TomekM Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Amorek i rama są przystosowane do tarczowego hampla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemnior Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 Graatuluj zakupu Kross'a! rowerek bardzo mi się podoba i sam mam zamiar niedługo taki nabyć, ale w zwiazku z tym że częśc osób narzeka na korbeto kupie chyba jakiegoś lepszego Truvativa na allegro i przeloże go sobie do krossa a ta korbe oddam w sklepie i jeszcze taniej bedzie jedyne narzekanie na korby jest takie ze sa za slabo przykrecone przez sprzedawce - u mnie po dokreceniu jest wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom@ssek Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 a to w sumie w kazdym (no moze w większości) nowych bików po iluś tam km dokręca się korby w celu dociągnięcia (w authorze tez tak mialem), tak samo ze szprychami zeby się koło ułożyło ale jak zakupie level'a to chyba zmienie kiere na prostą i w miarę leką i mostek no i te toporne gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Jestem juz po przeglądzie zerowym. Zmieniliśmy długość łańcucha o 2 ogniwa, ze 112 chyba na 110. Firmowo był za długi i latał, robił hałas przy zjazdach. Poza tym koleś dokręcił mi niby stery, ale mam wrażenie że jest tak samo lub nawet powiększyła sie szpara, teraz w tym miejscu ma około 2 mm (1,5-2 mm) ile jest u Was? troszke duża mi sie wydaje, choć generalnie nic tam luzów nie ma i wydaje sie byc wsio sztywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Młody_56 Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 U mnie szpara jest taka sama Jedyne co mnie denerwuje to wlasnie latajacy lancuch, tez trzeba go bedzie skrocic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekM Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 (edytowane) U mnie jest tak samo jak na tej fotce. No może nie do końca, bo kolor ramy mam inny . Za jakieś 3 tyg jadę na przegląd. Jak na razie po 350 km do poprawki jest tylne koło (trochę się scentrowało). Jeden z pedałów zaczoł strzelać i trzaskać. Prawdopodobnie łańcuch też będzie do skrócenia. Odkryłem też mały luz na kasecie (chodzi na boki i będę musiał się rozeznać jak to skręcić). Przerzutki, hamulce i amor pracują jak na razie ok. A właśnie... W sklepie mi powiedzieli, że na pierwszy przegląd mam się stawić z rowerkiem w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Natomiast wszyscy moi znajomi co kupywali rowerki mieli się stawić w przeciągu miesiąca. Jak było u Was?? Edytowane 23 Czerwca 2006 przez TomekM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamykyo Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 a jak masz w gwarancji napisane? Ja i moi znajomi też mieli się zgłosić po 1 miesiącu od zakupu na przegląd ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekM Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 W gwarancji jest miesiąc. W sklepie mówili 3. A co do gwarancji i całej tej książeczki od roweru to są tam wszystkie języki ale Polskiego nie ma :/. To ponoć dlatego, że większość rowerów Krossa jest przeznaczonych na eksport, tylko nie rozumiem dlaczego nie mogli tam jeszcze paru stron po polsku dopisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamykyo Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 (edytowane) ja mam wszystko po polsku. gwarancje, instrukcja obsługi roweru konserwacji itd wszyściutko po naszemu może ty trafiłeś egzamplarz, który miał iść na export A najlepiej to pojedź do innego serwisu, tam ci zrobią po miesiącu wpiszą w karte gwaranycjną że byłeś na przeglądzie(dopilnuj tego żeby wpisali) i bedziesz miał spokój z przeglądem Edytowane 23 Czerwca 2006 przez kamykyo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calvis Napisano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 Sorry za dziwne pytanie, ale czy do tej ramy można zamontować bagażnik? Jeśli tak, to jaki? Zerkałem u siostry na trekkingu, ale tam na ramie są zupełnie inne mocowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 (edytowane) ja widziałem jak koleś miał dziecko nad tylnim kołem, montowane do sztycy chyba. Wiec bagazniki takie też da sie kupić chyba. A co do testu, to pękła mi rama żartuje ps. ktoś wie jaki to model pedałów w A4? Wiem że to VP, ale model i waga? Zastosowałem też patent kumpla i zamontowałem takie gumki dzięki czemu jak je nałoże na buty to robi sie z tego SPD i to działa, bo można 1 nogą kręcić, a waga rośnie tylko o może 3 g Edytowane 26 Czerwca 2006 przez evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 A co do testu, to pękła mi rama Chcesz innych użytkowników doprowadzić do zawału ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calvis Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Chcesz innych użytkowników doprowadzić do zawału ? Jeśli chodzi o mnie to prawie się udało. Całe życie przeleciało mi przed oczami i już zacząłem osuwać się na podłogę Jeśli chodzi o pedały to jest to podobno VP-519A. Niestety na stronie producenta ( http://www.vpcomponents.com/ ) nie jest podana masa, a przynajmniej mi się nie otwiera ich specyfikacja. Edytowane 26 Czerwca 2006 przez calvis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Śmiałem sie śmiałem, aż sie doczekałem ... rozpędziłem sie do ponad 40 km/h potem wejście w zakręt, i nagle jakieś hruuup ... szybko staje, patrze, rama pęknieta w dwóch miejscach :angry: Jak to sie mówi, krakał krakał i wykrakał Rama do wywalenia hehe żartuje :lol: Rama jest genialna, odgłosy jakie miałem jakiś czas temu były od sztycy, jak to jest w 90%. Rowerek waży już 12,8 kg, po zmianie opon, sztycy (z alu 300 g na karbon 230 g) i siodła na SKN (z 360 na 260 g). Pedały faktycznie to model 519A, dzięki za info. http://www.noguchi-shokai.co.jp/info_month.../info_june.html tutaj podają 350 g, a wiec raczej standard, choc są i takie co mają 290-260 g. http://www.vpcomponents.com/pedals_show.asp?pid=58 Edytowane 26 Czerwca 2006 przez evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Rama jest genialna, odgłosy jakie miałem jakiś czas temu były od sztycy, jak to jest w 90% A pisałem - nie bierz taniego carbonu bo to g...no !!! Lepiej odchudzić obręcze efekt "namacalny" na podjazdach !!! Edytowane 26 Czerwca 2006 przez Rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 ale już gdzieś pisałem, troszke sprayu i smaru i już jest ok (samą końcówke carbonu) nowe siodło i sztyca i już prawie 200 g mniej a tamte też będzie używane zamiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calvis Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 (edytowane) I jeszcze tylko jedno pytanie do użyszkodników: walenie przerzutki o ramę to wina słabej sprężyny (gdzieś czytałem, że Deorki mają z tym problem) czy zbyt długiego łańcucha? Na razie skróciłem go tylko o 2 ogniwa, ile jeszcze "wyciąć"? Niestety na stronie producenta ( http://www.vpcomponents.com/ ) nie jest podana masa, a przynajmniej mi się nie otwiera ich specyfikacja. Ech, no tak. Miałem zablokowane wyskakujące okienka w ff Edytowane 26 Czerwca 2006 przez calvis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 "walenie przerzutki o ramę " - ???? przerzutki a jak to ma niby wyglądać? To raczej na 100% łańcuch, u mnie po skróceniu o 2 ogniwa już prawie nic nie lata wiec jest ok. Mam neoperka wiec mi nic o rame i tak nie wali, po prostu było słychać że lata wsio i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calvis Napisano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 Mój neopren jeszcze nie doszedł bo sprzedawczyni pomliła się przy wpisywaniu ulicy :glare: Na wybojach na mniejszych koronkach z tyłu podrzuca przerzutkę tak, że stuka zawiasem mocowania wózka o dolną rurkę tylnego trójkąta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafcio79 Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Witam Mam pytanko przymierzam sie do zakupu Krossa A4. Czy ten rower wart jest swojej ceny? Dodam ze chce go uzywac glownie do jazdy mieszanej tj. asfalt lekki teren no i gorskie szlaki (jazda po szlakach delikatna:) Jest sporo rowerow w tej cenie ale im bardziej sie w to zaglebiam tym mniej wiem:) Ten Kross jest "perspektywicznym" rowerem jesli chodzi o rozbudowe?? Mozna dodac w przyszlosci tarczowki? Co sadzicie o zamotowanym w nim amorze? Jedym slowem wart jest swojej ceny i czy warto sie na niego skusic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calvis Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Na pytanie kolegi nie odpowiem, zbyt krótko użytkuję rower, ale pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Co do walenia przerzutki o ramę to wystarczyło dokręcić śrubkę z tyłu mocowania do haka. I jeszcze jedno pytanie, tym razem odnośnie hamulców. Czy vki, podobnie jak tarcze, muszą się dotrzeć? Moje sd5 hamują naprawdę marnie, nieporównywalnie z sd7 kolegi. A ponoć różnią się tylko tym, że w sd5 klocki nie są wymienne Żeby uprzedzić pytania, czyściłem obręcze i klocki benzyną ekstrakcyjną, a także wodą z płynem do mycia naczyń. Nic nie pomogło. Klocki po zaciśnięciu klamek dolegają do obręczy całą powierzchnią, ale raczej do dolnej ich części, do górnej krawędzi obręczy jest ok. 1-1,5 mm. Edytowane 28 Czerwca 2006 przez calvis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekM Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 (edytowane) Na wcześniejsze pytanie kolegi odpowiem tak: Przeczytaj wcześniejsze i inne posty na temat tego roweru. O tym, że rama w A4 jest przystosowana do tarczówek pisałem nawet w tym temacie. A krótko pisząc jak najbardziej A4 jest wart swojej ceny Calvis - ja natomiast boje się dotykać klamek od hampli. Hamulce są rewelacyjne, ostre jak żyletki. Skoro klocki są ustawione ok to może to kwestja npięcia linki. U mnie wystarczy malutki ruch klamką i hamulce już zaczynają "brać". Ktoś już bawił się w przekręcenie mostka w A4 ?? Edytowane 28 Czerwca 2006 przez TomekM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamykyo Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 ja przekręciłem mostek w swoim a2 na minus. odrazu lepsza sylwetka i jakoś sie tak szybciej jedzie :wink: jeszcze do tego by sie przydało wymienić kiere na prostą i dać rogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodkaman Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 Ja na moim już przejechałem około 200 KM i nic się nie odkręciło. Pukanie w przednim kole - szczególnie w trwakci nacisku (przenoszeniu ciężaru ciała na przód) oraz skrętów - okazało się byc efektem luźnej szprychy (sztuk 1) - dokręciłem i przestało. teraz coś trochę puka w okolicy pedałów ale jeszcze nie rozpracowałem 1. Przerzutki - do regulacji (minimalnej) 2. Łańcuch zdecydowanie do skrucenia o 2 ogniwa - zresztą było o tym wcześniej 3. Wymiana sztycy na dłuższą - po skoku tak z 1 metr (zwykłe pedały) - sztyca się wygieła a siodełko zmieniło swoją geometrię - ale naprawiłem (sztyca do wymiany UWAGA!!! BEZ KOSZYKÓW LUB SPDów NIE SKAKAĆ I jeszcze troszkę luz jest w tylniej kasecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekM Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 U mnie też strzelało w pedałach ale okazało się, że platforma w pedale się odkręciła. Luz na kasecie też mam ale poczekam z tym do przeglądu. Więcej napiszę jak na liczniku pojawi mi się 500 km bo to już niedługo UWAGA!!! BEZ KOSZYKÓW LUB SPDów NIE SKAKAĆ Mam piękne szlaczki na łydkach po ostatnim skoku. Spadłem z pedałów i wbiły mi się w nogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi