Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A w moim A4 chyba się popsuł amorek :029: Nie mogę go zablokować, pokrętełko do blokady w pewnym momencie się blokuje i nie chce dalej się przekręcić. Amorek spężynuje w sumie dobrze, ale tylko w jeden sposób, regulacja padła. Czy ktoś zna jakieś "domowe" sposoby na taką usterkę?

ja na twoim miejscu udałbym sie do serwisu. W końcu gwarancja od tego jest żeby jak coś było nie tak to naprawiali albo dawali nowe. Może dostaniesz nowego amorka. Udaj sie do serwisu i napisz co ci powiedzieli.

Napisano

No i zamówilem!:P

A4 czarno bialy 19`

Niedlugo mam nadzieje stac sie jednym z wlascicieli maszyny która tak chwalicie:)

Nawet jakis rabacik moze dostane( 99 zlotych np) I tak scisną ta kase ode mnie na przegladzie i jeszcze jakies zabezpieczenie kupie to 1700 jak by ne patrzec wydam ale z tego co czytam rower wart tych pieniedzy:)

Napisano

gdzie kupowałeś?? tzn w tradycyjnym sklepie czy przez neta?? no i ile Cie kosztował sam rower?? Ja chyba sie na feni jednak zdecyduje... a potem od razu z nim do serwisu jesli bedzie zle wyregulowany. I tak taniej chyba wyjdzie...

Napisano

Odebrałem rower z przeglądu i:

(Uprzedzam, że nie mówiłem wcześniej w serwisie co jest do regulacji)

 

Łańcuch skrócony.

Tylne koło nacętrowali, choć nadal ma małe bicie.

Kaseta już nie ma luzów.

Tylna przerzutka nadal wymaga małej regulacji.

 

A więcej w rowerku nic nie musieli robić, bo wszystko było w nim ok.

 

Rowerem przejechałem już 700 km i nadal cieszę się z jego posiadania :)

Napisano

WitaM !

 

 

Dołączam sie do forum.. :D W końcu krosik stoi u mnie w pokoju już od dwóch tygodni :D ... Jak to jest z tym serwisem ?! Coś trzeba płacić ?! bo u mnie w rowerowym to co nie przyjde to robią mi coś za darmo(do tej pory wyregulowali przerzutki, podkrecili korbę, ogniwo łańcucha jakoś chyba ucieli czy wygieli bo fabrycznie jest złe---- przy przełożeniu 1 - 4 przeskakiwało na 3 :/:/) Włąsnie ide zasiąśc mojego rumaka.. pierwszy raz mam rower NORMALNY nie makrokesz i wyciągnąłem na nim jak na razie 53 km/h a waży sporo bo ma rogi nóżke pełny bidon pompkę koszyk na bidon .. więc cienko z wagą :/ .. ale czy ta waga to gra tak dużą rolę ?!

 

 

Już jestem.... po ilu km przjechanych oliwicie amora ?! i czym to robicie ?! podajcie najlespze śorkdi dla XCR..... znam ludzi "specjalistów" którzy WD-40 stosują...:/:/ To tak jakby kujawski wlać. Jeśłi są ludzie z wawki i okolic to możemy sie ustawić keidyś na rowerach :)

Napisano

gdzie kupowałeś?? tzn w tradycyjnym sklepie czy przez neta?? no i ile Cie kosztował sam rower?? Ja chyba sie na feni jednak zdecyduje... a potem od razu z nim do serwisu jesli bedzie zle wyregulowany. I tak taniej chyba wyjdzie...

Tak sie sklada ze jedyny sklep rowerowy w mojej metropolii jest wlasnie przedstawicielem Krossa wiec do nich zaszedlem. Maja tez na stanie meridy, GF, i jakas DEMĘ... nie wiem co to to ostatnie ale na dobrym osprzecie...

W kazdym razie czekam:)

Wiem ze za kazdym razem i w kazdym sklepie trzeba przygadac o rabat. Ja licze na 99 zlotychtego rabatu lub gratisy za 100... Dam znac jak kupie i ile zaplace. Kazdy sklep stac na obnizenie ceny o 100 zlotych na rowerze za 1700!!

 

A swoją droga IMHO przypadłosci jakie Kross posiada sa typowe dla "masówki" Jak to mowia : "ida na ilosc"

Te uchyby w montazu, bledne naklejki, niedokrecone korby itp...

Ale mysle ze to niekompetencja pracownikow fabryki do tego doprowadza... A szkoda bo gdyby sie polacy przylozyli to naprawde mogliby walczyc o nagrody miedzynarodowe.

 

Ale tak to jest w naszym kraju:

-Stasiu!! To truskawka czy to kiwi??!!

-A co sie przejmujesz?! Nie mysl tylko syp na taśme!! I tak z tego pomarancze zrobia!!

Napisano

gdy rower idzie do sklepu, zazwyczaj ma odkręcone pedały/korbę i kierownica jest w pozycji o 180* innej od właściwej.

To robi sie w sklepie.

I tak sie składa, że jakieś problemy z korbami/pedałami czy kieroą to najczęstsze skargi - a to nie wina juz producenta.

 

Sprawa naklejek to już zupełnie 4-rzedna rzecz, choć za to tez można ganić.

 

 

Ja mam chyba szczęscie, bo w moim wszystko działa az dziwne.

Najlepsze jest to, że po 1800 km nie miał regulowanie jeszcze nic ....

 

Nie pojawił sie żaden najmniejszy problem, jedyny problem sam sobie stworzyłem - wymieniając sztyce na krabronową.

Najpierw sie zapadała :P

potem nieco zatalkowana, samarowana i pomalowana końcówka - było lepiej, tylko już skrzypiała.

A teraz już sie sama dopasowała do ramy (cud) i sie nie zapada i nie skrzypi.

 

Ta rama leczy :P

Nawet obdrapania u nóg sie szybciej goją ;D

Napisano

Hehe:)

To mam nadzieje ze i moj sprzecik bedzie sie tak grzecznie ladnie i super sprawowal:)

Boje sie tylko w takim razie o wykonanie sklepu w ktorym ten rower bede kupowal: ostatnio koles wkrecil mi pedal w korbe krzywo... a moze sama korba byla zle nagwintowana(najtanszy shiet jaki byl w sklepie) Choc mimo to 15 zlotych za samą lewa zaplacilem....(no comment)

 

Jak bedzie jakas rysa najmniejsza zazadam 100 ziko ramatu :lol: hehe

Raczej nie maja wyboru- sklepik na 18 tysieczne miasto- sprzedaja 1 rower tygodniowo i to jak sprzedadza to dobrze, a zaliczki nie dalem:) (ale ze mnie ham:P)

Napisano

Mam prośbe jesli ktos ma wymiary ramy 21' jaka powinna byc w rzeczywistosci gdyz jestes posiadaczem krossa level a4 rama 21' ale wyglada jak 17' ;) wiec prosze o wymiary 21' jesli ktos posiada :)

Napisano

No i stalo sie, zakupilem to "cudo" czyt. Kross'a a4 ;)

Mam go 3 dni i amorka szlag trafil, zablokowalem go, gdyz jezdze duzo po asfalcie i juz odblokowac sie nie da :/ Owszem blokada kreci sie ladnie w obie strony, niestety amor nie reaguje :/ Co do strzelania przy korbie to tez to posiadam, mam nadzieje, ze to sie jakos ladnie wytrze ( ulozy).

Natomiast denerwuje mnie jedno, przy wiekszym nacisku na pedalki mam dziwne odglosy, tak jakby tylna przerzutka cos tam chciala zrzucic w dol lancuch, nie wiem jak sie do tego odniesc bo w zasadzie tylko przy nacisku to jest wyczuwalne :/ Jutro pojade do serwisu, mam nadzieje, ze doprowadza mi rower do porzadku, martwie sie jednak tym amorkiem, mieliscie cos podobnego? Dlugo wam trzymali rower , czy wymienili na miejscu ? bede wdzeiczny za jakiekolwiek info :)

 

Pozdro @ll

Napisano (edytowane)

Wielkość ramy określa się długością od środka suportu do końca ramy podsiodłowej ( tzn do miejsca gdzie zaczyna wychodzić sztyca ). 1cal = 2,54cm tak więc :

17' = 43,18cm

19' = 48,26cm

21' = 53.34cm

 

Kross nieprawiadłowo znakuje rowery : czasem 19' to w rzeczywistości 21' i na odwrót dlatego polecam się przejść do sklepu z miarką !!! 17' ( krossa levela a4 i a6 ) ma znacznie opuszczoną gorną rure poprzeczną także łatwo go po tym poznać ....

Edytowane przez ZyGmUnT
Napisano

no wlasnie zmierzylem swoj rower i wyszlo ze moja rama 21' to w rzeczywistosci 19' :rolleyes:

co mam teraz zrobic mozna z tym isc do urzedu ochrony konkurencji i konsumenta o wprowadzenie klietna w błąd ? :/

Napisano

Pójdź do sklepu i zarządaj wymiany - podstawa towar niezgodny z umową kupna - jeśli ujawni się w ciągu 6-ciu miesięcy od daty zakupu muszą wymienić - ewentualnie kontaktuj się z Krossem.

Napisano

Pójdź do sklepu i zarządaj wymiany - podstawa towar niezgodny z umową kupna - jeśli ujawni się w ciągu 6-ciu miesięcy od daty zakupu muszą wymienić - ewentualnie kontaktuj się z Krossem.

 

 

rower zakupilem na feni.pl i rozmawialem z gosciem ktory mi to sprzedal i on pisze ze nie mierzy ram skoro pisze 21' to uwaza ze to 21' :D

Napisano

A co cię to obchodzi rozmiar na ramie ma się zgadzać z rozmiarami roweru ! - radzę skontaktować się z Krossem , a w ostateczności federacja konsumenta muszą wymienić

Napisano

wymienic muszą - eventualnie zadzwoń do krossa. Pytanie tylko czy na pewno chcesz mieć rame 21' ?? Czy na 19" jeździ ci się źle ??

 

no raczej tak mam ok 190 cm wzrostu i troche smiesznie wyglada rama 19' ze sztyca 40 cm :glare:

 

 

co do wymiany w najlbizszym salonie zanim kupilem level a4 to sciagali mi hexagona v6 przez 2 miesiace ... żal ... ale na szczescie lub nie kupilem a4 choc wkurza mnie ze kross tak na " odwal " robi rowery :)

tylna przerzutka po 250 km zaczela piszczesc na 9 a teras jest pisk podczas zmieniania przelozen chodz kolega wyregulowal wszystko i nasmarowal i bylo cacy do 20 km potem wszytko od nowa B)

 

aha i jeszcze przednia przerzutka zlapala lekki luz a rower ma dopiero 11 dni i 660 km przebiegu B)

Napisano

Dzisiaj troche pojeździłęm :P

 

Jako amator(za takowego sie uważam) przejechałem dzisiaj bite 52 Km :P

 

Może gdybym jeździł cały dzień błoby to więcej :P

 

Rower sprawował sie spoko :P Słyszę tylko lekkie przeciążenia podczas pedałowania mocniejszego (czyt. nacisku) Jeżdżę prawie cały cxzas na przełożeniu 3*9 i jest bardzo komfortowo :P

 

Do Centrum Handlowego Arkadia i z powtorem oraz nad Wieliszewskie Wodociągi i Zalew Zegrzyński :) Planuje teraz do Garwolina :):)

Napisano

Przed chwila dzwonilem do serwisu krossa w sprawie ramy ktora posiadam ze jest to rama 19' z napisem 21' i dowiedzialem sie ze jesli rower bylby nowy wymiernia rame od razu a skoro jest uzywany mam zadzwonic po 15 listopada ...

wtedy to beda zwroty ram przypadkow podobnych do mnie i kross wymieni rame na ich koszt. Tylko do 15 listopada jest 4 miesiace :P i kto wie czy rame ktora dostane nie bedzie zniszczona lub uszkodzona.

a moral z tej histori taki

 

ZANIM KUPICIE ROWER MIEZCIE RAMY !!

Napisano

Już byłem bliski kupna tego roweru, no, ale niestety sprzedawca po pytaniu o obniżkę stwierdził, że jego ostateczna cena to 1599zl. Myślałem, że to atrakcyjna cena za sprzęt w tej konfiguracji, ale ponieważ zaczęły się już przeceny na rowery po kilkadziesiąt procent na rowery innych firm to przestała być już taka promocyjna. W takiej sytuacji A4 stracił swój główny atut jak dla mnie, którym był stosunek cena/osprzęt, (bo po przecenienie Kelly’s Salamander kosztowałby mnie z tego, co pamiętam ~1450zl a Magnus ~1990zl) . Więc zrezygnowałem i kupiłem, co innego.

 

Jedynie, czego żałuje to tego, że nie potestuje sobie tej ramy, bo potrójnie wycieniowana rama, które daje odgłos przy pukaniu w środek najdłuższej rury ramy taki jak pukanie w puszkę coli jak dla mnie jest fascynujący. Naszczęście jak widzę po forum dużo ludzi kupiło ten rower więc mam nadzieje że napiszą czy konstrukcja tej ramy była trafna z perspektywy zrobionych na niej paru dziesięciu kkm.

Napisano

No coz, nie ma sie co rozpisywac, rowerek jest swietny, bosko sie na nim jezdzi, tylko niestety tak to juz jest , ze jak cos pada ( u mnie blokada amora) i rower jedzie do serwisu na 2 tygodnie po 3ch dniach uzytkowania to zaczynamy coraz mniej lubiec swoj sprzet :/ Poza tym rower wymaga regulacji po kilku kilometrach ale nie bede sie rozpisywal bo to juz jest ustalone na forum. Teraz troche zaluje , ze nie kupilem Giant'a Yukona, amor ten sam w zasadzie ale moze trafilbym na jakis "normalny" egzemplarz ( to takie moje glupkowate zale, po prostu rozpacz) jak cos pada po 3 dniach od kupna i czeka sie okolo 2 tygodnie na naprawe...qrw.......!!

 

Pozdro @ll

Napisano

No i kupilem:)

Mam nadzieje nie bedzie stwarzal takich problemow jak u axolotl'a, choc juz po pierwszym dniu uzytkowania kilka rzeczy sie nasunelo:

-Niezapiety łancuch(wina skladajacego rower) - zajechalem do sklepu gdzie go kupilem i koles mi "poładował" :P

- jakies grzechotanie w suporcie... Slyszalem ze byly z tym klopoty u uzytkownikow jednak mam jakas teorie w tej sprawie: Otoz łancuch napiety poruszajacys ie po zebatkach na korbie ma tendencie do "chrzeszczenia". Rama naszego roweru bardzo wzmacnia wszelkie drgania w tym odglosy lancucha i stad trzeszczenie. Dzis jechalem i lekke zaciskalem hamulec tylni- kolega jadacy 2 m przede mna uslyszal ten szum ktory dochodzil od ramy.- poki co nie bede tego zglaszal:)

- Widelec przedni... No jezdzilem troche na gilli t5 i jestem zdania ze xcr jest duzo lepszy. Jednak nie mam pojecia czemu nie da sie sterowac jego sztywnoscia... pokretlem moge pol dnia jedna strone krecic i nie bedzie roznicy:( Blokada jak na razie dziala:)

Wlasnie znalazlem kawalek izolacji do rur cieplowniczych- bede oslanial tylni widelec bo oslonki neoprenowj nie ostane:)

Jak myslicie z tym amorkiem?

mam to zglosic/:>

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...