Oski88 Napisano 11 Maja 2013 Napisano 11 Maja 2013 Witam jak mozna tanio odchudzic rower Kellys Viper 6.0 rama KELLYS Alutec Lite 6061 - RRC Geometry (Race Ready Concept) rozmiary ram 395mm (15.5") / 445mm (17.5") / 495mm (19.5") / 545mm (21.5") widelec SR SUNTOUR XCT V4 MLO, 100mm, coil / Mechanical Lockout stery semi-integrated suport SR SUNTOUR cartridge (113mm) korby SR SUNTOUR XCT V3 (42x32x22) manetki SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus przerzutka przód SHIMANO M190 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO Deore M591 ilość biegów 24 kaseta SHIMANO (12) CS-HG31-8 (11-34) łańcuch KMC Z7 (108 links) hamulce TEKTRO Novela Mechanical Disc tarcze hamulcowe 160mm front / 160mm rear dżwignie hamulcowe SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus linki hamulcowe Driving Force SCS (SlickCableSystem) piasty SRAM MTH-306 Disc (32 holes) szprychy stainless steel obręcze KLS Draft Disc 559x19 (32 holes) opony KENDA Kinetics 54-559 (26x2.10) wspornik kierownicy KALLOY (diam 28.6mm / 15°) kierownica steel RiseBar (diam 25.4mm) chwyty KELLYS Codex 2Density sztyca KALLOY (diam 27.2mm) siodło KLS DriveLine pedały Dartmoor downtown Chodzi o to ze nic konkretnego do wymiany nie mam, tylko po prostu jaks taka czesc wymienic ktora nie jest droga i jest dosc znacznie lzejsza od mojej obecnej.,
Oski88 Napisano 11 Maja 2013 Autor Napisano 11 Maja 2013 A moglibyscie dac dokladne modele? bylbym bardzo wdzieczny bo sam szukam praktycznie coedzinnie i dalej nie iem :DD
vip1 Napisano 11 Maja 2013 Napisano 11 Maja 2013 Tanio? -to zacznij od kierownicy stalową zamień na jakąkolwiek aluminiową z koszt ~20-30zł a spory zysk jakieś 100g może i więcej -opony masz drutówki po 700g sztuka więc zamieniając np. na Schwalbe Rocket Ron Performace 2.1 zyskujesz po 200g na sztuce -dętki z normalnych na light i kolejne 100g zysku Sumując to co masz wyżej to jakieś 600g Spokojne kolejne 500g możesz zejść na amosiu bo Twój waży mega 2550g Reszta zabawy już nie jest taka tania :/
Fenthin Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 A moglibyscie dac dokladne modele? Oczywiście*. Amortyzator - DT Swiss XRC 100 Korba - THM Carbones Clavicula (tarcze jakieś dobierzesz), ewentualnie Race Face Next SL. Koła - Mavic Crossmax SLR. Opony - coś tam już wynajdziesz. *Wróżki są na wakacjach, nie wiemy ile pieniędzy możesz wydać.
Oski88 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 To tak na: -amortyzator +/- 700zł -opony ok.70zł/szt -kierownica +/- 150 -mostek +/- 100 -siodlo ok.150, szukalem lekkich, ale na wygodne to one nie wygladaja Oczywiście*. Amortyzator - DT Swiss XRC 100 Korba - THM Carbones Clavicula (tarcze jakieś dobierzesz), ewentualnie Race Face Next SL. Koła - Mavic Crossmax SLR. Opony - coś tam już wynajdziesz. *Wróżki są na wakacjach, nie wiemy ile pieniędzy możesz wydać. Jesli za korbe prawie 4tys. zł jest dla Ciebie mało to mozesz mi taka zafundowac
Fenthin Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 No widzisz, konkrety i od razu lepiej. Widelec - Widzę, że masz hamulce tarczowe, więc Epicon. Opony - Może Kenda Karma? Kierownica - Najpierw dwa pytania: Riser czy prosta? Jaka szerokość? Mostek - Accent Twister. Siodełko to osobisty wybór. Znam szczęśliwego użytkownika Tune Speedneedle, a ja nie usiedzę na nim nawet kilku km. Sam korzystam z San Marco Blaze, a znam ludzi, którzy spaliliby to siodełko w piecu. Natomiast, jeśli aktualny set kierownica-mostek jest dla Ciebie wygodny, na razie zostawiłbym go w spokoju lub wymienił tylko kierownicę (stalowa to pewnie niezłe kowadło), a zajął się raczej kołami lub napędem, w przypadku którego szału nie ma. Podobnie opony, zajeździsz, wtedy wymienisz. Lepiej zacząć od tych części, które rzadziej się zmienia.
Oski88 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 No widzisz, konkrety i od razu lepiej. Widelec - Widzę, że masz hamulce tarczowe, więc Epicon. Opony - Może Kenda Karma? Kierownica - Najpierw dwa pytania: Riser czy prosta? Jaka szerokość? Mostek - Accent Twister. Siodełko to osobisty wybór. Znam szczęśliwego użytkownika Tune Speedneedle, a ja nie usiedzę na nim nawet kilku km. Sam korzystam z San Marco Blaze, a znam ludzi, którzy spaliliby to siodełko w piecu. Natomiast, jeśli aktualny set kierownica-mostek jest dla Ciebie wygodny, na razie zostawiłbym go w spokoju lub wymienił tylko kierownicę (stalowa to pewnie niezłe kowadło), a zajął się raczej kołami lub napędem, w przypadku którego szału nie ma. Podobnie opony, zajeździsz, wtedy wymienisz. Lepiej zacząć od tych części, które rzadziej się zmienia. Dzieki Wiec tak oponom nie zosatlo zbyt duzo bo na przedniej mam ok. 2400km na tylniej kolo 1000, ale zmienialem na ta samą ze względu że ani raz jej nie przebiłem Ale troszke ciężkawe są. Kierownice wole risery bo od zawsze na takich jeżdże. Co to szerokosci to nie wiem dokładnie ponieważ nigdy nie patrzyłem na szerokość bo nie było takiej potrzeby, ale jeżeli cos Ci to mowi to fajnie bylłoby jakby była troszke szersza od tej lub taka sama.
lesieque Napisano 12 Maja 2013 Napisano 12 Maja 2013 A w jakim terenie jeździsz? Ogólnie balon większy od 2.1 to już dość szeroka opona, która ma dość spore opory toczenia.
Oski88 Napisano 12 Maja 2013 Autor Napisano 12 Maja 2013 A w jakim terenie jeździsz? Ogólnie balon większy od 2.1 to już dość szeroka opona, która ma dość spore opory toczenia. 60% anfalt 40% teren ale lubimy sobie z kolegami wyjechac w dosyc konkrteny teren raz na jakis czas. chodzi mi np: o błoto itd..
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.