Szymon93 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Witajcie, Pragnę opisać swój problem dotyczący systemu hamowania w hamulcach tarczowych - mechanicznych firmy Tektro. Jakiś czas temu zakupiłem rower marki Kross wyposażony w pełen system hamulców tarczowych. Problem polega na tym, że od nowości wspomniane wyżej hamulce nie chcą hamować "na szlag" tj. zatrzymanie koła w miejscu w czasie hamowania. Dotyczy to oczywiście tylniego hamulca lecz przedni również nie zadowala mnie jakością działania. Proszę powiedzieć czy tak już jest w tego typu hamulcach czy trzeba wymienić np. klocki bądź tarcze (pierwszy raz mam tarczówki). Jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy, więc jeśli pominołem jakiś ważny szczegół to proszę powiedzieć. Na życzenie prześlę zdjęcia. Pozdrawiam, Szymon93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilk2312PL Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Spróbuj naciągnąć linke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon93 Napisano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Spróbuj naciągnąć linke. Próbowałem. Po naciśnięciu klamki hamulca nie mogę dalej naciskać a mimo to nie jest to maksymalne hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...