pablo102425 Napisano 9 Maja 2013 Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Znacie kogoś z Wrocławia lub okolic kto dałby radę, za opłatą, skrócić przewody i odpowietrzyć Avid Code R? Ewentualnie jakiś serwis? Potrzebuję kogośkto zrobi to sumiennie i dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Podpytaj w "PM Rider" na Powstańców Śląskich , lub w Pałacyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo102425 Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 PM RIDER... wiem że to dobry serwis ale ja nie mam do nich przekonania, szczerze to wolałbym kogoś prywatnego bo wiem że dobrze zapłacę i ktoś zrobi mi to porządnie i na poczekaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 zdecydowanie polecam serwis w Sport Profit. I nikogo innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
made07 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Omijaj z daleka sport profit i pałacyk !!! w szczególności sport profit ! ul. Damrota 24 (albo 26) (okolice mostów warszawskich) za skracanie przewodów biorą 40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 No proszę,forumowy spec od Avida poleca SportProfit,a ktoś inny zdecydowanie odradza.Może opisze swoje przykre doświadczenia z tymże sklepem.Ja też ZDECYDOWANIE polecam SportProfit(teraz na tzw "małej"Pomorskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
made07 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Prosze bardzo... Jeśli chodzi o serwis... W lutym tego roku oddałem swoj amorek do serwisu w sport profit (wtedy miałem jeszcze o nich dobre zdanie). Po miesiącu oddałem amorka na zwiększenie skoku na ul. damrota (bez konkurencyjna cena, polecali znajomi). Okazało sie ze amorek w ogóle nie miał nasmarowanych uszczelek i z tego powodu trzeba było jedną wymienić. Sądze że jest to dość poważny błąd ze strony serwisu w proficie. Jeśli chodzi o zwiększanie tego skoku... na początku oddałem amora do profitu... stał tam tydzień nie ruszony ! Zabrałem go i dopiero wtedy oddałem go na ul. damrota (zrobili na drugi dzień). Po za tym serwis w proficie jest strasznie drogi! Np za zwiększenie skoku sport profit liczy sobie około 100 zł, a mój obecny serwisant zrobił to za 40zł ! Plecenie koła... cena szprychy w proficie 1.8 zł, na damrota 1 zł (przy 36 szprychach jest różnica). Jeśli chodzi o koło... zamawiałem w proficie koło z 36 szprychami oddali mi 32, na szczęście znacznie obniżyli cene. Jeśli chodzi o sprzedawców...Przyszedłem po tarcze 180 pod klocki metaliczne, dali mi 160 pod klocki żywiczne (sprzedał mi to Piotr). Przyszedłem po manetke na tył z zapytaniem czy można, ze strony praktycznej, założyć manetke 9 do przerzutki 8... jeden sprzedawca powiedział że nie, drugi że tak, a trzeci powiedział że tak ale trzeba idealnie wyregulować. Nie mogli dojść do jednoznacznej odpowiedzi i dla bezpieczeństwa kupiłem 8. Mógłbym jeszcze podać kilka innych przykładów znajomych ale juz mi się nie chce pisać. Podsumowując...Nie chce mówić że w sport profit jest słaby serwis, bo to nie prawda, ale wiem że na Damrota jest lepszy i tańszy. Ja niczego juz w proficie nie zostawie i nie zamówie. Jedynie co, to moge przyjść do sklepu i kupić coś, wiedząc co się chce- bez rad, bez montażu i serwisu. Wszystkim tym co ufają pracownikom SportProfit polecam ostrożność oraz sklep i serwis przy ul. Damrota 26. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Przyszedłem po tarcze 180 pod klocki metaliczne, dali mi 160 pod klocki żywiczne (sprzedał mi to Piotr). Oczy w domu zostawiłeś ? Wnioskuję, że nie polecasz SP bo: - kupiłeś osobiście inną tarczę niż chciałeś - rozumiem, że nigdy nie oglądasz towaru podczas zakupów? - nie uzyskałeś jednoznacznej odpowiedzi nt. możliwości montaż manetki w nietypowej konfiguracji - nie odpowiadają Ci ceny - konfiguracja koła okazała się być niezgodna z zamówieniem Sporo narzekań i od razu rozwiązanie - serwis na Damrota. Czy tylko ja coś podejrzewam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
made07 Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Oczy w domu zostawiłeś ? Wnioskuję, że nie polecasz SP bo: - kupiłeś osobiście inną tarczę niż chciałeś - rozumiem, że nigdy nie oglądasz towaru podczas zakupów? - nie uzyskałeś jednoznacznej odpowiedzi nt. możliwości montaż manetki w nietypowej konfiguracji - nie odpowiadają Ci ceny - konfiguracja koła okazała się być niezgodna z zamówieniem Sporo narzekań i od razu rozwiązanie - serwis na Damrota. Czy tylko ja coś podejrzewam ? oczywiście że oglądam towar ale nie potrafie odróżnić na oko tarczy pod klocki metaliczne od tarczy pod klocki żywiczne. Co do złego rozmiaru po wyjściu ze sklepu coś mi sie nie zgadzało, wróciłem i wymieniłem towar. Nie wiem co podejrzewasz... chcieliście przykłady to podałem. Nie wiem jakie rozwiązanie mogło być inne skoro jeden serwis daje dupy, a drugi daje rade. po za tym ja nikogo nie atakuje pisząc "oczy zostawiłeś w domu" - to jest oznaka braku argumentów. Jesli próbujesz powiedzieć że sprzedawca który sprzedaje klientowi całkiem inny towar niż chciał jest winą klienta powiedz to w prost. Jeśli chodzi o to dlaczego nie polecam SP to zapomniałeś dodać fakt o skandalicznym serwisie amokra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holenderka Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Serwis rowerowy, w którym naprawy robi się "od ręki" to chyba znaczy, że klientów im brak... Do tego niższe niż gdzie indziej ceny... Coś tu nie gra, w każdym dobrym serwisie trzeba poczekać. To tak jak jak z restauracją, która ma niskie ceny, ale nikt w niej nie jada:)) Na pewno nie pojadę z moim "cudeńkiem" na Damrota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
made07 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Serwis rowerowy, w którym naprawy robi się "od ręki" to chyba znaczy, że klientów im brak... Do tego niższe niż gdzie indziej ceny... Coś tu nie gra, w każdym dobrym serwisie trzeba poczekać. To tak jak jak z restauracją, która ma niskie ceny, ale nikt w niej nie jada:)) Na pewno nie pojadę z moim "cudeńkiem" na Damrota. Sorry koleżanko ale to co napisałąś jest tragiczne... nie wiem kto pisał o robieniu czegoś od ręki. Zazwyczaj jest tak że trzeba się umówić na jakiś dzień, zostawić rower i umówić sie na odbiór. Jednak problem pojawia sie wtedy gdy dany serwis dotrzymuje terminu. Według twojej filozofii takie serwisy są lepsze, tak wiec powodzenia:) Co do ceny... sa serwisy które zdzierają- według twojej filozofii takie serwisy są lepsze, oraz są serwisy uczciwe- takie serwisy są złe:) Z resztą nie chce mi się już pisać w tym temacie, nie mam zamiaru nikogo przekonywać do żadnych z serwisów bo to nie ma sensu, im miej rowerów na damrota tym lepiej dla mnie:) (trzymajmy się faktów, a nie wyimaginowanych spisków) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportProfit Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 Prosze bardzo... Jeśli chodzi o serwis... W lutym tego roku oddałem swoj amorek do serwisu w sport profit (wtedy miałem jeszcze o nich dobre zdanie). Po miesiącu oddałem amorka na zwiększenie skoku na ul. damrota (bez konkurencyjna cena, polecali znajomi). Okazało sie ze amorek w ogóle nie miał nasmarowanych uszczelek i z tego powodu trzeba było jedną wymienić. Sądze że jest to dość poważny błąd ze strony serwisu w proficie. Jeśli chodzi o zwiększanie tego skoku... na początku oddałem amora do profitu... stał tam tydzień nie ruszony ! Zabrałem go i dopiero wtedy oddałem go na ul. damrota (zrobili na drugi dzień). Po za tym serwis w proficie jest strasznie drogi! Np za zwiększenie skoku sport profit liczy sobie około 100 zł, a mój obecny serwisant zrobił to za 40zł ! Plecenie koła... cena szprychy w proficie 1.8 zł, na damrota 1 zł (przy 36 szprychach jest różnica). Jeśli chodzi o koło... zamawiałem w proficie koło z 36 szprychami oddali mi 32, na szczęście znacznie obniżyli cene. Jeśli chodzi o sprzedawców...Przyszedłem po tarcze 180 pod klocki metaliczne, dali mi 160 pod klocki żywiczne (sprzedał mi to Piotr). Przyszedłem po manetke na tył z zapytaniem czy można, ze strony praktycznej, założyć manetke 9 do przerzutki 8... jeden sprzedawca powiedział że nie, drugi że tak, a trzeci powiedział że tak ale trzeba idealnie wyregulować. Nie mogli dojść do jednoznacznej odpowiedzi i dla bezpieczeństwa kupiłem 8. Mógłbym jeszcze podać kilka innych przykładów znajomych ale juz mi się nie chce pisać. Podsumowując...Nie chce mówić że w sport profit jest słaby serwis, bo to nie prawda, ale wiem że na Damrota jest lepszy i tańszy. Ja niczego juz w proficie nie zostawie i nie zamówie. Jedynie co, to moge przyjść do sklepu i kupić coś, wiedząc co się chce- bez rad, bez montażu i serwisu. Wszystkim tym co ufają pracownikom SportProfit polecam ostrożność oraz sklep i serwis przy ul. Damrota 26. Witam. Nazywam się Piotr Czerwiński, jestem od 7 lat właścicielem firmy Sport-Profit i jestem nie miło zaskoczony i rozczarowany tym co napisał anonimowy forumowicz. Od wielu lat chętnie przyjmuję krytykę pod warunkiem, że jest ona zasadna. Dziwi mnie bardzo , że „ktoś” wypowiada się o nas źle jednocześnie reklamując jakiś serwis z bliskich okolic naszego serwisu i sklepu Sport-Profit. Rozumiem, że reklama „przez skandal”, jest głośną reklamą ale chyba nie w ten sposób sprawa powinna być postawiona. Tym bardziej , że krytyka dotyczy również firmy Im-Motion (pałacyk), w której pracował jeden z aktualnych właścicieli reklamowanego serwisu. Odnośnie sprzedawców, oraz naszych serwisantów kompetencje oceniam bardzo wysoko. Od lat wszyscy przechodzimy niezbędne szkolenia np. Rock Shox, MARZOCCHI, Fox, Shimano i inne Ceny np. na szprychy uzależnione są od ich jakości. Np. szprycha DT Champion kosztuje 1.8 zł i nie ma szans aby ktoś we Wrocławiu sprzedawał ją po 1 zł, bo po prostu musiałby dopłacić do tego interesu. Oczywiście można mieć tańsze szprychy w ofercie , ale najczęściej po 3-4tys urywają się. Tańsza wersja DT Stainless, rzeczywiście kosztuje około 1 zł, ale po jakimś czasie urywa się – oszczędność na krótką metę.. W innym przypadku „rozciągają się” i efekt jest taki , że koło rozcentrowuje się. Zarówno w sklepie jak i w serwisie działamy na częściach sprawdzonych. Odnośnie cen usług serwisowych, uważam że są wyważone w stosunku do konkurencji, oraz serwisów o podobnym doświadczeniu i wiedzy. Np. zmiana skoku w amortyzatorze dla doświadczonego mechanika to czas około 1-2 godz. Dochodzi do tego nowy ( dobry olej ) to koszt około 10 zł. W przypadku paragonu fiskalnego z kwoty usługi 40 zł odchodzi 8 % podatku Vat, a z pozostałej kwoty nasze Państwo zabiera nam jeszcze 19% podatku dochodowego. Zysk netto to 19,80zł. Nie wliczam w to innych kosztów prowadzenia działalności np. koszty wynajmu, amortyzacja narzędzi , prąd , paliwo, telefon itp. DLATEGO ZASTANAWIAM SIE CZY OTRZYMAŁ PAN PARAGON ZA USŁUGĘ Przy sezonowości branży proszę przeliczyć rentowność w działalności gospodarczej w ciągu całego roku. Terminy napraw mamy proporcjonalne do popytu na nasze usługi. Wielu naszych Klientów, pomimo dłuższych terminów darzy nas zaufaniem i wykazuje cierpliwość. Na wszystkie nasze usługi udzielamy 1-miesięcznej rękojmi. W przypadku ewentualnych reklamacji, nasi Klienci traktowani są poza kolejnością. W przypadku nie trafionych zakupów zarówno ze strony naszego doradztwa lub nie do końca sprecyzowanych potrzeb Klienta nie stwarzamy problemów z ewentualną wymianą. Odnośnie zarzutów w kwestiach technicznych: 1. "Czy manetka 9s z przerzutką 8s i trybem 8s to będzie działać" - nie przypominam sobie, żeby jakakolwiek manetka 9 - biegowa obsłużyła 8 - biegowy tryb/kasetę. Można zastosować przerzutkę 8 - biegową do napędu 9 - kowego (niestety - 8-kowy to teraz będzie już nawet Altus, który może się "gubić". Dawniej ludzie tak mieszali i to działało) Jeśli ktoś z nas taki zestaw (manetka 9, kaseta/tryb 8) "zatwierdził" musiał mieć chwilę słabości. 2. Tak, uszczelki kurzowe są smarowane fabrycznie, pianki nie (można je namoczyć w oleju, wtedy łatwo je wyprostować gdy są poskręcane i łatwiej łączy się golenie górne z dolnymi. Niestety przy pierwszych jazdach uszczelki zostawiają dużo oleju). Lepiej więc zostawić panki suche, smar w uszczelkach zostawić, na koniec spryskać brunox`em golenie. Wewnętrzne uszczelki - wszystkie się smaruje/zwilża, korki pokrętła, o-ringi.” Wszystkim Klientom, którzy obdarzyli nas zaufaniem chciałbym bardzo podziękować. Dzięki ich dobrej woli mogliśmy uruchomić nowy duży sklep w centrum Wrocławia. Anonimowego forumowicza zapraszam do naszego nowego sklepu , w celu wyjaśnienia zaistniałej różnicy w ocenie sytuacji. Oczywiście mam nadzieje, że wystarczy Panu odwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.