Skocz do zawartości

[trening] wyniki

szewka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

Jeżdżę na bajku na sportowo od ponad pół roku i nie wiem jakie wyniki są dobre a jakie nie. i stąd moje pytanie czy 12.50km w 29min 28sek  to dobry wynik ? biorąc pod uwagę 2 podjazdy pod górkę o długości ok 1 km i 2 zjazdach ok 1,5km każdy ? 

nie znam się, dlatego  pytam :)

Tutaj mój profil endomondo

http://www.endomondo.com/profile/9516030

A tak serio, to lipa. Średnia wychodzi ok.25km/h . Musisz jeszcze trochę potrenowac. U nas średnie sa po 28-32km/h. Wiem, wiem że za chwile ktoś powie że średnia jest nie ważna, ale na tak krótki dystans, średnia powinna być dużo wyższa. A co za tym idzie zmniejszysz czas jazdy. "trening czyni mistrza"

Piszesz ze jemu średnia wyszła 25, a wam w grupie z niższych około 28 więc nie gadaj ze ma taką słabą skoro tylko 3 km/h mniej. Wiadomo ze w grupie sie łatwiej i szybciej jeździ :)

Oby jazda sprawiała Ci przyjemność :)

Tapatalk :)

Witam, kazdy od czegoś zaczyna panowie no nie? Jak dla mnie nie jest źle, choć jeszcze troche trzeba poćwiczyć, a z tą średnią to też względna sprawa, zalezy w jakich warunkach była robiona, na jakim rowerze, moj to samoróba przełaj starej daty ważacy jakieś 15 kg  :) ja na przykład ostatnio pokonałem dystans około 24 km w jakies 43 minuty, i co z tego, jak to też jest mały dystans, jechałem sam, a w grupie wiadomo, że średnie mozna podnieść dość wyraźnie :) sam nie wiem, jak bym przejechał to samo w peletonie, na carbonie 8 kg, siedzenie w cieniu aero, na kole itd... pewnie by było lepiej, ale i tak sam po sobie wiem, że to też na dobrą sprawę cienko, bo nawet osobiscie znam kilku lepszych... Kolego trenuj dalej i tyle, będzie git :)