arikos Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Witam, przez rok jeździłem na fabrycznych oponach, czyli Panaracer Trail Master 2.20 Czas wymienić na nowe i tak się zastanawiam jakie wybrać. Przede wszystkim jeżdżę w terenie górskim, w którym najbardziej lubię szybko zjeżdżać. Zastanawiałem się nad 2.30 / 2.40 ale nie wiem, czy 2.40 nie będą za grube - nie wiem jaka jest różnica. Póki co mam na celowniku: 1. Continental BARON 26x2,3 drut za 70 zł 2. Continental VERTICAL 26x2,3 za 60 zł Nie chce przesadzać z ceną. Chciałbym dwie opony kupić za max 150 zł. Coś polecacie ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
kporys Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 Możesz zobaczyć jeszcze Kende Nevegal oraz Maxxisa Highroller.
arikos Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 Możesz zobaczyć jeszcze Kende Nevegal oraz Maxxisa Highroller. Dzięki wielkie. A tak w ogóle chciałbym coś wybrać pomiędzy xc/freeride/dh jednak z przewagą na xc. Czy dobrze wybieram ? Chodzi mi o to, żebym mógł wyjeżdzać pod górę, bo jak kupię typową dh oponę to raczej będzie marnie, tak mi się wydaje.
kporys Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 To jak nie do DH to może Continental Race King 2.2? Na oponach typowych do DH są strasznie duże opory toczenia, więc musisz się zastanowić
arikos Napisano 21 Maja 2013 Autor Napisano 21 Maja 2013 Jeszcze jedna sprawa. Trochę głupie pytanie, ale co tam, wolę być pewny, yy mianowicie jeśli chciałbym wymienić opony na trochę szersze niż do tej pory 2.2 to czy muszę także zmienić koła z szerszym wejściem ?
Airsofter Napisano 21 Maja 2013 Napisano 21 Maja 2013 Na oponach typowych do DH są strasznie duże opory toczenia, więc musisz się zastanowić Na HR i Nevegalu tak - jeśli chcesz szybkie opony do zjazdu bierz 2x Minion DHF, a z mieszankami to nie wiem - 42a przód + 60a tył ? Ja tak przynajmniej bym wziął
arikos Napisano 21 Maja 2013 Autor Napisano 21 Maja 2013 Kurcze, trochę drogie są te opony Minion DHF. A może Continental Mountain King II drut 26x2.4 ?
adii22 Napisano 21 Maja 2013 Napisano 21 Maja 2013 Conti X King - na przód 2.4", na tył 2,2" albo i 2,0" - znajomy używa i nie narzeka właściwie. Race King jest szybki, ale nie lubi wody, ale lubi się w zakrętach kłaść - nie przewracać (lekki szuterek czy las to żywioł tej opony) - Używam na przodzie i na suchym jest dobrze Kenda Karma - Nie lubi błota, szybka, przewidywalna, nie lubi się kłaść - używam na tyle i jest nieźle. Wcześniej komplet był i nie narzekałem. Kenda Nevegal - kawał solidnej gumy, kolega kończy komplet takich, nie kochają się z asfaltami, ale w terenie zostawiają wyżej wymienione szmaty Z tą oponą z w/w tylko XKing może się brać w szaranki.
arikos Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Napisano 28 Sierpnia 2013 Witam Was ponownie, mam jeszcze jedno pytanko: oznacznie 57-559 i 84 tpi czemu służą ? Na mojej oponie jest oznaczenie 55-559.
nemo2009 Napisano 28 Sierpnia 2013 Napisano 28 Sierpnia 2013 55 lub 57 to grubość balonu,559 to wielkość obręczy(26"). 84 to gęstość oplotu opony(boki). Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991D za pomocą Tapatalk 2
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 28 Sierpnia 2013 Napisano 28 Sierpnia 2013 conti 26x2,40 moutain kingi sa ok. bieznik po okolo 1000 km nadal sie dzielnie trzyma. opona w miare lekko i szybko toczy sie po asfalcie-ddr-kocich lbach. na szutrach nader dobra przyczepnosc maja.
arikos Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Napisano 28 Sierpnia 2013 Dziękuję za odpowiedź. Co do opon, to jednak zdecyduję się na Continental VERTICAL 26x2,3 albo Continental Mountain King II, biorę jeszcze pod uwagę Continental Baron, ale chyba za duże kolcki ma, a co za tym idzie będzie większy opór toczenia, tak mi się tylko wydaje.
arikos Napisano 30 Sierpnia 2013 Autor Napisano 30 Sierpnia 2013 Byłem dzisiaj w sklepie rowerowym i gościu doradził mi, abym wziął na przód Con. Vertical natomiast Rubber na tył w 24". Dobry pomysł ? A może Rubber na tył, a na przód Mountain King II, bo ta Vertical nie ma 2.4 tylko 2.3 albo po prostu dwie Rubberki or MKII
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 30 Sierpnia 2013 Napisano 30 Sierpnia 2013 a jak gosciu ze sklepu rozwiazal problem tego, ze na obrecz pod kola 26 cali chciaz , zebys wybral opone 24 calowa ?
arikos Napisano 30 Sierpnia 2013 Autor Napisano 30 Sierpnia 2013 aaa, przepraszam, pomyliłem sobie. Miałem napisać 2,4 a nie 24" sorki.
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 30 Sierpnia 2013 Napisano 30 Sierpnia 2013 to spoko. wewnetrzna szerokosc obreczy 19mm zapewnia obsluge opon do 26x2,5 cala. podejrzewam, ze 2,4 beda ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.