Michcio34 Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 czesc . Jako ze moj amortyzator prawie ze nic nie odbija , odbija tylko wtedy gdy nim z czegos skocze itp . Postanowilem cos z nim zrobic , ale nie wiem co . Jak myslicie wymiana oleju cos da ? Jesli mial bym juz go rozebrane co w nim wymienic ? Lub ew. dac sobie z nim spokoj i lepiej kupic nowy ? (choc wolalbym chociaz sprobowac go troche zreanimowac) pozdrawiam
Schwefel Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 Tam nie ma żadnego oleju, jest sam smar. Tłumik to zamknięty kartridż więc też tam nic nie wymienisz. Możesz wywalić elastomer (taka guma w sprężynie) albo wymienić samą sprężynę na miększą + wymiana smaru na nowy. Tyle. Reszta to zbieranie kasy na coś lepszego.
Michcio34 Napisano 4 Maja 2013 Autor Napisano 4 Maja 2013 (edytowane) a mogl bys mi polecic jakies "sprezyny" i dobry "smar" ? Czy to duzo zmieni ? Edytowane 4 Maja 2013 przez Schwefel regulamin - nie cytuj poprzedzającego posta
Schwefel Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 Ze sprężynami to musisz sam pokombinować bo nie ma gotowych. Ludzie wkładają od Marzocchi, starych Simsonów, różnie.Smar może być i towot albo jakiś droższy jak Motorex Bike Grease czy Rock Shox Judy Butter.
Michcio34 Napisano 4 Maja 2013 Autor Napisano 4 Maja 2013 Ze sprężynami to musisz sam pokombinować bo nie ma gotowych. Ludzie wkładają od Marzocchi, starych Simsonów, różnie. Smar może być i towot albo jakiś droższy jak Motorex Bike Grease czy Rock Shox Judy Butter. to rozbiore caly amortyzator , przeczyszcze . Kupie sprezyna , smar . I to wszystko tak ? Myslisz ze to duzo da?
det0maso Napisano 5 Maja 2013 Napisano 5 Maja 2013 A mi się wydaje że to całkowicie nieopłacalne,chyba że masz skąd wziąć sprężynę za darmochę.Dokupywanie moim zdaniem jest bez sensu. Lepiej zbierać na coś godziwego.
Rekomendowane odpowiedzi