bios Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Cześć. Z racji tego, że jeżdżenie po nierównościach stało się troszkę denerwujące postanowiłem zmoderniznować mojego "górala". Parę fotek: Oto moje pytania. 1. Czy w ogóle opłaca sięgo modernizować? Jeżeli tak czytaj dalej. 2. Jaki do tego przedni amortyzator? Jak znaleźć wymiary? 3. Co polecicie z tańszych przerzutek przód/tył? Chciałbym mieć 3x7/8. Z tego co wiem to trzeba będzie wymienić piastę i zębatkę? Chciałbym się zmieścić w kwocie 200-300zł. Jeżeli zły dział to proszę o zignorowanie niepasujących pytań lub przeniesienie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Nie opłaca się. Tutaj do wymiany jest wszystko, a przede wszystkim rama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bios Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 2i regulaminu A mógłbyś powiedzieć konkretnie czemu? Jeżdżę nie dużo, czas od czasu, to czemu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość voytec Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 A mógłbyś powiedzieć konkretnie czemu? Prawdopodobnie chodziło mu o to że ciężko dostać Amortyzator z rurą sterową 1". A podejrzewam że taka jest w tym zabytku. Napęd owszem można zmienić ale... no właśnie w kwocie 200-300pln wymienisz albo widełki na amortyzator albo napęd. Po prostu za mały budżet. Przy większym remont nie ma sensu bo za np 600-800pln można kupić znośny używany sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bios Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Prawdopodobnie chodziło mu o to że ciężko dostać Amortyzator z rurą sterową 1". A podejrzewam że taka jest w tym zabytku. Napęd owszem można zmienić ale... no właśnie w kwocie 200-300pln wymienisz albo widełki na amortyzator albo napęd. Po prostu za mały budżet. Przy większym remont nie ma sensu bo za np 600-800pln można kupić znośny używany sprzęt. Aa, rozumiem, więc pozostanę przy wymianie hamulców, przerzutek, korby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 13 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Moim zdaniem nie ruszaj. Zamiast dorzucać kilka stówek w ten rowerek kup jakiś używany, bardziej rozwojowy np na allegro. Ja kiedyś za 300zł kupiłem trochę zajeżdżona meride. Trochę poświęconego czasu i i służyła mi długo az zmieniłem ramę na fulla. Tutaj jak by chciał wymieniać to sam bym nie wiedział co ci doradzić ... poza tym rama stalowa ... Miałem kiedyś coś podobnego, no nie obraź sie ale tam nie ma jednej nawet trochę przyzwoitej części. Póki jeździ niech jeździ ale ja bym go nie ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość voytec Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Aa, rozumiem, więc pozostanę przy wymianie hamulców, przerzutek, korby.Ta przerzutka spokojnie obsłuży 8-mio rzędowy napęd. Problemem może być korba która ma tu 48z a przełożenie 48/11 (wolnobieg 6-cio rzędowy najmniejszą koronkę ma 14z) to spory opór i trzeba mieć łydę aby to ruszyć. Modyfikacja tego może naprawdę sporo wynieść i Puklus ma pewnie rację. IMHo dozbieraj forsiaków i rozglądnij się za używką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.