do odchudzania to uważam że koła to podstawa, tu wagę najbardziej odczujesz na plus, pamiętaj jednak że nie ma co pchać się w skrajności bo brak sztywności w tym miejscu to katorga. Cytuj
dzieniol Napisano 26 Maja 2013 Napisano 26 Maja 2013 Koła fajne, piasty chyba wygrywają w kategorii cena/waga. Na pewno dużo bardziej odczujesz odchudzenie roweru na kołach niż gdziekolwiek indziej. Łatwiej i taniej jest gubić wagę na oponach i dętkach niż na obręczy i piastach. Ja wymieniłbym koła i dętki a opony zostawił do zajeżdżenia. A starą dętkę do plecaka na zapas Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.