Skocz do zawartości

[Rower] Jak tanio odchudzić rower?


Oski88

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jak mozna tanio odchudzic rower Kellys Viper 6.0

rama bikes-frame.gif KELLYS Alutec Lite 6061 - RRC Geometry (Race Ready Concept) rozmiary ram bikes-frame-size.gif 395mm (15.5") / 445mm (17.5") / 495mm (19.5") / 545mm (21.5") widelec bikes-fork.gif SR SUNTOUR XCT V4 MLO, 100mm, coil / Mechanical Lockout stery bikes-head-parts.gif semi-integrated suport bikes-bb-parts.gif SR SUNTOUR cartridge (113mm) korby bikes-crankset.gif SR SUNTOUR XCT V3 (42x32x22) manetki bikes-shifters.gif SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus przerzutka przód bikes-f-derailleur.gif SHIMANO M190 (31.8mm) przerzutka tył bikes-r-derailleur.gif SHIMANO Deore M591 ilość biegów bikes-speed.gif 24 kaseta bikes-freewheel.gif SHIMANO (12) CS-HG31-8 (11-34) łańcuch bikes-chain.gif KMC Z7 (108 links) hamulce bikes-brakes.gif TEKTRO Novela Mechanical Disc tarcze hamulcowe bikes-brake-rotors.gif 160mm front / 160mm rear dżwignie hamulcowe bikes-brake-levers.gif SHIMANO ST-EF65-8 EZ-fire Plus linki hamulcowe bikes-brake-inner-wire.gif Driving Force SCS (SlickCableSystem) piasty bikes-hubs.gif SRAM MTH-306 Disc (32 holes) szprychy bikes-spokes.gif stainless steel obręcze bikes-rims.gif KLS Draft Disc 559x19 (32 holes) opony bikes-tires.gif KENDA Kinetics 54-559 (26x2.10) wspornik kierownicy bikes-stem.gif KALLOY (diam 28.6mm / 15°) kierownica bikes-handlebar.gif steel RiseBar (diam 25.4mm) chwyty bikes-grips.gif KELLYS Codex 2Density sztyca bikes-seat-post.gif KALLOY (diam 27.2mm) siodło bikes-saddle.gif KLS DriveLine pedały bikes-pedals.gif Dartmoor downtown

Chodzi o to ze nic konkretnego do wymiany nie mam, tylko po prostu jaks taka czesc wymienic ktora nie jest droga i jest dosc znacznie lzejsza od mojej obecnej., :D

Napisano

A moglibyscie dac dokladne modele? ;) bylbym bardzo wdzieczny bo sam szukam praktycznie coedzinnie i dalej nie iem :DD

Napisano

Tanio?

-to zacznij od kierownicy stalową zamień na jakąkolwiek aluminiową z koszt ~20-30zł a spory zysk jakieś 100g może i więcej 

-opony masz drutówki po 700g sztuka więc zamieniając np. na Schwalbe Rocket Ron Performace 2.1 zyskujesz po 200g na sztuce

-dętki z normalnych na light i kolejne 100g zysku

 

 

Sumując to co masz wyżej to jakieś 600g

 

Spokojne kolejne 500g możesz zejść na amosiu bo Twój waży mega 2550g :)

 

Reszta zabawy już nie jest taka tania :/

 

Napisano

A moglibyscie dac dokladne modele? ;)

Oczywiście*.

Amortyzator - DT Swiss XRC 100

Korba - THM Carbones Clavicula (tarcze jakieś dobierzesz), ewentualnie Race Face Next SL. 

Koła - Mavic Crossmax SLR.

Opony - coś tam już wynajdziesz.

 

*Wróżki są na wakacjach, nie wiemy ile pieniędzy możesz wydać.

Napisano

To tak na:

-amortyzator +/- 700zł

-opony ok.70zł/szt

-kierownica +/- 150

-mostek +/- 100

-siodlo ok.150, szukalem lekkich, ale na wygodne to one nie wygladaja ;)



Oczywiście*.

Amortyzator - DT Swiss XRC 100

Korba - THM Carbones Clavicula (tarcze jakieś dobierzesz), ewentualnie Race Face Next SL. 

Koła - Mavic Crossmax SLR.

Opony - coś tam już wynajdziesz.

 

*Wróżki są na wakacjach, nie wiemy ile pieniędzy możesz wydać.

 


Jesli za korbe prawie 4tys. zł jest dla Ciebie mało to mozesz mi taka zafundowac :P

Napisano

No widzisz, konkrety i od razu lepiej.

Widelec - Widzę, że masz hamulce tarczowe, więc Epicon.

Opony - Może Kenda Karma?

Kierownica - Najpierw dwa pytania: Riser czy prosta? Jaka szerokość?

Mostek - Accent Twister.

Siodełko to osobisty wybór. Znam szczęśliwego użytkownika Tune Speedneedle, a ja nie usiedzę na nim nawet kilku km. Sam korzystam z San Marco Blaze, a znam ludzi, którzy spaliliby to siodełko w piecu.

 

Natomiast, jeśli aktualny set kierownica-mostek jest dla Ciebie wygodny, na razie zostawiłbym go w spokoju lub wymienił tylko kierownicę (stalowa to pewnie niezłe kowadło), a zajął się raczej kołami lub napędem, w przypadku którego szału nie ma. Podobnie opony, zajeździsz, wtedy wymienisz. Lepiej zacząć od tych części, które rzadziej się zmienia.

Napisano

No widzisz, konkrety i od razu lepiej.

Widelec - Widzę, że masz hamulce tarczowe, więc Epicon.

Opony - Może Kenda Karma?

Kierownica - Najpierw dwa pytania: Riser czy prosta? Jaka szerokość?

Mostek - Accent Twister.

Siodełko to osobisty wybór. Znam szczęśliwego użytkownika Tune Speedneedle, a ja nie usiedzę na nim nawet kilku km. Sam korzystam z San Marco Blaze, a znam ludzi, którzy spaliliby to siodełko w piecu.

 

Natomiast, jeśli aktualny set kierownica-mostek jest dla Ciebie wygodny, na razie zostawiłbym go w spokoju lub wymienił tylko kierownicę (stalowa to pewnie niezłe kowadło), a zajął się raczej kołami lub napędem, w przypadku którego szału nie ma. Podobnie opony, zajeździsz, wtedy wymienisz. Lepiej zacząć od tych części, które rzadziej się zmienia.

 

 

Dzieki ;) Wiec tak oponom nie zosatlo zbyt duzo bo na przedniej mam ok. 2400km na tylniej kolo 1000, ale zmienialem na ta samą ze względu że ani raz jej nie przebiłem ;) Ale troszke ciężkawe są. Kierownice wole risery bo od zawsze na takich jeżdże. Co to szerokosci to nie wiem dokładnie ponieważ nigdy nie patrzyłem na szerokość bo nie było takiej potrzeby, ale jeżeli cos Ci to mowi to fajnie bylłoby jakby była troszke szersza od tej lub taka sama.

Napisano

A w jakim terenie jeździsz? Ogólnie balon większy od 2.1 to już dość szeroka opona, która ma dość spore opory toczenia.

 

 

60% anfalt 40% teren ale lubimy sobie z kolegami wyjechac w dosyc konkrteny teren raz na jakis czas. :D chodzi mi np: o błoto itd..

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...