dejot Napisano 14 Maja 2007 Udostępnij Napisano 14 Maja 2007 Witam. Ostatnio zauważyłem z mam skrzywioną tylną oś :/ Mam pytanie czy nie wiecie może czy podlega owa część gwarancji? Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 chyba podlega tak mi sie zdaje Aktualnie przejechane 750km, troche mało przez szkołe... :/ będe zmieniał wkrótce łańcuch prawdopodobnie kupie LX . Mam pytanie czy u was opona też lekko bije? bo to troche dziwne :| wymieniałem dętke i troche dziwnie to wygląda ;/ tak jakby koło było scentrowane. Troche denerwują mnie przerzutki bo już 4 razy regulowałem w przeciągu ostatniego miesiąca... coś zaszybko sie rozregulowywują. Aktualnie nadal pozytywne wrażenia nie żałuje pieniędzy które wydałem na ten rowerek polecam go wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 29 Maja 2007 Udostępnij Napisano 29 Maja 2007 Ja za to zawiodłem się na Krossie po całej linii- zarówno na rowerze jak i na firmie :/ Ostatnio coraz częściej mi zaczął ten rower marudzić- a to coś przy suporcie lub rama strzela. Sama rama zaś jest wygięta(to jednak nie tylna oś) Wyjdzie może jeszcze na to, że na wakacjach oddam rower do reklamacji i będę pół lata bez roweru bo wątpie by firma która sama nie może określić co sprzedaje wyrobiła się w ustawowych 2 tygodniach. Aczkolwiek jak tylko odbiorę rower z reklamacji nie chciałbym mieć z tą firmą do czynienia ... :/ Jakbym w tym roku rower kupował brałbym felta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 Może trafiłeś akurat na taki egzemplarz :/ oddaj go na gwarancje jak najszybciej to wcześniej Ci go oddadzą ;P Na szczęście ja ze swoim nie mam takich problemów. Ostatnio coś lekko zaczyna skrzypieć na kasecie, ale to przez ostatnią burze, która mnie złapała. Minęło pierwsze 1000km i wymieniłem łancuch na LX. Jak nabrazie małe podsumowanie co do mojego roweru. Jestem z niego jak najbardziej zadowolony, chociaż zastanawiam sie czy nie lepiej było złożyć coś samemu za tą cene. Rower chodzi jak marzenie, ale dość często rozreguluje mi sie przerzutka przednia i oponki są do wymiany. Nie dość że te są potwornie ciężkie, bardzo szybko sie zużywają to jeszcze sie źle wykładają i lekko bije mi tylne koło przez nie, felga jest w stanie idealnym więc to przez opone... Zastanawiam sie nad kupnem dwóch kompletów oponek jedne Semislicki a drugie jakieś w teren Mam pytanie do was ;P ile cm ugina sie u was ten XCR gdy jedziecie normalnie z amortyzatorem odblokowanym i ustawionym na najbardziej twardy? bo u mnie ugięcie wynosi aż 2cm :/ i chodzi troche za lekko. Moja waga 66kg. Wprawdzie jeżdże przeważnie z amortyzatorem odblokowanym nie wiem co z nim zrobić. Jechałem na XCR znajomego i jego chodzi troche ciężko w porównaniu do mojego. Wprawdzie on ma model z 2007 ale to jest chyba mała różnica. Czekam na wasze sprawozdania i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 Zadzwoniłem do krossa pogadałem z gościem od serwisu i polecił mi jeśli ta wada nie uniemozliwia jazdy jezdzić do jesieni i pozniej im rower odesłać i mi ramę wymienią. Na wakacjach pewnie z miesiac bym na niej powrót czekał. Przednia przerzutka to w tym rowerze totalna porażka- U mnie po 3 tysiącach obsługuje już tylko 2 blaty bo jak dobrze wyreguluje na największym to na najmniejszy za chiny ludowe nie zrzuca. Z drugiej mańki najmniejszego blatu nie używam więc da się z tym żyć. U mnie suport trzeszczeć zaczął jak w starej dziadkowej ukrainie w sumie nie znam powodów ale podobnoż tak bywa i polecono mi wykręcić suport, wyczyścić i walnąć jakimś klejem do gwintów więc wierze ze da sie z tym uporać samodzielnie i nie będę rowerem przypału ruchał na ulicach Tylko ostatnio przymierzyłem się do odkręcania korb i jestem w szoku bo mimo przesmarowania gwintów się najwyraźniej pozapiekały bo nie idzie niczym odkręcić. Myślę o przejechaniu się do jakiegoś warsztatu samochodowego i zastosowania klucza pneumatyczngo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 spróbuj wd-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 co do przedniej przerzutki to sie zgadzam porażka na całej lini... heh... ostatnio urwałem dwie szprychy w tylnim kole jak byłem w lesie niedaleko swojego zamieszkania "puszcza kozienicka". Rower poszedł do serwisu i tego samego dnia jeszcze miałem zrobiony ale niestety musiałem zapłacić 45zł bo razem z całym przeglądem po 1250km mi zrobił Acera aktualnie "jeszcze" działa i przód wchodzi normalnie... zobaczymy jak długo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Hehehe zgodnie z radą Evo- zalałem wd40 suport konkretnie przez wszelkie otwory w ramie:) Dodatkowo wyczysciłem i przesmarowałem pedały, do tego umyłem całość i chodzi jak marzenie- nic nie trzaska nie strzela wsio jest cacy a ludzie za czarno-białą maszyną sie oglądają Chodzi bezszelestnie:D I na przednia przerzutkę znalazłem motyw żeby zrzucała na najniższy bieg- redukcja musi nastąpić z największego blatu- wstrzymuje pedałowanie, zrzucam od razu 2 biegi i znów zaczynam pedałować - normalnie wszystko działa:D Niestety na skrzywioną ramę żadnego triku nie doszedłem jeszcze:P Na jesieni oddam na gwarę Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
`MarX Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Cześć, Mam już swojego levelka ponad rok i pierwsza sprawa która zaczęła mnie niepokoić to to że przy mocnym pedłowaniu coś trzaska/sztrzela w ramie tak jak by rama pękała, sprawdzałem nic nie ma nigdzie. Pedały dokręcone, sztyca dobrze siedzi. Tylko i wyłącznie przy ruszaniu w zasadzie w momencie nabierania prędkości kiedy nacisk na pedały/korbę jest największy. My mamy suport w całości prawda? Jest sens to rozbierać? Nalać tam wd40? czy lekka przesada (myślę o supporcie). Drugie pytanie dotyczy amora czym go nasmarować? jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 No masz 2 możliwości: Pierwsza: Wykręcić suport i potraktować go smarem do gwintów Druga: Nalać moim sposobem wd-40 Przy obydwu ważne jest naprawde dokładne wyczyszczenie sprzętu. Wykręć pedały wyczyść gwinty i je nasmaruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Mi przednie alivio chodzi jak marzenie, kwestia regulacji chłopaki chyba. Jak sa problemy z małą tarczą, to zaczynac regulacje od niej. Choć ja generalnie zawsze od dużej zaczynam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Eeee czego ja z tą przerzutka nie próbowałem już I podnosiłem i obniżałem nie mówiąc już o naciąganiu i luzowaniu linki bo to chyba standard:P Nawet w serwisie bylem i nic nie poradził chopak... Jak kupa była tak została:P No ale opracowałem już taktykę przerzucania biegów z przodu i da się przeżyć Jak oddam na gwarancję i będą mi przekładać wszystkie klamoty na nową ramę (daj Boże) to oni będą się martwić o regulacje;) hehehe A to w końcu alivio czy accera?:> bo w A4 chyba mi sie zdaje accera:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Ano, myślałem że pisze w wątku A6 Możliwe, że Acera jest kiepska, bo alivio to półka wyżej i w sumie wielu zadowolonych. Nawet wagowo nie odbiega od Deore czy LX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Mało powiedziane że kiepska :sad: jest okropna według mnie co 250 km w moim przypadku należy ją regulować ale mam nadzieje, że nadejdą dobre czasy i zamienie ją na coś lepszego hehe rowerek 1500km i ciągle sie nic nie dzieje opona tył jest w opłakanym stanie amorek czyszczony po każdej jeździe chodzi nadal idealnie nic dodać nic ująć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Co do amorka.... Musze powiedzieć że jestem zadziwiony faktem, że jest to jedna z części które tym rowerze działają najlepiej. Trochę mi dziwnie bo wszyscy uważają suntoura za szit i ja sam tak uważam ale przejechał juz prawie 4000 i działa... Ba! działa lepiej niż działał dzień po tym jak go kupiłem. Owszem cały czas zasmarowany i regulacja naprężenia nie działa w ogóle i jak sie na stojąco jedzie to pompuje jak 100 diabłów ale jak miałem okazję przejechać sie na darcie 3 to dajcie spokój! Wóz drabiniasty przy moim mercedesie. A może był zepsuty bo działał jak mój przy zamkniętym lockout'cie Po śladach na goleniach skoku ma cały czas 80 SAG około 8-10 mm. Nie wybiera kostki, nie wybiera liści ale kosztuje 200 i daje namiastkę wg mnie prawdziwej amortyzacji. Niedługo może wejdę w posiadanie pike'a to bedę miał porównanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Pike do Levela ? Odpuść Lepiej dołożyć 100zł do Reby SL i mieć sporo lżejszy widelec który nada się do jazdy takiej jaką powinno się uprawiać na Krossie. Nawet Recon będzie bardziej się nadawał niż Pike. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dejot Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Hehehe nie nie nie do levela - składam nowy sprzęcik do cięższych zastosowań niż level jest przeznaczony - zakładanie doń pike'a byłoby całkowicie bez sensu- cała geometria poszłaby w psy... Będę składał rower do enduro na amstaffie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 A to zwracam honor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_56 Napisano 18 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2007 dejot co Ty robiles na tym rowerze, ze Ci sie rama skrzywila? Moj przezyl juz sporo, skakanie, szalenstwa w lesie i nadal wszystko chodzi bez zarzutu. Jedyne co mnie denerwowalo na poczatku kiedy kupilem rower to strasznie slaby lakier, byle co i juz jest rysa, no ale coz na lakierze sie nie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jeson Napisano 29 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2007 Witam Krosiarzy i Krosiarki przede wszystkim. Na moim sprzecie przejechalem juz ok 2000 km, jestem z niego zadowolony. Rowerek sprawuje sie prawie bez zarzutow, szwanukje tylko tylna przerzutka - nie chce zrzucac na najnizszy bieg, musze dluzej przytrzymac, czego mnie moge za nic wyregulowac. Druga sprawa to amor, ktory to zaczal lapac luzy. Pod koniec sezonu wymienie pare czesci w tym amorka, opony, lancuch, albo zastanowie sie nad kupnem roweru za ok 4000 zl. Zobaczymy jak bedzie z kasa, ale wymieniac roweru na podobny nie bede, raczej sukcesywnie bede go ulepszal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Witam! Zmieniłem w swoim A4'06 troche do wywalenia poszły opony Black Jack ich miejsce zajmują teraz Irc Mythos XC Slick, dodałem rogi Ritchey WCS 90mm zmieniłem przerzutkę z przodu teraz mam XT M761 zamiast Acery, pedały M540 i rower troche zmienił wagę według mnie będzie około 13.1kg nie jest tak źle. Musze wymienić jeszcze sztyce na dłuższą bo mam tylko 7cm do końca :/ już ponad max wychodzi. Jak na razie z roweru jestem bardzo zadowolony przejechane 1750km. Jak zrobie 2000 to podam dokładne info co o nim myśle ;P Jak dorwe aparat to zrobie pare zdjęć, żeby sie pochwalić xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jeson Napisano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2007 Moj Krosik po przejechaniu 2100 km, jest w dosc dobrym stanie. W tym tygodniu wymieniam klocki hamulcowe, lancuch,opony i zakladam spd-y. Przerzutka gdy ja postraszylem wymiana i po dluzszych regulacjach dziala elegancko. Co do opon to jeszcze sie zastanawiam na jakie, choc juz pewna koncepcje mam i chyba beda ta schwalbe albert 2,25 wersja z drutem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jeson Napisano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 No i stalo sie, dzisiaj wymienilem lancuch na lx, zalozylem spd 520, czekam jeszcze na opony, ktore jutro powinny byc - zdecydowalem sie na schwalbe nobby nic 2,25 wersja z drutem. W przyszlym miesiacu, gdy przerzutka nadal bedzie szwankowac wymieniam kasete na xt i marzy mi sie wymiana przerzutek rowniez na xt. Ot kaprys taki, nie zebym byl nie zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viviusek Napisano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 No i pokonane około 2150km. Wciąż zadowolony z roweru. XT z przodu pracuje wyśmienicie. Nie mam żadnych problemów z nią. Biegi wchodzą dokładnie i szybko. Oponki IRC mythosy slick bardzo dobrze trzymają sie nawierzchni. Jak bym kupował rower w tym momencie i miałbym 1500zł to na pewno byłby to A4 [nie biore pod uwage wyprzedaży bo za tą kwote można kupić A6 z 06 ] Wciąż czeka mnie wymiana sztycy zastanawiam sie jaką wybrać, żeby miała przynajmniej 350mm długości i była w miare lekka. Jak sie uda to od razu zmienie kierownice na prostą i pewnie mostek też pójdzie na wymiane. Jak na początek kilka zdjęć mojej A4 w miejscu http://picasaweb.google.pl/viviusek/RowerekD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jeson Napisano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Wymienilem kasetke na srama i teraz smiga rowerek jak nowy. Oponki muze bardzo pochwalic za przyczepnosc, ale w to, ze maja male opory toczenia nie wierzcie. Moje maja 2,25 i opory sa dosc znaczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi