Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Niedawno zakupiłem ramę Duncon Cane Corso 2007 wraz z damperem Manitou Swinger X6 2009 oraz 2 nowe koła z piastami NOVATEC'a na sztywną oś [qr20mm]. Jedno koło jest już w rowerze <tylne> a przednie czeka na amortyzator ze sztywną osią, ponieważ obecnie śmigam na Sr Suntour 130mm. Myślę nad nowym amorkiem, lecz nie wiem czego szukać. Nie wiem czy wydać mniej kasy i kupić jednopółkę typu RS Domain lub Marzocchi Z1 czy uzbierać jeszcze trochę i sprawić sobie dwupółkę  BOXXERA  lub 888.. Z pewnością przy tej ramie o niebo lepiej wyglądałaby dwupółka, jednak jeżdżę na jedynce od paru lat i podobno strasznie ciężko się przerzucić z jednego typu na drugi poprzez ograniczony skręt przy dwójce a nie chciałbym za którymś razem wylądować na drzewie bo mi skręt nie pozwoli :P 
Jeszcze do kupienia mam zbroję i nie wiem czy najpierw odkładać na amortyzator czy najpierw kupić zbroję ale bardziej skłaniam się ku amorkowi.
Podsumowując :
*czy jest sens dokładać parę stówek więcej do dwupółki ?
*co polecacie z jedynek a co z dwupółek ?
*czy faktycznie ciężko przerzucić się z jednop. na dwup. ?
*jaką zbroję kupić do około 300 zł razem z rękawami ?
PS. przewiduję dać za amortyzator max. 900- 1000zł.
Na dole fotka jak na razie prezentuje się moja maszynka :D

post-163979-0-11855500-1367515705_thumb.jpg

- jest sens jeżeli jeździsz bardzo dobrze lub bardzo hardkorowo.

-

- na pewno 2półka ma większy skok oraz mniejszy promień skrętu

- najpierw kup zbroję, potem amora- bezpieczeństwo przede wszystkim. Chcesz kupić najpierw amora i jeździć bez zbroi, rozwal się i zadaj pytanie po co ci amortyzator jeżeli mogłeś kupić zbroję i nic by Ci nie było :)

Jak jeździsz, gdzie jeździsz i po jakich dropach skaczesz ?