Magara Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 Witam.Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego porządniejszego roweru (tzn. droższego niż 600zł ), a jestem totalną amatorką w tej "dziedzinie". Interesuje mnie tylko i wyłącznie coś do 1800zł (tak więc proszę nie piszcie, że "pozbieraj jeszcze trochę i będziesz miała ten itd."). Jeżdżę głównie po utwardzonych drogach, ale zdarza mi się jeździć po lasach (dlatego rozglądałam się, nie wiem czy słusznie, za MTB). Na początku miałam na oku ten: http://bikesystem.pl...-disc-2013.html. Wczoraj jednak poczytałam trochę fora internetowe, gdzie ludzie pisali, że w tym przedziale cenowym nie warto kupować Gianta czy Scotta bo płaci się za firmę i lepiej kupić np. Krossa, bo ma lepszy osprzęt (na czym kompletnie się nie znam, wiem tylko, że jest taka firma jak Shimano i na tym kończy się moja wiedza). Tak więc szukałam Krossów. No i znalazłam ten: http://www.top-narty...l-a4-14475.html. Nie wiem czy byłaby to dobra decyzja kupując ten rower, dlatego mam nadzieję na pomoc z waszej strony Dodam, że jestem dosyć niska (160cm) i nie wiem czy męski rower z ramą S byłby dla mnie dobry...
tomekvolvo240 Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 http://allegro.pl/rower-nishiki-maniac-xc-17-deore-xt-hayes-i3211829983.html http://allegro.pl/mtb-focus-whistler-hydraulika-tektro-gostyn-i3209196055.html http://allegro.pl/kross-rower-i3221934495.html
kporys Napisano 4 Maja 2013 Napisano 4 Maja 2013 Krossa Level A4 polecam. Mam takowego tyle, że z 2013 i jeździ się świetnie Możesz jeszcze zobaczyć model A3, który różni się niewiele od A4. A co do Twojego pytania to rower z ramą S(17 cali) byłby na Ciebie dobry. Jeśli jednak chciałabyś bardziej kobiecy rower to Kross posiada również serię F-Femiline Ostatnia propozycja Tomka jest bez sensu bo za taki rower nowy tj. Level A2 2012 tyle, że na Alivio z tyłu zapłacisz 1459zł