Bartheck Napisano 3 Maja 2006 Napisano 3 Maja 2006 Czym wytłumaczyć dużą różnicę ceny między nimi skoro z wyglądu są podobne. Nie znam się za bardzo na tym i proszę o wyjaśnienie - jaka jest różnica w ich działaniu. Pzdr
Krezystof Napisano 3 Maja 2006 Napisano 3 Maja 2006 Wg. mnie bedzie pewnie chodzic o mase, materialy i precyzje wraz z szybkoscia zmiany przelozen...
thomash Napisano 3 Maja 2006 Napisano 3 Maja 2006 Nie sądze aby między deore a alivio była duża różnica...Podobna praca i wytrzymałość, mając te dwie wziąłbym alivio bo tańsze, albo kupił XT bo wtedy by była różnica.
evo Napisano 3 Maja 2006 Napisano 3 Maja 2006 Z doświadczenia kumpli i mojego wiem, że róznice są minimalne i chodzi, by z każdej grupy dochodowej ściągnąć jak najwiecej kasy Czyli ci co mogą dać 150 zł za tył - biorą modele tańsze, ci co moga dać 400 zł - dają wiecej, w poczuciu, że mają dużo lepszy sprzęt W końcu, jeśli opony rowerowe, czy nawet klocki ham. mają czasem te same ceny jak częsci samochodowe - to łatwo odpowiedzieć sobie na pytanie, że ktoś tu nas robi w konia Zresztą na zdrowy rozum, rower jest około 100 razy lżejszy od samochodu, wcale nie ma super techniki na sobie w porównaniu do samochodów, rowerów też jest sprzedawanych wiecej - nie ma wiec mowy, że jest dobrem rzadkim (nie powinien być wiec extra dogi). Więc na zrowu rozum, powinien być około 100 razy tańszy, no powiedzmy z 50 A ile jest? tani rower - 1 tys zł - tani sprawny samochód (używany) 10 tys. zł = tylko 10 razy tańszy średni rower - 5 tys. zł - nowy tani samochód 30 tys. = tylko 6 razy drogi rower - 15 tys. - drogi samochód = 150 tys. = tylko 10 razy Więc generalnie 1 kg roweru jest 10 razy droższy, niż 1 kg samochodu. To dlatego wiele częsi rowerowych ma często cene zbliżoną do częsci samochodowych - co wg. mnie zakrawa o absurd :twisted: