Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co Wam się najbardziej w tym modelu nie podoba?! Bo mi oręcze, które chyba sa ość słabe:/ Szybko nachodzi centra:/ Opony też nie za dobre:)

 

sorki obręcze;-)

 

Opony mogłyby byc lżejsze, z mniejszym biciem, mniejszymi oporami toczenia...

Gripy bez rękawiczek mnie przerażają :)

No mogłoby nic w tym durnym suporcie nie grzechotać bo to irytuje...

 

Poza tym to jedwabisty sprzęcior:)

Dzis walnałem OTB ale to przez to ze wjechalem w dół 26-calowy :lol:

Hmmmm powiedzcie mi prosze czym czyscicie zakamarki swoich rowerow(przednia przerzutke itp) tak gdzie szczotka i szmatka nie dociera z piachu i pylu ? :> macie jakies sposoby na to?:> spreżone powietrze czy cuś?:>

Napisano

Ja już mam taki a4 jaki mniej wiecej chciałem. Przydał by sie lepszy/lżejszy amor - alt to dosyc droga sprawa za 2-3 lata.

 

Opony ciezkie - wiec poszły do wymiany, ale ten sam typ, bo bieznik bardzo ok jak dla mnie.

 

Gripy tragedia, poszły do wymiany :P

 

Jedyny mini problem jaki został, a raczej dopiero sie pojawił, że dopiero teraz po 1700 km na tym biku (ogólnie mam wiecej) dopiero nastał czas regulacji biegów :P

 

W Uniku pojawił sie po 100 km :P

 

A tym problemem jest mini odgłos/drgania jakie powstają na Deorce i kasecie. Po prosty na niektóych biegach małe kółeczka stykają sie przez łańcuch z kasetą i to powoduje wrażenie, że coś nie tak jest pod nami - tez myślałem ze to suport lub pedały/korba - ale to tył. Bo w momecie gdy są przełożenie gdie juz sie nie stykają jest ok.

Też ktos tak ma, z tych co skrócili łańcuch?

Mi to w sumie nie przeszkadza (w jezdzie juz na pewno), i byc moze da sie to wyregulowac, podejrzewam ze wystarczy równo nastawić kaseta-kółko, by łańcuch na każdym biegu był super równoległy.

Napisano

Evo mam dokladnie tak samo, dziwne cykanie,ale nie na wszystkich trybkach ^_^

Sadze, ze nie ma sie co tym przejmowac, watpie aby udalo Ci sie to idealnie ustawic. Łancuch zostal zmniejszony o 2 ogniwa, boje sie tylko o jedno, ze bede musial niebawem wymienic go :/ Ostatnio wjezdzalem na dosc stromy, lesny podjazd i niestety ogniwo sie wykrzywilo :P Tlumacze sobie to w ten sposob, ze chyba mam za duzo pary w nogach jak na ten "swietny" lancuch :) hehe.

Łancuch mozna dopisac do minusow jakie daje producent :/ A i tak jak juz ktos napisal wczesniej, kola strasznie szybko sie centruja :/ Jeden konkretny zjadz i sobie chodza na boki jak chca. Czas chyba zakupic jakies slicki 1.5 i dac sobie spokoj z urozmaiconym terenem (typu lasek). Tez tak macie?

 

Pozdro @ll

Napisano

Należy jeszcze pamiętać, że na skarjnych biegach łańcuch może zadzierać o prowadnice przedniej przerzutki :)

 

Evo mam pytanie - co to za mostek tam masz i jaką kiere ?? Bo ostatnio doszedłem do wniosku, że musze sobie bardziej położyć sylwetke w mojej a6, ale tylko troszekczke - chcę żeby było niżej może o 2-3cm ( może niższy dłuższy mostek, może wymiana kiery na prostą ale niekoniecznie węższą ).

 

Co do gripów to faktycznie jest tragedia. Ja zmieniłem na setlaza pokryte materiałem - niestety wskutek częstej jazdy między drzewami są już starte na czupkach. Chcę jeszcze spróbować tych ritchleyów pokrytych neopranem.

Napisano

Dam niedługo nowe fotki, pokusiłem sie jednak na rogi WSC (90 g), bo staniały bardzo. Kupiłem za 42+wys a tamte (150 g) sprzedałem za 25 zł :)

 

Mostek mam z Unika Evolution, kiere Zooma z allegro 164 g za jedyne 30+wys zł

 

Co do kół, to rozcentrowanie nie musi być winą obręczy, w 90% to wina złego napięcia w szprychach.

 

Mi w Uniku Evo rozcentrowało sie po 100 km, a w A4 nie ruszałem szprych do tej pory, a jest idealnie prosto! !

 

Obręcze sa renomowanej firmy, wiec nie powinny sie ot tak skręcać.

 

Co do drgań z Deore/kaseta - to pojezdze tak ze 100 km, moze znowu sie coś ułoży, linki powyciągają i dopiero bede regulował.

Napisano

kupiłem sobe A4, i bardzo mi sie podobało że ma amora z blokada, niestety pare razy (góra ze 3) zapomniałem wyłączyc blokadę i przy wkokach z kraweznika i innych wybojah poprostu blokjada sie wybiła. Teraz juz nie ma blokady, jak szukałem roweru to sprzedawcy mówilize w tanich amorach tak jest, ale nie wiedziałem ze to tak szybko nastapi. Ciekaw jestem czy mi to uznaja na gwarancji, czy wy mielsicie podobne usterki???

Napisano

kupiłem sobe A4, i bardzo mi sie podobało że ma amora z blokada, niestety pare razy (góra ze 3) zapomniałem wyłączyc blokadę i przy wkokach z kraweznika i innych wybojah poprostu blokjada sie wybiła. Teraz juz nie ma blokady, jak szukałem roweru to sprzedawcy mówilize w tanich amorach tak jest, ale nie wiedziałem ze to tak szybko nastapi. Ciekaw jestem czy mi to uznaja na gwarancji, czy wy mielsicie podobne usterki???

Przegladnij sobie ten topic uwaznie od poczatku, u mnei tez padla blokada, a co do "tanich amorkow" to g**o prawda, u mnie naprawili usterke, swietnie teraz dziala, jesltem z niego bardzo zadowollony, lepszego nie trzeba :)

 

Pozdro @ll

Napisano

Co do luźnych szprych: Czy jhakpojde teraz do serwisu to podkręcom mi je? Czy poprostu nie uznają ich winy gdyż za długo zwlekałem bdź nie wpałemna ten pomysł wcześniej?! Jak to jest wiecie może? Kupiłem rower miesiąc temu:)

Napisano

Luźne czy nie, rozcentrowują sie gdy któreś z nich mają inne napięcie niż inne.

Teoretycznie wystarczy 1 szprycha z nie takim napieciem jak inne (po tej samej stronie) a juz może sie babrać.

 

W ramach przeglądu zerowego robią to za free.

Napisano (edytowane)

Siemka! Mam okazje kupic Krossa a4 po okazyjnej cenie... Jedyny problem tkwi w tym ze maja rame 19' a ja mam 184 czm wzrostu... Czy ta ramka bedzie dla mnie optymalna, czy bede musial wyzej uniesc siodelko czy wogole nawet sie do niej nie przymierzac? Pozdro :P

Edytowane przez Daffidek
Napisano

Czy wogle siadłeś na tym rowerze ?? :confused:

 

A tak na marginesie - to, że ma 19 na ramie napisane, nie znaczy ze 19 ma. Jak kupowałem rower to obk siebie stały level a6 21' i level a4 19'. Tylko, że to A4 wyglądał przy A6 jak krowa a nie inaczej. A wszystko potwierdziła miarka - a6 19', a4 21'. Idź siądź, sprawdź czy jak stoisz czy nie wadzisz o rame i inne takie ....

Napisano

To Daffidek daj znac czy dobrze rama pasuje :D bo ja tez sie przymierzam ale jest ten problem ze niemoge nigdzie przymiezyc ramy, a mam 179cm i niewiem czy 19" bedzie dobra czy 21", ale z tego co się orientuję to raczej 19", bo 21 raczej za duza bedzie :)

Napisano

To Daffidek daj znac czy dobrze rama pasuje :D bo ja tez sie przymierzam ale jest ten problem ze niemoge nigdzie przymiezyc ramy, a mam 179cm i niewiem czy 19" bedzie dobra czy 21", ale z tego co się orientuję to raczej 19", bo 21 raczej za duza bedzie :)

 

Mam 180 cm wzrostu i posiadam 19ke ramke, 21 jest za duza niestety,a o kliejnoty trzeba dbac:P

W zupelnosci wystarczy Ci 19ka i nawet sadze, ze nie bedzisz musial sztycy zmieniac ale to jzu od Ciebie zalezy :(

 

Pozdro @ll

Napisano

Mam 180 cm wzrostu i posiadam 19ke ramke, 21 jest za duza niestety,a o kliejnoty trzeba dbac:P

W zupelnosci wystarczy Ci 19ka i nawet sadze, ze nie bedzisz musial sztycy zmieniac ale to jzu od Ciebie zalezy :)

 

Pozdro @ll

dzieki za rade, właśnie też mi tak wydaje, idę dziś popoludniu zamówić 19" :D

p.s. a Ty zmieniałeś sztyce?

Napisano (edytowane)

dzieki za rade, właśnie też mi tak wydaje, idę dziś popoludniu zamówić 19" :)

p.s. a Ty zmieniałeś sztyce?

Nie zmienialem, w zasadzie jeszcze mam okolo 1 cm zapasu, wiec nie widze sensu. Jak kupisz to sam zobaczysz czy bedzesz musial wymienic sztyce.

 

Evo moje nogi maja okolo 88 cm ( miara do kroku), to jeszcze zalezy od czlowieka, moze bedzie mu sie dobrze smigalo na tej co daja.

 

Pozdro @ll

Edytowane przez axolotl
Napisano

od podloża do kroku.

 

88 cm na ramie 19-tce i ich króka sztyca ?

To albo zostało ci tam w rurze z 5 cm jej tylko, albo jeździsz ze zgiętymi nogami :o

Napisano

Hehehe, teoria stary teoria, w praktyce to troche inaczej wyglada:F Wieczorkiem zmierze ile dokladnie jest wyciagnieta:F

 

Pozdro @ll ps. w rurce wiele nie zostalo:F

Napisano

Nie teoria. Długość rury w 19-tce to 48 cm + wystawienie sztycy 22 cm (teoretycznie 8 cm musi zostać)

+ 17 cm korba = 87 cm

 

Tych danych nie zmienisz choć by sie świat walił :D

 

Dla lekko ugiętych nóg, oznacza, że osoby z nogami powyżej 83 cm mogą mieć już problemy - choć jechać sie da (nadrabiać stopami lub kaczą jazdą).

 

Bo jeżeli w lini prostej masz 87 cm !!! a twoja noga ma być lekko ugięta, to by musiała mieć 90 cm, bo linia gięta musi mieć wiecej niż linia prosta ....

Napisano (edytowane)

Hehe widze ze duzo serca w to wkladasz, rysunek itp :)

Sztyce mam wysunieta dokladnie 20,5 cm liczac od zacicku do lini o wlasnie tak:

 

 

 

Dokladna miara mojej nogi: 90 cm ale zdjecia nie wstawie :PPPP

 

Pozdro @ll

Edytowane przez axolotl
Napisano

Ej a czy to mozliwe że sprzedali mi rame z naklejką 19 a tak naprawdę jest to 17?!

 

I czy rozmiar ramy sprawdza się dokładnie od środka suportu do poczatku wyjścia sztycy ?!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...