Skocz do zawartości

[Amortyzator] Rock Shock Dart 3 czym zastąpić

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój rower to cube attention model 2011 w nim amortyzator jak w temacie. Jestem zawiedziony jak pracuje ten sprzęt. Jest twardy, przestaje działać w  temperaturze poniżej 5 stopni. Jak wyskocze ziomą na przejażdżkę, to brak amortyzacji. Opcja wyłączania jest w zasadzie nie potrzebna. Teraz temperatura lekko się podniosła, wkońcu słychać, że coś się z nim dzieje. Cały czas nie jest to perfect.

Nie wiem czy trafiłem na jakiś trefny model, czy poprostu taka jest już konstrukcja.

Z powodu tak kiepskiej opini na temat tego amortyzatora, zaczełem się rozglądać za nowym.

Tu pytanie do was, co polecacie ?

Waże: 70 - 75 kg

Jeżdże: Polne drogi (tarka po gąsienicach od spychaczy, dziury), las (korzenie), trochę asfaltu (zjazdy z krawężników)

Warunek: wyłączanie z manetki

Hamulce: Tarczowe.

Nie jestem profesjonalistą, bardziej pasjonatem - osobą która lubi miło spędzić czas na rowerze odkrywając dzewicze tereny ;)

Pozdrawiam.

Napisz, ile chcesz przeznaczyć na wymianę.

Nie chciałbym się sugerować ceną.

Bardziej tym, jaki amorek pasuje do mojego stylu jazdy.  Nawet mając na wydanie 2000 zł czy warto jest pchać tyle w sprzęt którego w rzeczywistości się nie wykorzysta ?

Jeżeli nie lecisz na napisy i nie zależy ci na gramach to mogę polecić SR Suntour Epicon. Wersja RLD ma blokadę z manetki. Jest on powietrzny, przez co można go dostosować do swojej wagi.

Cena - ok 450zł.

Po więcej info zapraszam do tematu o Epiconie.

Tylko Ci się wydaje :)

15 lat temu widelce powietrzne cierpiały na choroby wieku dziecięcego, wtedy można było się tym martwić. Dziś nie kupisz praktycznie żadnego dobrego widelca do Twojego zastosowania, który ma sprężynę stalową.